On sekizinci kattaydık ve hâlâ iniyorduk. Aynı pozisyondaydık ben yüzümü başka bir yere çevirmiştim.
Taehyung çenemi tutunca ona baktım. Aniden dudaklarını yapıştırmıştı. Evet karşılık veriyordum. Elinin bir tanesini yanağıma koydu diğeri de zaten ellerimiz birleşikti.
Kapı açılma sesi gelince ikimizde aynı anda çekilmiştik. Öpüşü çok hoştu. Sırıtmaya başladım asansörden çıktığımız zaman eski yüz halimi aldım. Arabaya bindiğimizde eve sürmeye başladım.
"Öpücük hoşuna gitti galiba hâlâ da sırıtıyorsun" kendime aynadan baktım gerçekten de sırıtıyordum. Yüzümü ciddi bir hale soktum. Gülmediğimi zannediyordum.
Eve gelince hemen odama çıktım. Jungkook kendine gel kendime tokat attim. Niye gülüyorum ben. "Jungkook baksana birisi gelmiş" Taehyung'un sesi ile hemen aşağıya indim daha yeni gelmiştik oysaki.
Koltukta oturan bedene baktım. "Yoongi?" arkasına dönüp bana baktı koşarak ona sarıldım. Eskiden tek olan arkadaşıma oda sarıldı. Taehyung koltuğa oturunca bizde birbirimizden ayrıldık.
Taehyung bana anlamaz şekilde bakıyordu. "Bu benim en yakın arkadaşım Yoongi" Taehyung kafasını sallayıp yerinden kalktı. Yoongi de kalkıp Taehyung'un peşinden gitti ne oluyo ya.
Taehyung'un Ağzından
Arkamda gelen Yoongi denen herife baktım. "Ne vardı" sırıttı. Çok iğrenç bir kişiliği vardı.
"Bana numara yapma Taehyung paramı ver" ona baktım ne diyordu bu piç gözüm seyirmeye başladı cidden fazla sinirlenmiştim. Yüzüne bir tane yumruk geçirdim.
Yerde ona tekme atmaya başladım. "Ne diyorsun lan sen" jungkook'un çığlığı ile ona baktım. Beni duvara itti kafam çarptığı zaman yere oturdum.
"Aqqqq" bir elimle duvara vurup diğer elimle başımı tutuyordum. Herşey dönmeye başlayınca gözümü kapattım.
⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪
Tek gözümü açıp etrafa baktım. Karanlıktı ve yatakta uyumuş bir şekilde uyuyan Jungkook. Ayağa kalkıp ışığı açtım. "Jungkook uyan" gözünü açıp bana baktı. "Ah sonunda" deyip sarıldı ne olmuştu ki.
" Yoongi'yi dövdün Taehyung" sarılı bir sekilde söylemişti. Yoongi'nin ne işi vardı bu evde. Cevap vermeyip ondan ayrıldım. Jungkook da odadan çıktı. Yatağıma geri yattım yarın neler olduğunu anlardım.
Yarın
Sabah yine erken kalkıp koltukta oturdum bugün iş yoktu. Ayaklarımı masaya uzattım. "Ah Taehyung uyandın mı bende kahvaltıyı hazırlıyorum" onu takmayıp televizyonu açtım.
Hiç bişey yoktu televizyonda kapatıp Jungkook'un yanına gittim. Hemen de hazırlamıştı evde kalmazdı Jungkook :D Tam oturcakken zil çaldı. Gidip kapıyı açtım Jimin gelmişti.
Hemen mutfağa geçip Jungkook'un yanağından öpmüştü. Elimi sıkıp boynumu kırtlattım. Mutfağa geçtiğimde Jimin benim yerimde oturmuştu. Sinirlenmek yok Taehyung sakince diğer tarafa oturdum.
Jimin,Jungkook'un elini tuttu. "Nasılsın sevgilim" "İyi" yemeğe devam ettiler ama ben sinirden yemiyordum. Jimin tam Jungkook'un dudağını öpücekken ayağa kalktım.
"Yeter lan herşeyi hatırlıyorum numara yapmanıza gerek yok"
Olmadı gibi yah :( Vote ve yorumlarr :)
ZaraP04 okuyucum senin içindi