)(27)(

4.8K 307 83
                                    

Yara bandını düzenli bir şekilde aynanın karşısında yapıştırdım. Hafif bir derinlik açılmıştı o kadar. Asıl merak edilern soru Taehyung'u kim öldürmek istiyor.

Holding'deki düşmanı olabilir veya Min Holding tabi ya. Taehyung bu işi aldı ve Min Holding de doğal olarak seviyesi düştü. Banyodan çıkıp Taehyung'un odasına girdim.

"Taehyung arabanı bozan kişi Min Holding'den olmalı" Taehyung yine CD'yi leptopa taktı yine bilnmeyen bir film izlicektik. Başlattı buralarda hiç kimse yoktu gece vaktiydi ve birsey gözükmüyordu.

"Jungkook ışığı kapat" ışığı kapatıp geri geldim. Hersey daha belirgin olmuştu. Zayıf ve uzun biri tedirgin bir şekilde yaklaşıyordu. Beş tane arabanın arasından benim bugün bindiğim arabayı seçip içini açtı.

Kabloyu çıkartıp cebine attı. Bu da dokunduğu yerleri siliyordu. Ve koşarak uzaklaştı. Hiçbir yeri belli olmuyordu. Vücudu bile görünmüyordu.

O zaman bulmamız zor ve yorucu olucaktı. Bu evdeki devler bazen geliyor bazen de gelmiyordu. Devlerin olmadığı gün eve geliyorlardı. Devlerin her zaman burda olması lazımdı. Adamın ayakkabısına baktım markası puma'ydı.

Belki bir ipucu olabilirdi ama bulmak çok zordu. Kolundaki zar zor görünen saate baktım. Nerdeyse hiç görünmüyordu. Biraz geriye sardım. Taehyung yerinden kalkmış ben onun yerine oturmuştum.

Eliyle arabanın ışıklarına dokunuyordu biraz ileri aldım ama temizlerken dokunduğu arabanın ışığını temizlemiyordu. Yes bulabilirdik işte. Bir polis edasıyla konuşmaya başladım.

" KİM Taehyung bu şahısı nasıl bulacağımızı biliyorum ve buldum da arabanın ışığını elliyor ama silmiyor" kotukta oturmuş bana bakıyordu. Leptopu da alıp yanına oturdum. "Bak elini ışıga sürüyor ama orayı silmiyor" "Hani nerde" off elini tutup olduğu yeri gösterdim.

"İşte burda" bana baktığında elini bırakıp yanından kalktım. "S-Sen biraz da uğraş" odadan çıkıp aşâğıya indim biraz hava iyi gelirdi. Isık olmayan yere oturup bacaklarımı büzdüm.

Kaba erkek sesi gelince nerden geldi diye etrafa bakmaya başladım. "Gerizekalı bir işi başaramadın yanlış arabanın kablosunu çıkartmışsın" "Abi beş araba arasından birini şeçtim" ensesini bir şaplak attı.

"Lan enayi bütün hepsinin çıkarsaydın ya" küçük bir aradan geçip hızlı bir sekilde girip Taehyung'u çağırdım. "Taehyung acele et " ikimizde hızlı bir sekilde benim girdiğim yerden çıktık.

Arabaların kablolarını sökmüştü ve en son arabaydı. Taehyung silahını çıkarttı. "Yerinizde durun" ikiside kast katı kesilmişti. Arkalarına döndüler yutkunma sesi taaaa buraya kadar gelmişti.

Taehyung sürgüyü çekti. "Kenara geçin" silahı onları tutup kenara gitmesini sağladı. Onlar da korkak adımlarla kenarda bekliyorlardı.

"Şimdi bu işi neden yaptınız söyleyin" Taehyung'u ilk defa bu kadar sakin ve rahat görüyordum normalde sinirden gözü seyirmesi ve köpek sesleri çıkartması lazımdı.

"Sizi kim tuttu" arasından birisi konuşmaya başladı. "Bak bizim bir suçumuz yok bizi bu işi yapmamız için zorladılar" işte uzun boylusu buydu ve sesi çıkmıyordu veya ses çıkartmamaya çalışıyordu.

Bahçeden Hoseok girdi. Koşarak geliyordu "Taehyung birşey olmamış sana" onlar ikisi konuşurken diğerleri kaçmaya çalışıyordu elime Taehyung'un silahını aldım.

"Nereye gidiyorsunuz bekleyin yerinizde" onlara doğru silah tuttum. İkiside konuşmasını bitirmişti. Uzun boylu bana sürekli bakıyordu. Ben bundan kıllanmıştım.

Bu tanıdık birisi olması lazımdı. Silahı geri Taehyung'a geri verip onların yanına gittim. Uzun boylusuna yaklaşıp yüzündeki kar maskesini çıkarttım.

"Jin"

......

sfynr14 bu bölümü sana ithaf ediyorum okuyucum :** ❤♥❤♥❤



Arkadaşlar bana soranlar oldu Taehyung ve Jungkook sevgili değil okey. (:)






Multideki fotoyu çok seviyorum hele o ❤ V'nin ❤ bakışlarını beni bitiriyor. Tamam ben yine kriz geçircem galiba.
Vote ve yorumları unutmayınız beya :)))



































Puppet ⚪Vkook⚪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin