)(16)(

5.5K 376 110
                                    

Jungkook'da bu kağıdın ne işi vardı. Benim ajandamdan koparılmıştı. O da mi beni tanımıyordu. Kandırdı işte biz arkadaş değildik. İkimizin arasında bişey vardı bir düşmanlık gibi.

Kağıdı çekmeceye koyup Jungkook'un telefonunu elime alıp numaralara baktım. Sadece bir numara kayıtlıydı ismi de Sahip diye kayıtlıydı. Kendi telefonumdan çaldırdım.

Benim telefonumda neden sahip olarak kaydetmişti ki. Jungkook'un yanına doğru ilerledim. "Jungkook telefonu unutmuşsun" odaya gelirken kapıyı kapatmıştım ama Jungkook gidip geri açtı benden korkuyordu.

Ben ona ne yapmış olabilirim ki. "Jungkook ben kimdim sen kimsin" gözlerimin içine baktı. Gözleri dolmaya başladığı zaman ağlıyacağını anlamıştım. Bana gerçekleri söylesin istiyordum.

"Bak Taehyung biz arkadaş değiliz benim kardeşim kaçırıldı. Sen bir mafyasın senin yanına benim kardeşimi bul diye geldim. Sende benim kuklam olucaksın dedin.

Beraber her yere gittik bana iğrenç birsey yaptırdın. İşkenceyi zorla izlettirdin. Ama şimdi ben alıştım bir arkadaş gibiyiz" kafamı salladım. Ben çok kötü birisiydim peki Jeon ailesi kimdi.

"Jungkook senin soy adın ne" gözyaşlarını sildi ve Jeon dedi. Yani benim düşmanımdı Jungkook ben onu öldürecektim peki niye bu zamana kadar öldürmemiştim.

Neden yapmamıştım. Bunun hep bir nedeni vardı. Yerimden kalkıp odadan çıktım kendi odama girince cekmecedeki resime baktım.

Bende vardım ve ok işareti ile gösterdiğim birisi varsı kuzen yazıyordu fotoğrafı geri bırakıp kumandayı elime aldım. Ne işe yarıyordu.

Sadece bir düğmesi olan kumandaya bastım. Karşımdaki duvar açılıyordu kumandayı yerine bırakıp kitaplığı kenara çektim.

Duvardan olan bir odaydı diğer tarafında da bir oda vardı oraya girince duvarlara yapıştırılmış bir sürü resim ve her birinin üzerinde ayrı bir bıçak vardı. Bir bıçağı çekip bir fotoğrafı elime aldım.

Bir aile fotosuydu. Jungkook bu olmalıydı ve yanındaki ki de kız kardeşi. O zaman kız kardeşini kaçıran bendim. Ve sıra Jungkook'a acı çektirecektim. Ama yapmamıştım.

Fotoğrafı yerine koyup diğerlerinede bakmaya başladım. Hepsini teker teker baktıktan sonra burdan çıkıp geri kapattım. Herşeyi öğrenmek istiyordum. Sandalyeme oturdum.

Çekmecelerde bişey bulmaya çalıştım. Küçük bir kağıt bulunca bakmaya başladım

Jeon Jungkook: Ölüm sebebi benim sayemde olucak. Onu ilk kuklam yapıp sonrada kuklamı ateşe atıcam.

Hepsini yavaş yavaş uyguluyordum. Bana biraz daha bilgi gerekiyordu. Zil çalınca yerimden kalktım belki biraz bu yaptıklarımı sindirmem gerekiyordu. Aşağıya indiğimde kuzenimin geldiğini gördüm gelip ona sarıldım.

"Naber kuzen" bana sanki 'ben seni tanımıyorum' şeklinde bakıyordu. Jungkook , kuzenimin kulağına birseyler söyledikten sonra gözlerini büyüttü.

Hafızamı kaybettiğimi söylemişti kesin. Benim koluma girip koltuğa oturttu. "Gerçekten de hiç birşey hatırlamıyor musun?" kafamı salladım. Bana güldü gözleri kayboluyordu.

Sanki kuzenimi hatırlıyordum. Kuzenim ayağa kalkıp Jungkook'un yanına gitti. "Bak kuzen biz Jungkook ile sevgiliyiz" bana sevgilisi olduğunu söylememişti.

Kafamı tamam anlamında sallayıp televizyonu açmaya çalıştım. Bir sürü düğmesi vardı. Kuzen bir düğmesine basıp açtı. Sevgilisi olan Jungkook'u sürekli öpüyordu.

Jungkook çekilsede kuzen yine de öpüyordu. Galiba benden utanıyordu Jungkook. Rahatsız olmamaları için yukarıya çıktım hafızam yerine geldiği zaman gerçekleştirirdim herşeyi.

Odama geri gidip yatağa uzandım. Hafızam yerine gelsin istiyordum. Böyle hiç birşey bilmemek saf yerine giriyordu. Acaba ben nasıl işkence yapıyordum.

Tekme ve yumruk mu? Bence basitti. Gözümü kapatıp hatırlamaya çalıştım. Zorluyordum ama yok olmuyordu. Derin bir nefes alıp bu sefer de uyumaya çalıştım.






Vote ve yorumlar :))











































Puppet ⚪Vkook⚪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin