Yazar'ın AğzındanGenç ile Jungkook öyle bekliyorlardı. Kapı tıktıklanıyor ve zil çalınıyordu. Jimin gelmisti ama açan yoktu.
Cebindeki anahtarı çıkartıp deliğe soktu. Kapıyı açtığındaki o manzara ile elindeki leptop yere düşüp paramparça olmuştu. İkiside hemen ayağa kalkmış Jimin'e bakıyorlardı.
Leptopa tekmeyi atıp kapıdan dışarı çıktı. İlk defa birisini sevmisti ama onuda kuzeni almıştı elinden. Jungkook peşinden gidecekken genç koluyla durdurmuştu.
"Sakın ama sakın peşinden gitme!" diye Jungkook'a gürleyip kendisi evden çıkmıştı. Jungkook yerine geri oturdu kalbi çok fazla atıyor ve nefes alamıyordu. Hep Jimin'in onları görmesi yüzünden olduğunu düşünüyordu.
⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪
1 Gün Sonra
Genç eve gelmemiş Jungkook da iğce teleşlanmıştı. Telefondan arıyordu ama ulaşamıyordu bir türlü. Gelen telefonla hemen açtı.
"Alo Taehyung nerdesin çok merak ettim" diğer taraftan gelen ses ile Jungkook telefonu yere düşürmüş ve tepkisiz kalmıştı. Bir on dakika böyle kalıp ayağa kalktı evden hemen çıkıp bir taksi çevirmişti.
Taksi hastaneye sürerken Jungkook'da cebinde olan paraları çıkartıp saymaya başladı. Taksi durunca elindeki bütün parayı verdi. Hemen inip hastaneye girdi. Danışamda duran kıza yaklaşmıştı.
"Kim Taehyung nerde" bilgisayardan birşeylere bakıp cevap verdi kadın.
"Ameliyatta birazdan çıkar" merdivenlerden çıkıp ameliyatın yanına geldi işte çıkıyordu. Sol tarafı ful bez ile kaplanmıştı.
⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪
Odaya girmek için hareketlenmişti Jungkook. Kapıyı açıp içeriye girdiğinde gencin gözü açıktı. Yanına yaklaşıp boğazını temizledi. "Nasılsın Taehyung" genç ona gülerek bakmıştı.
"Siz kimsiniz?" Jungkook büyük bir kahkaha attı. "Bu halinle bile beni güldürdün ya" genç sinirlenmiş ve yüz hatları gerilmişti. "Siz kimsiniz dedim" Jungkook gencin ciddi olduğunu anlayınca yutkundu.
Doğru söylüyor ve hiçbirsey hatırlamıyordu. Jungkook koşarak doktorun odasına girdi nasıl olabilirdi ki. Hemen yakasına yapıştı. "Doktor nasıl hafızasını kaybeder bana açıkla" doktor Jungkook'u sakince koltuğa oturttu ellerini de birleştirip konuşmaya başladı.
"Bakın Taehyung ciddi bir kaza geçirmiş. Kazada beyni zarar görmüş ve sol tarafında kesikler var. Hafızasını kaybetmesinin nedeni beyni zarar gördüğü için. İğleşmesi için ise beklemeniz lazım veya ona yaşadığı olayları hatırlatın" Jungkook kafasını sallayıp odadan çıkmıştı.
Şimdi onu bile tanımıyordu. Kardeşini de bulamicakti. Geri odaya döndüğünde genç ayaktaydı. Jungkook gelip koluna yapıştı. "Ne işin var senin ayakta yat yataa" genç kolunu kurtarmış ona kötü bir sekilde bakıyordu.
"Seni hiç sevmedim defol git başımdan" Jungkook düştüğü yerden kalkıp geri yapıştı koluna gencin. "Sen kimsin ya" Jungkook düşündü gerçekten de bişeyi değildi. Ellerini onun kolundan çekti.
Genç ise üzerine birşey geçirip gitmişti. Jungkook ne yaptığının farkına varınca onun peşinden koşmaya başladı. "Heyy bekle sen benim ev arkadaşımsın aynı evde kalıyoruz" genç yerinde durmuştu.
"Ben senin gibi birisiyle aynı evde kalmam" yoluna devam etti. Jungkook da aynı şekilde peşinden gidiyordu. "Lütfen"
⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪
Jungkook, genci ikna edip eve getirmişti. Yolda ona nasıl birisi olduğunu anlatmıştı. "Şimdi ben piskopatın birisiyim ve sinirliyim ve ve bir sadistim" Her dediğine Jungkook kafasını sallamıştı.
Ona odasını gösterdi. "Senin bir holdingin var yarın gidiyoruz" parmağı ile kendini göstermişti. Jungkook yine kafasını sallayıp odasına girdi. Çok yorulmuştu.
Üzerini dahi değistirmeden kendini yatağa attı. Gözünü kapatıp biran önce gencin eski haline dönmesini diledi.
Omg simdi yazdım ve geç oldu haalarım olabilir sorry. Vote ve yorumlar (:)