Jungkook'un Ağzından
Cam kırılma sesi ile gözümü açıp hızlı bir şekilde aşağıya indim. Mutfağa girince Taehyung'un tabak kırdığını ve masadaki kahvaltı ile gözlerim tamı tamına açılımıştı. Aslında Taehyung böyle daha iyidi. Masaya oturup yemeğe başladım. Ama bişey vardı bir fazlalık vardı.
Elimle alnıma vurup hemen yerimden kalktım. "Taehyung çabuk hazırlan holdinge gidiyoruz" Taehyung dediğimi yapmış odasına çıkmıştı.
O gelene kadar kahvaltı edebilirdim. Ayak sesleri gelince bende masadan kalkıp Taehyung'un yanına gittim. Bir kazak ve bir bere mi?
Takım elbise giymesi gerekiyordu evden çıktı zaten geç olmuştu bende odama girip üzerime birşeyler geçirip evden çıktım.
Taehyung arabayla bakışıyordu ben yanına geldiğimde konuşmaya başladı. "Nasıl sürülüyor bu?" onu diğer koltuğa hızlı bir sekilde oturturken bende şoför koltuğuna oturup sürmeye başladım.
Taehyung arada yavaşla desede kendisinin bir hız tutkunu olduğunu bilmiyordu. İşim zordu hemde çok zor. Holdinge gelince ikimizde merdivenlerden çıkmaya başladık.
"Huh ay kız ben çok yoruldum" Taehyung sesinin ilk defa böyle kız gibi çıkması ve konuşması komikti ama şimdi sırası değildi. Geçen gün olan toplantıyı Hoseok ertelemiş bugüne getirmişti.
Hemen onu odaya soktum. Takım elbiseli bir sürü adam vardı hepsinin ciddi duruşuyla Taehyung'un kazak ve bereli olması kötüydü. Taehyung sandalyeye rahat bir şekilde oturup ayaklarını masaya uzattı gözümü büyütüp ona baktığımda beni takmayıp kafasını başka yöne çevirdi. Geri ayağa kalkıp panonun önünde durdu.
"Şimdi bugün burda bulunmamızın bir nedeni var. Yeni yapılan binalar için geniş alan gerekiyor bu yüzden bahçeli evlerin hepsini yıkıp büyük binalar yapılacak. Bu projemin adı sansiyon" deyip göz kırparak yanımdan geçti.
Sanki gercek Taehyung ortaya çıkmıştı hemen peşinden gittim. "Mükemmeldin nasıl becerdin" ellerini saçlarına daldırıp sağa sola baktı. "Sen uyurken ben bunlara çalışmıştım ve konuşma zaten hazırdı" deyip yine yanımdan geçti.
Odaya girdiğinde bende peşinden girip odaya girdim. Bana baktı aynı eski bakışıydı. "Neden?" neden benim birsürü şeyden nedenim vardı hangisinden bahsediyordu. Anlamadığımı anlamış olacak ki sözüne devam etti.
"Neden hafızmı yerine getirmek için bu kadar uğraşıyorsun?" yine cevapsız bir soruydu aslında bir cevabı vardı kardeşimi bulması ama tek onun icin istemiyordum. Ayağa kalkıp ilerliyecekken Taehyung söylediği şey ile geri yerime yavaşça oturdum.
"Bana beni anlat" aslında bende onun hakkında bisey bilmiyordum. Bugün eve erkenden gelip Taehyung için evde araştırma yapmam gerekicek. "Sonra konuşalım" deyip odadan çıktım. Aynı zamanda odaya Jimin giriyordu. Beni görünce beni durdurdu ve kenara çekti.
"Neden öpüştünüz" söylerken sadece gözlerime bakmış ve gözlerinde öfke ve üzgünlük vardı. "Biz öpüşmesik biran oldu" deyip yanından geçtim. Arkamdan bana masum bir sekilde bakıyordu.
⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪
Herhangi bir çekmeceyi açıp elime gelen ajandayı açıp okumaya başladım.
31.02.2000
Tek kurşundu ..
O kurşun yine babama saplanmıştı..
Yine ailemizin başına birşey gelmiş ve babamı kaybetmiştim. Daha küçüğüm biliyorum. Ama ben büyüdüğüm zaman şimdiki gibi saf olmicak en kötü, en akıllı ve en sadist ben olucaktım...Bu yaşımda aklıma koymuştum. Ben o aileyi yavaş yavaş dağıtacaktım.
Bir aile resmi vardı ve bir kan damlası. İmza yerine damlatılmıştı o kan. Hangi aileden intikam alıcaktı ve daha doğrusu aldımı. Diğer sayfayı çevirdim.
31.02.2015
Aradan onbeş yıl geçmiş ve istediğim herseye kavuşmuştum. Aileyi bulmuştum eski halime göre daha belirgin yüz hatlarım ve kişiliğim....
Kapı açılınca o sayfayı yırtıp ajandayı bir hırçımla kapatıp yerine koydum. "Ne yapiyorsun burda" yerimden kalktım ve onu oturttum. Sayfayı cebime koydum "Hım yok bişey" deyip odadan çıktım.
Taehyung'un Ağzından
Jungkook telefonunu burda unutmuş ona götürecekken kapının önünde buruşturulmuş kağıt dikkatimi çekti eğilip elime aldım.
31.02.2015
Aradan onbeş yıl geçmiş ve istediğim herseye kavuşmuştum. Aileyi bulmuştum eski halime göre daha belirgin yüz hatlarım ve kişiliğim. Jeon ailesi iki çocuğu önceden ölmüştü ve yeni iki çocuğu vardı. Hepiniz teker teker cezanızı çekiceksiniz. Hepinizin canı teker teker yanıcak aynı benim canım gibi..
Of ya Taehyung niye bu kadar yakısıklı ya maşallah. Vote ve yorumlar allah rızası için :DDD