)(17)(

5.3K 373 42
                                    

Gözümü açıp etrafa baktım. Baya uyumuştun ve hâlâ da uykum geliyordu. Yataktan doğruldum bu evde yemekleri kim yapıyordu ben mi Jungkook mu?

Aşağıya indiğimde Jungkook yemek yapıyordu. Demek ki bütün herseyi Jungkook yapıyor. Kuzenim ortada yoktu gitmişti galiba. Mutfağa geçtim ve masaya oturdum. Bu çubuklar neydi.

Jungkook yemeği önümü koyunca ona baktım. "Ne oldu" ona çubukları gösterdim bunla yemicektik herhalde. Çubuğu açıp yemeğe daldırdı. Yemeği alıp ağzıma doğru tuttu.

Küçük bir çocuktan farksızdım. Ağzımı açtım ikimizde tam gözlerimizin içine bakıyorduk. Bana uzattı bu sefer. Bende alıp yemeğe başladım. Hâlâ onun gözlerine bakıyordum.

O ise gözlerini kaçırıyordu. Çubukları masaya indirdim. "Kuzenimin ismi ne?" ağzındaki yemeği yutup bana baktı. "Jimin" yine yemeğe devam etmişti. Benim bir sevgilim varmıydı peki bunu bilmiyordum.

"Benim sevgilim var mı?" Jungkook öksürüğe boğulurken kaşlarımı çatıp ona baktım. "Bilmiyorum". Masadan kalktım bu ev beni sıkıyordu. Hemen dışarıya çıkıp bütün havayı ciğelerim temizlenecek kadar çektim.

Ne zaman hatırlicaktım ne zaman eski ben olucaktım. Eve geri girip odama çıktım. Jungkook uyumuştu. Bende sandalyeme oturdum. Ben nasıl bir yere saklamış olabilirdim özel şeyleri.

Masanın içi geldi aklıma olabilirdi. Masanın üzerindeki herşeyi indirip açtım. İşte burdaydılar. Elime aldım herşeyi bugün zorla da olsa hatırlıyacaktım.

Sabah

Gözlerimi açtım. Her tarafım tutulmuştu. Elimde olan kağıtlara ve resimlere baktım hâlâ bitirmemiştim. Geri yerine koyup ayağa kalktım. Jungkook'un odasına baktığımda yatağı derli toplu bir şekildeydi.

Aşağıya indiğimde her tarafa baktım hiç bir yerde yoktu. Elimle anlıma vurdum. Senden yardım istedi ama sen hafızanı kaybettin bu yüzden kaçıcaktı. Koltuğa oturdum. Kafamı ellerimin arasına aldım.

Yarım saat olmuş gelmemişti artık gerçekten de kaçtığını aklıma sokmuştum. Tam kapıyı açıcakken kapı açıldı. Gitmemişti ona sarıldım. O bana sarılmamıştı ama. Geri çekildiğimde elinde olan seyler yüzünden sarılamadığını görmüştüm. "Nerdeydin" poşetleri gösterdi. "Markette"

⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪

Bugün Jungkook zorla bana takım elbise giydirmişti. Hoş değildi ama beni seksi gösterdi. Arabaya binip holdinge gitmeye başladık. Yine merdivenlerden çıkacaksak ben gitmezdim.

Herkesin bir yere doğru gittiğini görünce bende o tarafa gitmeye başladım. Beni görenler hemen kenara çekilmişti. İçine girince kapı kapandı orda olan düğmelerden en üst kata bastım böyle daha keyifliydi.

İsmini bilmediğim şeyden çıkıp odama girdim. Jungkook yarım saat sonra gelirdi. Masamdaki dosyalara baktım. Çok sıkıcıydı kenara fırlattım.

Buraları biraz turlasam fena olmazdı. Odadan çıktım. Jimin'i görünce yanına gittim. "Hey Jimin nasılsın?" bana gülerek baktı sonrada arkama Jungkook'u arıyordu. "İyi de Jungkook nerde" "Birazdan gelir" kapıdan ölü gibi giren Jungkook'a baktım.

Bizim yanımıza geldi. Jimin elindeki dosyaları yanında olan çocuğa verip Jungkook'a sarıldı. Jungkook da sarlamamıştı Jimin'i. Onlar öyle sarılı iken bende ilerlemeye başladım.

Hepsi harıl harıl çalışıyordu. "Hey bırakın işleri biraz" hepsi sanki bunu bekliyormuş gibi dosyayı kapatıp ellerine telefonlarını aldılar. Bir tur atıp odama geri döndüm. Jungkook odadaydı. Masaya oturdum Jungkook'a baktım.

"Benim burda canım sıkıldı gidelim yapacak birsey de yok zaten" Jungkook kafasını sallayıp ayağa kalktı.

Jungkook'un Ağzından

Merdivenlere doğru ilerledim. Taehyung kolumu tuttu. Beni asansöre doğru sürükledi. Yine söylemeyi unutmuştum.

"Taehyung kapalı alanlarda duramıyorum" yine ve yine beni dinlememiş asansöre sokmuştu. Elimde sıcaklık hissedince elime baktım.

Elimi sımsıkı tutmuştu. Kalp atışım hızlanınca Taehyung bana doğru dönüp elini kalbime koydu.

"Korkma ben varım"





Evetttttttttt :). VOTE ve YORUMLAR (:) ⬅( size yine ikili gülüçük )

Arkadaşlar belki anlamamışsınızdır Jimin, Taehyung hafızasını kaybettiği için Jungkook ile sevgiliyim dedi.

































Puppet ⚪Vkook⚪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin