)(26)(

4.7K 320 74
                                    

"Hoseok herşey tamam mı?" elindekilerini gösterdi "Taehyung.... Plan kağıdı yok" ona sinirli bir şekilde baktım en önemli şeyi unutmuştu.

Telefonu çıkartıp Jungkook'u aradım. "Jungkook masamın üzerinde bir kağıt var onu hemen getir on dakika da " on dakika sonra konuşmamı yapacaktım. On dakika da yetişmesi lazımdı. Sadece on dakika...

Jungkook'un Ağzından

Odasına girip dosyayı alır almaz evden çıktım. Taehyung'un arabalarından birisine binip Holdinge sürdüm. Saatime baktım sekiz dakika kalmıştı.

Holdinge gelince merdivenlere yöneldim. İki asansörde üst kattaydı onları bekleyemezdim. Merdivenlerden çıkmaya başladım. Son beş dakika.

Biraz daha kendimi zorlayıp hızlandım. Son kata gelmiş ve üç dakikam kalmıştı. Merdivenleri bitirip hızlı bir şekilde odaya yöneldim Taehyung odaya giriyordu ve kapı kapanıyordu son anda elimi koydum.

Taehyung kağıdı elimden aldığı an kapıyı biraz aralayıp dudağıma öpücük kondurdu. Jimin'in bu tarafa ifadesiz bir şekilde baktığını gördüm.

Taehyung kapıyı kapattığı zaman kendimi taşıyamayıp yere attım. Koşuşturmaca çok kötü birşeydi ve insan nefes alamıyordu.

Yerde bir bebek misali emeklereyek pencerenin oraya ilerledim. Havayı içime çekip kafamı duvara yasladım.

Beni hep öpüyordu. Gözümü kapattım. Dün akşam zaten hem yorulmuş hemde geç saatte uyumuştum.

⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪

"Sizinle anlaşma yaptığım için çok mutluyum KİM Taehyung iyi günler" kalın sesli adamın konuşması ile gözümü aralayıp adama baktım. İlerliyordu ayağa kalkıp Taehyung'un yanına ilerledim.

Beni görünce bana sarıldı. "Çok saol Jungkook herşey senin sayende" kafa salladım. Taehyung odaya gidip birsey aldı. Jimin yine aynı yerinde aynı şekilde aynı duruşuyla bana bakıyordu.

Taehyung kolumu çekiştirip yürütmeye başladı. Artık asonsörede rahatlıkla biniyordum. Asansör ortalarda bir yerde durunca Taehyung'a döndüm o da bana bakıyordu.

"Sana artık asonsörde birsey olmuyor demi" kafamı evet anlamında salladım. "Ama bu sefer de bana bisey oluyor" deyip iki elini yanağıma koyup dudağıma sert bir sekilde yapıştı.

Isırıyordu sanki sert bir cismi zorla çiğniyormuş gibiydi. Bende elimi onun saçlarına daldırdım. Bende onun dudağını dişledigimde bağırdı. İşte böyleydi acısı.

Geri çekildim ikimizin dudağı şişmisti benimkisi morarmaya da doğru yol alıyordu. Bir düğmeye basıp çalıştırdı. Aşağıya inmeye başladık. Yüzümü yere eğdim.

Terlemeye başlayınca elimle yelpaze yapıp sallamaya başladım. Buranın hava sistemi yok mu? Asansörden çıkıp arabaya doğru ilerledik. Ben getirdigim arabaya Taehyung'da kendi arabasına binmişti.

Ben önceden çalıştırıp sürmeye başladım. Bugün hava biraz sıcaktı. Pencereyi açıp havanın içeriye girmesine izin verdim. Arkamdan verilen ışık sinyali ile dikiz aynasından kimin yaptığına baktım.

Taehyung arabası ile sinyal veriyordu. Arabayı durdurmaya calıştım. Fren ler çalışmıyordu. Taehyung yanıma geldi. "Jungkook arabadan at kendini" "Ne diyorsun sen nasıl yapıcam"

"Sana at kendini dedim yoksa ölüceksin" kapıyı açtım ve kendimi aşağıya bıraktım.

⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪

"Jungkook iyi misin?" "Evet evet" güm sesi gelince o tarafa baktım. Araba denize ateşler içinde düşüyordu. Bana hiç bisey olmamıştı ama alnımdan akan şeye elimi sürdüm.

Aissh kanıyordu. Ayağa kalkıp arabaya yol aldık. Kim yapmışsa Taehyung'a zarar vermek isteyen birisiydi. Taehyung'un düşmanıydı yani. Arabaya binince Taehyung bana bir peçete verdi.

"Al şunu alnına tut" alıp alnıma bastırdım. Taehyung da arabayı sürmeye başladı.

exohunnie94 knk allah cezanı vermesin bu bölümü sana ithaf ediyorum :*** ♥❤



Vote ve yorumlar :))))))





















Puppet ⚪Vkook⚪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin