)(19)(

5.3K 354 44
                                    

Jungkook'un Ağzından

"Yeter lan herşeyi hatırlıyorum numara yapmanıza gerek yok"

Duyduğum şey ile önce ayağa kalkmış sonra Taehyung'a bakmıştım. Yine köpek sesleri çıkartıyordu. Bir gözü seyiriyor ve yumruğunu sıkıyordu.

"Jimin çık dışarı" Jimin itirazsız fırlamıştı evden korkuyordu kuzeninden. Kapıdan tekrar Taehyung'a baktığımda gözleri bu sefer kırmızı olmuş ve bana bakıyordu yutkunup koşmaya çalıştığım an tutulmuş ve dolaba çarptırılmıştım

Dolabın ucu sırtıma geldiği için ağrıyordu ama ses çıkartmadan karşımdaki kırmızı göze bakmaya çalıştım. "NEDEN JİMİN, SEVGİLİYİZ DEDİĞİNDE İTİRAZ ETMEDİN" her söyleyişinde ayrı bir yaklaşmıştı yüzüme.

"Belki hafızan yerine gelir diye böyle bi şeyin olmadığını ve itiraz edeceğini tahmin ettiğim için" yakınımdan çıkıp odasına ilerledi bende derin bir nefes ile yere oturdum. Bir elimi belime götürdüm.

Fazla ağrıyordu kanamış veya morarmış da olabilirdi. Bende etrafı toparlamadan odama çıkıp aynanın karşısına geçtim. Arkama dönüp sırtımı açtım. Kocaman bir morluk ve sadece azıcık olan kan.

Elbisemi geri kapatıp yatağa yattım. Bu ağrı ile yatılmıyordu karın üstü yattım iste böyle daha iyidi ve bir sorun vardı ışığı kapatmamıştım. Zorlan kalkıp o sinir bozucu ışığı kapattım ve geri yattım.

Sabah

Taehyung çoktan işe gitmiş ben ise sadece evde oturuyordum. Yoongi yeni bir eve taşınmıştı oraya gidecektim. Kapıyı açtığımda yine o dev adamları kapıda gördüm.

Hani bunlar gitmişti. "Bör östöyönöz mö vor" kapıyı geri kapattım. Adam yemiş yemiş konuşamıyor artık. Evde bir şey yapmıyordum holdinge gidecektim o zaman.

Devlere holdinge gideceğimi söyleyip beni holdinge bırakmışlardı. Ah bu merdivenler!! yine çıkmaya başladım. Her yüz merdivende dinleniyordum. Neden odası üst kattaydı ki.

Taehyung'un kapısına gelip yere oturdum. Herkes telefon ve tabletleriyle oynuyordu bunları Taehyung'a şikayet etmek eğlenceli olur. Kapıdan destek alarak ayağa kalktım ve içeriye girdim.

İçeri başka adamların olduğunu görünce hemen dışarıya çıktım. Telefonuma gelen mesajla çıkartıp baktım.

Sahip: Bugün çok önemli bir görevin var Jungkook. Bir adamın evinden dosya çalacaksın. Benim düşman olduğum Min holding den

Mesajı okuyup karşıya baktım. Zorlu bir görevdi hemde baya zor. Nerde olduğu belli olmayan bir dosya, kameralar ile dolu olan bir ev belki de dev korumaları da vardır.

Herkes odadan çıkınca Taehyung gel işareti yaptı. Odaya girip kapıyı kilitledi. Bende gidip açık olmayan pencereleri açtım.

"Bak Jungkook Min Holding'in dosyası bizden bir kademe daha önde o yüzden senden çalmanı istiyordum hatta emrediyorum dosya yatağın altında, evde bir sürü kamera var ama ben onları halledicem ve korumalar bu yüzden pencereden gireceksin tabi sığarsan" benle dalga geçmişti ama pas vermeden devam etmesini bekledim.

"Yatağın altında unutma" enayi kolay bir yere koymuştu. Elimi atsam çıkarırdım. "Neden bu kadar basit bir yer seçmiş ki" Taehyung gülüp sağa sola baktı.

"Yatağın altındaki parkenin içinde olduğundan bahsediyorum" höh adam öküz gibiydi yatağın altına girsem yatak çöker ve ben altta kalırdım. "Bu akşam işi bitirmen gerekiyor kukla" kafamı salladım.

⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪

Taehyung kameraları halletmiş ve bende şimdi pencereden geçmiştim. Pencereleri genişti. Hangi oda olduğunu bilmiyordu teker teker önüme gelen odalara bakmaya başladım.

Son bir kapı kalmıştı ve buydu. Kapıyı açıp sessizce içeriye girdim. Nefes alsam duyulacak bir sessizlik vardı odada. Yatağa yaklaştım. Ve yere eğildim benim gireceğim şekilnde bir boşluk vardı

Yatağın altına girmeden parkeyi ellemeye başladım. Bir tane parke kalkarken ışık açıldı. Yere eğildim beni görse bitmiştim ben. Işığı geri kapatıp yerine yattı. Baya beklemem lazımdı uyuması için.

Düzenli nefes alış-verişini duyunca devam etmeye başladım parkeyi kaldırıp altına girdim derin bir yere sokmuştu dıştan alınamıyordu.

Elimi soktuğum an kağıt elime gelmişti yerinden nazikçe çıkartıp kenara koydum. Hay benim aklıma parkeyi dış tarafa koydum buraya çekseydim bir sürü ses olacaktı. Parkeye uzandım.

Parke çekilince yerimde kas katı kesildim. Şimdi alta eğilip bakıcaktı ve ben yakalanmıştım. Taehyung'a ne dicektim. "Ah belim belim belim artık eğilemiyorum da" yaşlı nir nidayla söylenmişti sevinçte çığlık atmak istesemde olmazdı yeri ve zamanı değildi.

Adam yatağa geri yatınca biraz çökmüştü nefes darlığım oluşmaya başlayınca yerimden kalkıp yanımdaki bez ile etrafı sildim. Dokunmuştum etrafa. Geldiğim her yeri o adam gibi silmiştim.

Pencereye geri geldiğimde merdiven ortada olmadığı için kendimi aşağıya bıraktım. Ayaklarım sızlamıştı ama hemen telefonu çıkarttım. Taehyung'a mesaj attım.

Tamamdır.


















Uzun bir bölümdü. İnşallah beğenmişsinizdir. Kaç gündür işkence yazmıyordum diğer bölüm işkence olcak :) Vote ve yorumlar

exofangirll fikir verdiğin için sana minnettarım çok saol arkadaşım :***** ❤♥❤♥❤♥




















Puppet ⚪Vkook⚪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin