)(7)(

9.3K 572 308
                                    

Yatağa girmiş öylece bekliyordum. Uykum geliyordu ama uyuyamıyordum. Ayağa kalkıp aşağıya indim. Taehyung burda yoktu demek ki uyumuştu.

Televizyonu açıp koltukta yattım. Ah bu sabah dizileri gecede mi oynamak zorunda. Esnemeye başlayınca koltuğa biraz daha yayıldım. Gözümü kapadım ve bam.

Gözümü açıp ayağa kalktım. Taehyung'un odasına girip uyandırmam lazımdı. Ateş sesleri iğce geliyordu ve cam kırık sesleri. Dışardaki dev adamlar ne yapıyor acaba.

"Taehyung uyan evi ateşliyorlar" uyanıp yastığın altındaki iki silahı aldı. Birini bana uzattı diğerini de kendisine ama ben bilmiyorum hayatımda ilk defa şimdi silah tutuyordum.

Aşağıya gidip silahı düzgün tutmaya çalıştım. Elim titriyordu. Silahı düz tutup tetiğe bastığımda birisini vurup yere düştü. "Yes" evet birisini vurmuştum. Bugün şans benden yana.

Taehyung sinirli bir şekilde yanıma geldi. Yine köpek gibi sesler çıkıyordu. "Ne yaptın sen düşmanmısın sen bana " silahı bana tuttu. Yutkundum ne yaptım ki ben.

Beni mutfağa sokup kapıyı kilitledi. Yine aynı şekilde nefes alamamazlığım başlamıştı. "Tae-hy-ung aç ka-pıy-ı" beni duyamazdı sesim o kadar sessiz çıkmıştı ki.

Ayağa zar zor kalıp masadaki bardağa su doldurmaya çalıştım elim titreyip denk gelmiyordu. En sonra sürahi elimden düştü o parçalara ayrılırken bende o parçaların üzerine düştüm.

⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪

Taehyung'un Ağzından

İşte bitmişti pis itler. Şimdi de Kuklamın işini görücektim. Bizim adamlardan birini vurmuştu. Mutfak kapısına gelince Jungkook'un kapalı yerde duramadığı hastalığı aklıma geldi. "Kahretsin"

Kapıyı hemen açıp yerde yüzü kanlar içinde yatan kuklama baktım. Sol tarafı ful kesikti. Onu kucaklayıp içeriye yatırdım.

Bütün herşeyi yapmıştım ve son olarak da yara bandını yapıştırdım. Yüzü mahvolmuştu birazdan da kendine gelirdi. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım.

Geri geldiğimde Jungkook uyanmıştı ve oturuyordu. Yanına gittim. Gözleri kıpkırmızıydı. Ayağa kalktı.

"Herşey senin yüzünden aptal" onu kolundan tuttum kimse bana aptal diyemezdi. "KİMSE.BANA.APTAL. DİYEMEZ" kolunu benden kurtarıp cevap vermeden yukarıya çıktı.

Yarında bu kırılmış camlar yerine yenisini taktırmam lazımdı. Elimi saçlarıma daldırdım. "Of"

Sabah
Jungkook'un Ağzından

Yatağımdan kalkıcakken bişey beni zorluyordu bacağımda şeye baktım. Pijamama ve yatağa saplanmış bir iğneydi bide not da vardı. Notu elime aldım

Bugün holdinge geliceksin...

Bok. Ama gitmem lazımdı. Üzerimi değiştirip evden çıktım. Şoföre holdinge gideceğimi söyleyip bu sefer ben yayıldım.

Rahattı böyle oturmak. Holdinge gelince arabadan inip yine o milyonlar olan merdivenlerden çıkmaya başladım.

⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪

"99,100.. Huh geldim" her katta yüz basamak vardı. Ve bu holdingde otuzaltı kat. Kapıya geldiğimde ordan yine Jimin geliyordu. Ensemi kaşıdım tatlı çocuktu. Beni görünce kaşlarını çatıp yanıma geldi.

Elini yanağıma koydu. "Sana ne oldu Jungkook" konuşmak için ağzımı açtım "Taehyung yaptı demi" "Hayır" dedim hemen yanlış anlayıp aralarının bozulmasını istemezdim.

"Cam kırıklarının üzerine düştüm" kafasını salladı. Ama ordan uzun boylu birisi Jimin'i çağırınca gitmek zorunda kaldı. Bende Taehyung'un odasına girdim.

Bir kadın Taehyung'un cebinden silahı alıyordu. Sessizce yanına gidip kenarda duran vazoyu elime geçirdim ve kadının kafasına vurdum.

Kadın yere düşerken Taehyung hızlıca ayağa kalkıp bana baktı. Yanıma gelip yakalarımdan tuttu. "Ne yapmaya çalışıyorsun" onun yüzüne doğru sırıttım.

"Ayakta uyuyorsun. Bu kadın senin cebindeki silahı almaya çalışıyordu hatta aldı ve ben tam kafasına vurdum yoksa senin işin şuan bitmişti KİM Taehyung " uzun bir açıklamanın ardından yere baktı.

Silahı ordaydı işte ellerini benim yakalrımdan çekip ceketini düzeltti. Masadaki telefonu eline aldı ve birisini aradı.

"Odama gelin ve kadını alıp depoya götürün işkence zamanı" ..


Arkadaşlar. Yarından sonra bölüm atamıcam büyük ihtimalle internetim bitiyor ve ne zaman yüklerim bende bilmiyorum :((. Önceden söyleyeyim dedim sonra bölüm neden gelmedi diye düşünmeyin. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum... :))))




































Puppet ⚪Vkook⚪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin