YAY BURCU/Tanıtım

10.5K 332 80
                                    

Okuyucuların dikkatine;

Bu hikaye bir burcun özelliklerini anlatan astrolojik bir hikaye değildir. Sadece burçlara meraklı ve kendi burcunun şanslı olduğunu düşünen sakar, komik, patavatsız fakat bir o kadar temiz kalpli bir kızın hikayesidir. Mine'yi yakından tanıdığınızda ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız.

Hayatın dertlerinden biraz olsun uzaklaşıp doya doya gülmek istiyorsanız mutlaka bekliyorum.

Hepinize keyifli okumalar diliyorum.

TANITIM:

YAY BURCU(22 Kasım-21 Aralık)
Yönetici Gezegeni: Jüpiter
Element: Ateş
Nitelik: Değişken
Uğurlu Sayıları: 5,7
Gün: Perşembe
Uğurlu Taşı: Turkuaz
Renk: Mor
Tarot kartı: Denge
Hayvan: At
Bitki: Nergis,karahindiba,dut,meşe,huş
Kıymetli Taş: Lal
Kıymetli Maden: Teneke


Teneke mi? Dalga mı geçiyor bu yıldızlar benimle? Teneke kıymetli maden mi canım? Hani altın, gümüş,elmas demiş olsa neyse!

Olumlu Özellikleri: Keyifli. Neşeli, îş bilir. Açık zihinli. Adapte olur. İyi yargılar, Felsefik. Özgürlüğüne düşkün. Dışa dönük. Dindar. Eğitimli. Olgun. İyi niyetli. Sportmen. Yüksek hayal gücü. Şanslı. Neşeli.

Özgürlüğüme düşkünüm ama gezegenimin dediği gibi dışa dönük müyüm ya da dindar mıyım hiç bilemiyorum. Gerçi küçükken okullar yaz tatiline girdiği zaman mahalledeki tüm çocuklar gibi camiye gitmişliğim var. Bu sayede tüm duaları ezbere biliyorum ama dindar olmaya yeter mi bilemem. Hayal gücü sonsuz canım, ondan eminim zaten. En son hayallerimi geçenlerde parkta yanıma oturan yaşlı teyzeye anlattım. Bana önce 'deli galiba' der gibi baktı, sonra 'Kızım sen kaç yaşındasın beş mi 'dedi. Sanrım dalga geçti. Olsun ben onun yaşına hürmet bir şey demedim. Ah benimle aynı yaşta olacaktı ki saçını başını yonardım. Anlayacağınız neşe de sonsuz...

Olumsuz Özellikleri: Aşırı iyimser. Gürültücü. Sorumsuz. Kaprisli. Ani ilgi. Çabuk bıkmak. Sabırsızlık

Sorumsuz mu? Sabırsız mı? Yok canım daha neler... Bazen faturaları ödemeyi unutup babamdan para istediğim oluyor ama bu sorumsuzluk değil ki canım. Tamam, okul bitsin bir an önce şu hayallerimi gerçekleştireyim istiyorum ama bu sabırsızlık da değil. Sadece artık bir an önce kendi işimi yapmak istiyorum.

Yay Burcu Kadını Genel Özellikleri
Yay burcu kadını kültürlü, alımlı, espritüel, duyarlı ve akıllı yönleriyle dikkat çeker. Hassas ve kırılgan bir yapısı vardır. Affedicidir. Zekidir ve kavrama yeteneği kuvvetlidir. Birden fazla konuya ilgi duyabilir ve hepsiyle ilgili bilgi sahibi olabilir.

Zekiyiz vesselam... Esprili olduğumda söylenir. Affedici mi? Eh bu da doğru. Bana yapılan küçümsemeleri ve de sevgili yönetmenimizin işkencelerini affettiğime göre evet evet öyleyim...

Yay burcu kadınının sıkılgan ve çabuk bıkan bir yapısı vardır. Huzursuzluktan hoşlanmaz ve huzursuzluk olan ortamlarda fazla bulunmaz. Çevresinde enerjik ve neşeli yapısıyla aranan bir dosttur. Dostlarına çok önem verir ve fedakardır.

Dostlarım olsa önem vereceğim ama tek dostum olan şahısta mezun olup gitti. Beni ev kirası ve faturalarla baş başa bıraktı. Anlayacağınız yeterince fedakarım.

Yay burcu kadını eğlenceye ve gezmeye meraklıdır. Seyahat etmeyi, yeni yerler görmeyi ve yeni insanlarla tanışmayı sever. Maddi anlamda güçlü olmak ister. Para onun için araçtır. Cömert hatta biraz savurgandır.

Hah sanki para var da savurganlık yapacağız. Yok ya, bu burç yazan kişilerin zamanında ekonomik kriz yoktu sanırım. Para araçmış, oldu canım biz yemeye bulduk ta araç oldu...

Karşı cinsle olan ilişkisinde öncelikle arkadaşlığa ve dostluğa önem verir. Özgürlüğüne düşkün olan yay kadını kısıtlanmaktan ve emir almaktan hoşlanmaz. Bu nedenle evlilik ona uzak bir kavram gibi gelmektedir. İlişkisinde kendini kısıtlanmış hissetmezse evlenebilir ve sadık bir partner olur.

Etraf partnerden geçilmiyor zaten. Hangisini seçsem acaba? Evlilik mi Allah korusun!

Yay burcu kadını ilgiden ve komplimanlardan çok keyif alır. Çoğu zaman arkadaşlıkla aşkı birbirine karıştıran yay burcu kadını öncelikle karşı tarafta güven ve dostluk arar. Beğendiği insanla sohbet edebilmek ve fikir alışverişinde bulunabilmek onun için çok önemlidir.

Bak burasını şimdi doğru yazmışlar. Tabi beğendiğim birisi de benimle sohbet etmek istese ne ala...

Yay burcu kadını evlendiği zaman çok keyifli bir partner olacaktır. Çocuklara düşkündür ve çocuklarıyla dostluğa dayanan bir ilişki kuracaktır.

Çocuk mu? Asla! En son lisedeyken annemin ısrarıyla karşı komşumuzun oğluna bakma gafletinde bulunmuştum. Çocuk beni maskaraya çevirdiği yetmezmiş gibi annesi gelince bir de onunla doktorculuk oynamadım diye şikayet etti. Sapık velet! Bu yüzden çocuklarla olan iletişim derecem sıfırın altında eksi bilmem kaç ayarında. Evlilik ise çok daha uzak bir kavram benim için.

Aman ablam okumasın. 'Evet evet evet...'' diye çığlıklar atar kesin. Kendisi zengin bir koca bulur bulmaz evlenecek de. Tabi bir de ünlü olma isteği var. Allah'ım bizleri yaratırken neden zeka yönünü bana, güzellik yönünü ablama verdin... İkimize de haksızlık olmuyor mu?

*****


Adım Mine. 7 Aralık doğumluyum. Yani tipik bir yay burcuyum. Çocukluğumdan beri
astrolojiye meraklı oldum. Babamın; Pazar günleri ailece yaptığımız kahvaltıdan sonra olmazsa olmazı
gazetelerin önce burçlar bölümünü okurdum. Benimle dalga geçilmesine aldırmazdım.
Yay burcu en şanslı insanların burcu... Bana parlak bir gelecek yaşatacak burç...
Anneme en büyük teşekkürüm beni bu tarih aralığında doğurması oldu.
Saçmalıyorum değil mi?
Ama ne yapayım dediğim gibi hayalperestim, yani tipik bir yay burcuyum...



YAY BURCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin