►Eleven◄

893 67 11
                                    

Sinirle ve koşar adımlarla Justin'i arayarak adını bağırıyordum.

Odasından hışımla çıktı ve ne olduğunu sordu.

"Drew! Justin Drew Bieber!" dedim sinirle. "Anlamıyorum?" dedi.

"Neden bunu yapma gereği duyuyorsun! Neden yaptın! Bana oyun oynadın ve hala da oynamaya devam ediyorsun!" diye bağırdım. "Hey sakin ol Ariana ve bana olanları anlat." dedi kolumdan tutarak.

"Dokunma bana!" diye bağırdım, "Sapığım olmak için en ufak bir nedenin var mı? Neredeyse her gün beraberiz ve sen benim hakkımda neredeyse her şeyi biliyorsun!" dedim, "Ama ben yeterince bilmiyormuşum."

"Ariana, şu an saçmalıyorsun ne sapığı?" dedi, "Ben sapığın falan değilim."

"Telefonunu bana ver!" diye bağırdım. "Ne?"

"Telefonunu. Bana. Ver!" Telefonunu cebinden çıkarıp kilidi açtı ve verdi. Hemen programa girdim ve benimle olan yazışmalarına tıkladım.

Hiçbir şey yoktu. Gözlerimi kaç milyon kere kırptığımı bilmiyorum ama çok utanıyordum. Kullanıcı adına baktığımda coochielover olmadığını gördüm. rickthesizzler.

Şuan oturup ağlayabilirdim. Yapacaktım da.

Yüzüne bakamadan utançla telefonu geri verdim ve "Özür dilerim." dedim. Yüzüne baktığımda gözlerindeki hayal kırıklığını gördüm. "Çok özür dilerim. Lanet olsun! Tam bir aptalım!" dedim gözyaşlarımla ve koşar adım merdivenlerden indim.

Justin arkamdan adımı seslendi ama durmadan koşmaya başladım.

Valizimi kaptığım gibi sürgülü kapıdan bahçeye çıktım ve çıkış kapısına koşmaya devam ettim.

Ben çıkışa vardığımda Justin arkamdan adımı haykırdı.

Gözyaşlarımla arkamı döndüm ve O'na baktım. Bir daha yüzüne bakmaya cesaret edemeyeceğim yüzüne...

Bir insan nasıl hem seksi ve havalı, hem üzgün ve çaresiz olabilirdi ki?

Daha fazla yüzüne bakma cesareti bulamadım ve koşarak evden tamamen çıktım.

****

Bu program benim oluşturmuş olduğum WhatsApp ile SnapChat karışımı bir şey oldu :D

Multide;

Justin; Ooo güzel bacak,

Ariana; Hoop

Justin; Tamam abla

:P


Love ya  | Texting // JarianaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin