"Bunu nasıl becerdin, gerçekten anlayamıyorum." dedim. Başını eğerek "Üzgünüm, yenisini alabilirim..." dedi. Hayır anlamında başımı sallayarak "Buna hiç gerek yok sadece...çok komiksin." dedim, hafiften kıkırdayarak. Yutkunduktan sonra "Eee?" dedi, "Bir şeyler hatırlamaya başladın mı?" Tekrar başımı sallayarak "Maalesef." dedim.
Yanına, yani yatağımın başına oturduğumda, başımı omzuna koydum ve gözlerimi kapattım. O da başını başıma yasladığında; hayal ettim... İkimiz nasıl olurduk diye. Ve fark ettim ki, olmuyormuş. "Tanrı'm..." diye fısıldadım ve usulca kafamı çektim.
O "Bir sorun mu var?" derken, ayağa kalktım ve "Mesajlaşmalarımıza baktım da..." dedim, "Anlamıyorum?" Başıyla onaylayarak ayağa kalktı. Bu onaylama biraz... sinirdenmiş gibiydi ama umursamayak "Coochielover?" dedim bu sefer, "O kim?"
Boğazını temizledikten sonra "Benim, Ariana." dedi, "Ve bunu bildiğini biliyorum..." Önüne gelen sarı saçlarını geri atarak "Bana oyun oynama!" Ve kapıyı sertçe açıp odadan çıktı. Arkasından çıkıp, kapıyı kapattım. "Justin, hiçbir şey bilmiyorum!" diye bağırdım.
Biranda durarak, arkasından bedenine çarpmama neden oldu. Hışımla bana döndü ve "Lanet olsun! Bağırıp, sesine zarar vermekten vazgeç!" dedi, "Sonra; Sesim diye başımın etini yiyorsun ve ben seninle uğraşmaktan bıktım!"
"Duygularımla oynamandan bıktım, başına bir şeyler açmandan ve hepsinin üstüme kalmasından! Bana zarar vermenden ve bunun sonucunda senin zarar görmenden bıktım! Seninle uğraşmaktan bıktım, anlıyor musun Ariana! Bir bebekle uğraşmaktan bıktım!"
Kızgınlıktan çatılan kaşlarım; dolan gözlerim ve acıyan kalbim ile serbest kalarak normal halini aldı. Titrek bir nefes aldım ve duygularımın ortaya dökülmesine izin vererek "Benimle uğraşmaktan bıkmayın, bayım..." dedim, "Çünkü benim size ihtiyacım var."
****
Multi ne mi? Kedi kulağım!!!!! *dans eden kız emoji* ve biliyorum tam bir piçim, ama ne yapabilirim ki? Kavga ederlerken çok seksi oluyorlar :P :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love ya | Texting // Jariana
Hayran Kurgu❝Sen, beni gerçekten sevdiğine inanıyor musun?❞ dedim. ❝Bir neden söyle...❞ dedi. Ne demek istediğini anlayamamıştım. ❝Neyim eksikti ve sen onu seçtin?❞ ~ ❝Işığım olmaya hazır mısın?❞ ❝Peki ya sen benim ışığıma hazır mısın?❞ hikaye textinglikten çık...