/Ariana, Love Me Harder ile okuyun...\
"Ve... Bunu şuan burada yapmak istiyorum, Ariana.." dedi, "Ve biliyor musun, yapmayalı uzun zaman oldu." Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki, Tanrı'm!
Dudağımı ısırarak sırıttım ve "Şu dakika dudağımı ısırıyorum, ve gerçek olduğunu hissetmek istiyorum." dediğimde kolumdan tutarak beni kendisine çekti. "Şu dakika dudağını ısırıyorsun, inlediğin zaman gerçek olduğunu anlıyorsun, ve ilkimizi mükemmel yapacağıma söz veriyorum." dedi. Kalçalarımdan tutarak, beni kucağına aldığında boynuna sarıldım. Eğer kendimi kaybedersem, herşeyi kabederim.. ama o an hiçbir şey umurumda değildi. Ve ben kendimden uzaklaşmayı seçiyorum, onun olmayı, sadece onun kadını olmayı seçiyorum...
Zorlanarak kapıyı açtı ve sertçe geri kapattı. Beni vahşice yatağa attı ve üstüme çıktı. Emindim, ikimizde kendimizi kaybediyorduk...
Üstümde doğrularak, üstündeki tişörtü çıkardı. Bana görsel şölen sunduğunun bile farkında değildi. Dokunuşları beni güvende hissettiriyordu, onun aşkına ihtiyacım vardı...
Yanağımdan bir damla akıp, gitmişti. O sıra taytımı bir çırpıda çıkarmıştı. Neden ağladığım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Belki de korkuyordum... Onun tarafından kullanılıp atılmaktan. Ama bunu bana yapmazdı, öyle değil mi? Beni seviyordu o, sevdiklerine zarar vermezdi..
Gözlerimi dövmelerinde gezdirerek 'Purpose' yazısına dokundum. "Amacın ne?" diye sordum. Kazağımı yukarı doğru çekerek karnıma öpücükler kondurmaya başladı. Huylandığım için gülmeye başlamıştım, aynı zamanda gözyaşlarım akıp gidiyordu. Çok garip bir şeydi bu yaşadığım...
Hala karnıma öpücükler kondururken "Şu anki amacım, seni becermek." dedi. "Dalga geçme!" dedim gülerken. Üstümde dik bir pozisyona gelerek "Geçmiyorum..." dedi, "Şöyle diyeyim o zaman; Seni çok sıkı sikeceğim." Gözlerim kocaman açılırken, masum bir kahkaha attı. Nedensizce ben de güldüm. "Neden ağlıyorsun, korkmadın değil mi?" dediğinde yüzüm düştü. Aynı zamanda onun da düştü. "Hayır... Hayır, korkmadım." dedim altında doğrularak, ve kazağımı çıkardım. Kazağı elimden alarak arkasına gelişi güzel attı.
"Tüm gün kavga ettik," dedim, "Sıra tüm gece sevişmede..." Yine o karizmatik sırıtışıyla bana baktı ve "Kusursuzsun, Ariana.." dedi, "Kusursuz!"
(Evet, başlıyoruz... Elimden geldiğince ayrıntılı yazmaya çalıştım.)
Tekrar göbeğime öpücükler kondurmaya başladı. Yavaş yavaşaşağı ilerlerken istemsizce inledim. Güldüğünde nefesi vücuduma çarptı. Dişleriyle kilodumu çekiştirdiğinde "Tanrı'm!" diye inledim. Uzatmayarak kilodumu elleriyle çıkardı. Gözlerimi sımsıkı kapamıştım, sadece onu hissetmeyi bekliyordum. Ama hissettiğim şey, onun diliydi. Saçlarını sıkarak çığlık atmıştım.
Artık dilini değilde, parmağını içimde hissediyordum. Yatağın çarşafını sıkarak kafamı geriye attım. İkinci parmağıyla beraber daha da hızlandığında adını inledim. Tanrı'm, pislik herif durmuyordu!
(Kesiyorum, özür dilerim ama biri bana Justin tarafından, Ariana'ya acı çektirmeye bayılmamın nedenini söylesin lütfen! :'D)
"Daha. Bu. Hiçbir şey!" dedi vajinama üfleyerek. İkimizin de nefes alış verişleri çok hızlıydı. İkimiz de zevk alıyorduk, ama o azarken ben acı çekiyordum!
Parmaklarıyla beraber dilini tekrar hissettiğimde "Üçüncü parmak ne!!!" diye çığlık attım. Ciddi ciddi "Daha çabuk akıtman için," diye cevap verdi dili hala klitoristimdeyken. "Beş dakikaya yakın zamandır yapıyorum, kolum ağrıdı!" diyerek elini ve dilini çekti. Gözümü yavaşça açarken, sıktığım çarşafı geri bıraktım. Hafif doğrularak ona baktığımda kolunu sallıyordu. Ciddi miydi bu be?!
Gözümü devirerek "Hadi?" dediğimde gözleri bana odaklandı. "Çok istiyorsun öyle mi?" diye sordu, kışkırtıcı ses tonu ile. Dudağımı dişleyerek başımı salladım. Dilini yavaşça dudağında gezdirerek. Üç parmağını göstererek yaladı ve göz kırptı. Kalbim yine hızlanmaya başlamıştı.
Dirseklerimden destek alarak kendimi biraz geri ittim ve o pozisyonda kaldım. O anı görmeyi o kadar çok istiyordum ki.. Eğilerek vajinama üfledi ve parmaklarını bana bakarak tek tek soktu. Kafamı geri atarak dudağımı birbirine bastırdım. Sanki kalbim vajinamda atıyormuş gibi hissediyordum...
Dikilerek, hızlı hareketlerle klitoristimi okşamaya başladı. Gözleri tam oraya odaklıydı. Çok vahşi ve aç gözüküyordu. Onu sadece ben uyusallaştırabilir ve doyurabilirdim. Kendimi serbest ve ona bırakarak hareketlerini izlemeye başladım. Dudağını yalayarak tekrar vajinama eğildi ve gözlerimiz buluştuğunda gülümsedi.
Çığlık atmıştım çünkü resmen klitorisimi emiyordu! Dirseklerim beni daha fazla tutamamıştı. Kendimi tekrar yatağa bıraktığımda rahatladığımı hissetmiştim. "Sonunda..." dedi. Sesi boğuk çıkmıştı çünkü dili halen daha klitorisimdeydi. Parmaklarını çekerek vajinamı öptü. Başımı kaldırarak ona baktığımda üç parmağını da yalıyordu. "Tanrı'm, iğrençsin!" dedim gülerek.
O da gülerek bana doğru yaklaştı ve bu sefer dudağımı emmeye başladı. Bir elimi saçına, bir elimi sırtına koymuştum. Tırnaklarımla sırtını çizdim. Dudağı dudağımdayken inleyerek dikeldi
"Öyle mi hanım efendi?" dedi yapmacık bir kızgınlıkla, "Şunu söylemeliyim ki, sıvınızın tadı çok güzel... Acaba siz benimkini beğenecek misiniz?"
****
Amk ben ya xnzjsjs; "My mouth, really want your Jerry ;)" -Ariana
Ve multideki göğüsler ♡♡
♥King wants him Queen♥Sizi seviyorum, moonlighters, ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love ya | Texting // Jariana
Fanfic❝Sen, beni gerçekten sevdiğine inanıyor musun?❞ dedim. ❝Bir neden söyle...❞ dedi. Ne demek istediğini anlayamamıştım. ❝Neyim eksikti ve sen onu seçtin?❞ ~ ❝Işığım olmaya hazır mısın?❞ ❝Peki ya sen benim ışığıma hazır mısın?❞ hikaye textinglikten çık...