►Fourty Four◄

381 26 30
                                    

Donup kaldım. Nefes bile almıyordum sanki. "Justin?" dedi, "Orada-"

"Neredesin?" diye sözünü kestim. "Ne?" dedi. "Anlaşılmayacak bir şey yok, neredesin dedim!"

"Bir manyaklık yapmayacağına söz ver." dedi. Alayla güldüm, "Tabii ki."

◇◇◇◇

/ari\

"Tanrı'm Ricky!" diye bağırdım gülerek. O kadar ses vardı ki kendimi zor duyuyordum. O da gülerek beni kendisine çekti. Bu çocuğu seviyordum. Kötü zamanlarımda yanımda olmuştu. Dansçım ile beraberdim, evet ama bunun bir önemi yoktu. O beni mutlu ediyordu. Canımı yakmıyordu, yine başlamıştı düşünceler beynimi kemirmeye. Kendime gelmeye çalışarak "Seni seviyorum," dedim.

Gülümsedi ve yanağıma küçük bir öpücük kondurdu. Boynuna sarıldım ve nasıl olduğunu bilemediğim bir şekilde dudaklarımız birbirine değdi. Biraz sarhoştuk ama bunu isteyerek yapıyordum, geri çekilmedim veya itmedim. Onunla sadece bir kaç haftadır beraberdik ama bu önemli değildi, yıllardır tanıdığım bir arkadaşımdı.

İyice sarıldım ona, o da sımsıkı sardı belimi. "Tanrı'm" diye inledi. Nedeni alt dudağını ısırıp çekiştirmemdi. Uzunca öptüm sonra. Ardından geri çekildim. Yeni kestirdiğim kahkülüme üfledim çünkü suratıma yapışmıştı.

Alt dudağını ısırarak bana bakıyordu, ben de ona göz kırptım ve öpücük yolladım.

Telefonum ince pantolonumun cebinde titreyince elime aldım ve kilidi açtım.

Bieber: Nasılsın?

Bune be?

Me: Neden sordun

Bieber: neden sormayayım?

Me: git başımdan.

Bieber: sarhoş musun?

Me: sana ne?

Bieber: neden böyle davranıyorsun?

Me: sana ne?

"Kiminle konuşuyorsun?" dedi, Ricky. "Hiç," diyerek omuz silktim.

Bieber: rickle berabermişsin sanırım.

Me: bu seni neden ilgilendiriyor?

Bieber: bir zamanlar benimle beraberdin çünkü

Güldüm. "Ne oldu," dedi Ricky de bana gülerek. Omuz silktim. "Salakça bir şey boşver."

Me: hiçbir zaman senin değildim, bunu anlayamıyor musun

Bieber: sen her zaman bana aitsin.

Dudaklarımı birbirime bastırdım, gülmemeye çalışıyordum. Bu çocuk tam bir gerizekalıydı!

Bieber: Arkaya gel.

Ha?

Me: Pardon?

Bieber: Arkada seni bekliyorum.

Me: nasıl yani??

Bieber: sadece arkadaki çıkışa gel, ana çıkış değil bak ARKADAKİ.

Me: hayatta olmaz.

Bieber: korktun mu cicim?

Me: cicim mi

Bieber: dalga geçiyorum sadece arka çıkışa gel.

Me: bekle

Bieber: :)

Pislik.

Telefonu cebime soktum ve masaya dönerek "Ben hemen geleceğim." dedim. "Nereye?" dedi, Ricky. "Geleceğim ben hemen, bekle." dedim ve yanağından öptüm. Umarım görmüştü.

"Sensiz bir yere gitmeyeceğimden emin olabilirsin, bebeğim." Gülerek arka çıkışa yöneldim.

Arka çıkışa geldim ve... sanırım biraz korkuyordum aynı zamanda sarhoştum da. Dışarıya çıktım ama ortalıkta kimsecikler yoktu, benimle oyun mu oynuyordu bu?

"Neredesin, Bieber?" diye mırıldandım telefonumu elime alırken. Kolumda bir acı hissedirken sağa çekilmem bir oldu. Ne olduğumu anlayamamıştım ve aramızda sadece bir kişilik yer var, yok gibiydi.

"Tekrardan merhaba şeker kız."

◇◇◇◇

Yeni bölüm ehehehe ♥

Love ya  | Texting // JarianaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin