/jb\
"Şaka yapıyor olmalısın." dedim gülerek. Ciddi miydi bu?
Me: Ariana, üzgünüm. Lütfen yüzüme vurma!
lovemelikeapurpose: Birincisi adım Ariana değil, ikincisi bu yaptığını yüzüne vurmuyorum.
Me: Ariana'sın ve gayet yüzüme vuruyorsun.
Me: Bak, özür dilerim. Oynadığım oyun.. yani elektrikleri kestirmem.. otelde..
Me: Özür dilerim. Sana yakın olmak için yapmıştım...
Me: Bak!
Me: Dayanamıyorum!
"Lanet olsun!" diye inledim ve uzandığım yatakta dik hale geldim. Hiçbir şey bilmiyordu ki... Yılbaşı gecesi yaptıklarımı isteyerek yapmadığımı bilmiyordu! Açıklamam gerekiyordu bunu! Onu kaybetmek istemiyordum..
lovemelikeapurpose: Ne oluyor, Bieber?
Me: Ariana... Yılbaşı gecesi, sana dediğim kelime için ve seni orada yalnız bırakıp gittiğim için özür dilerim.
Me: Ama bunu isteyerek yapmadım, başım belada olabilir.
Me: Belki bunu dediğim için cezalandırılacağım ama..
Me: O geceki yaptıklarımın hepsi oyundu...
Me: Yani demek istediğim, onları isteyerek yapmadım!
Me: Özür diliyorum!
lovemelikeapurpose yazıyor...
Eğer bunu söylediğimi öğrenirlerse işim biter, diye düşündüm. Hayatım için çok büyük bir yanlış yapmışım gibi hissediyordum. Ne diyeceğini öğrenmek istemiyordum.
Telefonun kilidine bastım ve derin bir nefes aldım. Kalbim acıyordu ve ne kadar kendime bile itiraf etmek istemesem de... korkuyordum.
Bildirim sesi gelince istemeden de olsa telefonu elime aldım.
lovemelikeapurpose: *üzgün emoji* Seninle ne konuşmuştuk, Bieber?
lovemelikeapurpose: Bunu herhangi birine söylersen sonun gelir dememiş miydim?
Donup kalmıştım, bu olabilir miydi?!
lovemelikeapurpose: Beni uğraştırma, Bieber!
lovemelikeapurpose: Ağzını bıçak açmayacak demiştim, hatırlıyor musun!
lovemelikeapurpose: Eğer bunu ona söylersen ikinizin de işini bitiririm!
Me: Ne istiyorsun
Elim titriyordu... Ona zarar vermesine izin veremezdim! Aptalın tekiydim, onu Ariana sanıp neredeyse her şeyi söylemiştim! Aklımın düzgün çalışmadığından emindim...
lovemelikeapurpose: Çeneni kapamanı. Eğer sen kapatmazsan, ben kapatırım.
Me: Bunu neden yapıyorsun
lovemelikeapurpose: Acı çekmeni istiyorum, Bieber!
lovemelikeapurpose: Bütün gücünü emmek, seni yıkmak istiyorum!
Me: Kim olduğunu bilmiyorum
lovemelikeapurpose: Zamanı gelince öğreneceksin..
lovemelikeapurpose: Tabii eğer ölmezsen ve bu senin elinde.
Me: Sen de benden korkuyorsun
lovemelikeapurpose: *gözlerinden yaş gelerek gülen emoji* Kıçımla güldüm, Bieber!
Me: Tahtını elinden alacağımdan korkuyorsun!
lovemelikeapurpose: Justin, Justin, Justin...
lovemelikeapurpose: Benim tahtımı elimden alacak son kişi bile olamazsın!
lovemelikeapurpose: Tek yapabildiğin dünyaya sikini göstermek. Kimse senin sikinle ilgilenmiyor, Justin!
Me: Tek yapabildiğim oysa, neden beni bu işe sokuyorsun?
lovemelikeapurpose: Justin, sen sadece bir piyonsun, sen benim yemeğimsin.
lovemelikeapurpose: İşin bitince Şah'a yemek olacak bir piyonsun.
Me: Ama bilirsin ki; Satranç tahtasının sonuna ulaşan her piyon terfi ederek Şah'ı yiyebilir ve oyunu kazanabilir.
Me: Buna hazırlıklı olmalısın, çünkü bu çok yakında gerçekleşecek...
♥♥♥
AMK (adam muhteşem keke) :o
Umarım aklımdakileri yazıya dökebilmişimdir...
3. sınav haftasında da bölüm yazamayabilirim ama yazın döktüreceğimden emin olabilirsiniz..
Oy ve eleştiri/yorumlarınızı bekliyorum ☺
/MULTIMEDYA; "Her Piyon bir gün Şah olur"\ - (Şah ingilizcede [satranç terimi olarak] Shah veya King diye geçiyor. Yani oradaki King, Kral anlamında değil :3 pf neyse, lol)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love ya | Texting // Jariana
Fanfic❝Sen, beni gerçekten sevdiğine inanıyor musun?❞ dedim. ❝Bir neden söyle...❞ dedi. Ne demek istediğini anlayamamıştım. ❝Neyim eksikti ve sen onu seçtin?❞ ~ ❝Işığım olmaya hazır mısın?❞ ❝Peki ya sen benim ışığıma hazır mısın?❞ hikaye textinglikten çık...