Olayın ardından bir hafta geçmişti ve tabii ki Toulouse'yi bulmuştuk. Bugünden itibaren turneye devam ediyordum. Bir kaç saat sonra konsere çıkacaktım ve şimdiden heyecanlanmaya başlamıştım.
"Ariana biraz sakin olur musun kardeşim? Gözümün önünde heyecandan ölmeni istemiyorum." dedi Frankie. "Başka zaman, başka yerde ölürsün fakat şimdi gerçekten konsere çıkman lazım."
"Tanrı'm. Sanki ilk defa konsere çıkacakmışım gibi hissediyorum ve korkuyorum." dedim. "Neden?" dedi Justin. "Yine ölümden dönmek istemiyorum." dedim. "He yani ölmek istiyorsun?" dedi Frankie. Gözümü devirdim ve "Hayır. Yani demek istediğim; yine düşmek istemiyorum." dedim gülerek. "Love Me Harder? Gerçekten unutmuş olamazsın!"
İkisi de gülerken "Hatırlamaz olur muyum?" dedi Frankie. Justin, "Öyle bir şey olmayacak çünkü yine düşersen, ki yine öyle bir riske girmeyeceksin... Yine de düşersen ben seni tutarım." dedi ve göz kırptı. Yine, yine ve yine.. Başımla onayladım ve üstümü düzelttim. "Kaç dakika var?" diye sordum. "Dakika mı? Saat demek istedin her halde?" dedi Frankie. "Evet yani. Ne fark eder?" dediğimde Frankie odadan çıktı ve Justin ile baş başa kaldık.
İç çekerek Justin'in önündeki koltuğa oturdum. Gülümseyerek "Eee?" dedim. O da omuz silkip "Eee?" dedi. Sustuk ve sadece birbirimize baktık. Gözlerimizin içine. Çekmek istemiyordum. Daha doğrusu çekemiyordum...
Birbirimize sarhoş olmuşuz gibi bakmaya başladık. Sarhoş demeyelim de... Yeni kalkmışız gibi bakışıyorduk... Elimde değildi ki...
Gözünü ilk ayıran o oldu, fakat sonra tekrar gözlerimiz birleşti...
"Eğer biraz daha bana öyle bakmaya devam edersen..." dedi ama devamını getiremedi ve gözlerini kaçırdı. Ben hala bakmaya devam ediyordum. "Yoksa ne?" dedim. Ayağa kalkarken gözlerimiz tekrar ve tekrar buluştu. Külot şortumu düzeltirken gözleri bacağıma kaydı ve "Sanırım hormonlarım tavan yaptı..." dedi ve ayağa kalkarak rahatlamaya çalıştı.
"O güzelim suratını dağıtmak istiyorum, Justin!" dedim sinirle. Bana doğru dudağını yalayarak yaklaştı. Aramızda santimler kaldığında yanağımı tuttu ve dudağıma bakarak "Bende dudağının tadına bakmak istiyorum, Ariana!" dedi.
Kontrolünü kaybetmiş gibiydi ve sonra... Ve sonra dudağımın üstünde dudağını hissettim...
****
Sonunda diyorum, sonunda öpüştürdüm xjnasjd xD
Kısa oldu kusura bakmayın. Ben bile diğer bölümde ne olacak merak ediyorum. Düşünmekten beynim patlayacakmış gibi hissediyorum asdkjasd.
(multi): Kral'ın kolu mu o? Evet, evet onun. ♥_♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love ya | Texting // Jariana
Fanfiction❝Sen, beni gerçekten sevdiğine inanıyor musun?❞ dedim. ❝Bir neden söyle...❞ dedi. Ne demek istediğini anlayamamıştım. ❝Neyim eksikti ve sen onu seçtin?❞ ~ ❝Işığım olmaya hazır mısın?❞ ❝Peki ya sen benim ışığıma hazır mısın?❞ hikaye textinglikten çık...