►Fourty Two◄

393 30 12
                                    

/jb\

Güldüm. Ne kadar da güzel kıvırtıyordu her şeyi, benim yüzümden yalan söylüyordu. Ona kötü şeyler yaptırıyordum, aynı şarkıda söylediği gibi. Benden nefret ettiğini gözlerinden anlayabiliyordum, zorlukla gülüyordu. Ona bunları yaşatmaya hakkım yoktu, aynı onların benim hayatımı yönetmeye hakları olmadıkları gibi...

"Tanrı'm, lütfen beni ve onu affet..." dedim, ellerimi birleştirdim ve dua ettim. Yarın Pazar'dı. Klise'ye gitmeliydim, dinime bağlı biriydim. Bunlara takıntısı olmayan arkadaşlarım, zaman kaybı olduğunu söylüyordu. Yüzüme değil tabii ki, yoksa ne olacağını biliyorlardı.

Tekrar güldüm, pek içten değildi. Güçlü olmaya çalışıyordum. "Ne zaman bir şeyler kötü gitse, Sen benim için en iyisini planlarsın..." dedim, "Tanrı'm, İsa gibi yaşamama izin ver,"

Haç işareti yaparak gözümü açtım ve "Teşekkür ederim," diye fısıldadım.

Üstüme bir şeyler geçirdim ve masadaki telefonumu yanıma alarak salona indim. Kendimi koltuğa attım ve Instagram hesabıma girdim. Onunla ilgili paylaşımlar stalklamayı planlıyordum. Sahte hesabıma girdim; allmyjariana (instagram hesabım xshsna)

Belkide deliyimdir, ama umurumda değil.

Anasayfama Ariana'nın yeni paylaştığı fotoğraf geldi;

"Ricky♡ Her ihtiyacım olduğumda yanımdasın, seni seviyorum!! ♡♡♡ @rickyrozay"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ricky♡ Her ihtiyacım olduğumda yanımdasın, seni seviyorum!! ♡♡♡ @rickyrozay"

TANRI'M! Bu kız beni deli ediyordu! Bilerek mi yapıyordu, anlayamıyordum!

Yorum yerine tıkladım ve;

"Çok güzelsin. Sadece harikasın. ama onunla hiç yakışmıyorsun. Ondan çok başkası seni daha çok hak ediyor, ve kim olduğunu çok iyi biliyorsun. ☹" yazarak yolladım.

Delirmiş gibiydim, kendimi çok.. olgun olmayan bir şekilde hissediyordum. O kelimeyi kullanmak istemiyorum, hayır..

Bildirim iletisi geldiğinde tıkladım ve yoruma baktım. Sadece bir tane değildi ki.

@ariaanasbae; "Tam bir pisliksin, defol buradan!"

@arilena4ever; "Onu gülümsetiyor, peki ya o demeye çalıştığın Justin?!"

@bieterafever; "Ve o kişi Justin, kesinlikle bebeğim! ♔"

...

...

...

2. yorum beni fazlasıyla yaralamıştı.. Hepsi haklıydı; Tam bir pisliktim, onu mutlu etmiyordum ama o kişi de bendim! (3'ü bir arada ♥)

"Kendinden utanmalısın, Bieber." diye mırıldanmaya başladım kendi kendime, "Kendinden utanmalısın."

"Şu düştüğün duruma bak, Jus. Sen tam bir aptalsın."

"Lanet olası bir pisliksin. Tanrı seni cezalandıracak, İsa senden nefret edecek!"

"LANET OLSUN!" diye bağırdım ve telefonu herhangi bir yere fırlattım. "Lanet olsun..." Sakinleşmeye çalışıyordum ama bu mümkün değildi. Telefonu koltuğun diğer köşesinden alarak yorumu sildim ve dışarı çıktım.

"Arabayı hazırlayın." dedim. "Bir fotoğrafla nasıl bu kadar çileden çıkabiliyorum, bilmiyorum." diye mırıldandım. Kendi hesabıma girerken, arabanın kapısını açtım ve koltuğa oturdum. Yan koltuktaki ceketi giydim.

Ön kamerayı açtım ve o anki yüz halimi hiç değiştirmeden çektim. Ne kadar çökük, mutsuz ve umutsuz bir fotoğraf. Hafif bir efekt ekledim ve yoruma ne yazabileceğimi düşündüm ya da kısaca yazmaya da bilirdim. Bilmiyordum, kafam çok karışıktı.

Onu gerçekten kıskanmıştım, bu nasıl mümkün olabiliyordu! O hiçbir zaman benim olmamışken... Beraber olmamız bile yetmiyordu, bana.

Anlaşılır mıydı bilmiyordum ama;

"Bu aşk mı, arzu mu, korku mu bilmiyorum ama, sen yanımda değilken nefes almak çok zor." diye yazdım.;

Psikolojim, iyi değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Psikolojim, iyi değildi. Bana yorum atanlar, anlamış gibi görünüyorlardı, bilemiyorum. Sadece biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı.

Me: Hey, müsait misin?

Sweetsweetduck: Evet, ne oldu?

Me: Neredesin?

Sweetsweetduck: Bir sorun mu var?

Me: Hayır, sadece neredesin?

Sweetsweetduck: Evde, neden?

Me: Yanına geliyorum.

Sweetsweetduck: Tamam, ama ne olduğunu anlayamadım?

Sweetsweetduck: Öylesine falan mı?

Me: Gelince anlatacağım.

Sweetsweetduck: Tamam, bekliyor olacağım.


"Hailey, her ihtiyacım olduğu zaman yanımdasın... Seni seviyor muyum bilmiyorum, sadece kardeşimsin..." diye mırıldandım. Gerçekten psikolojim bozuktu, iyi değildim ben..

 ••••

Ayh, yeni bölüm ♥ Geç kaldığım için hızlı yazdım, umarım iyi olmuştur. Bundan sonra biraz Justin'den yazmayı düşünüyorum.

Destekleriniz için teşekkür ederim♥

Ve son olarak; Rickriana'ya ASLA ama ASLA karşı değilim♥ + Hailey'i yargıladığımı düşündüm ama yine de içimde azda olsa gıcıklık var. Bilmiyorum, sadece sevmiyorum. :D

İnanamıyorum ohh, umarım Hristiyan etkisi vermişimdir hxnasd xD

Yeni bölümde görüşmek üzere, oy ve yorumlarınız çok değerli, teşekkür ederim♥


Love ya  | Texting // JarianaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin