„Ako si si užila rande?" Opýtal sa Harry, keď som vošla do obývačky.
„Užila som si ho a veľmi." S úsmevom som odpovedala. Pozrela som naňho a mal čudný výraz. Bol naštvaný a... sklamaný?
„Inak, meškáš. Je to presne," pozrel na hodinky, „ 3 minúty a 22 sekúnd." On to fakt počítal? Maniak.
„Lúčila som sa so Zaynom, pane."
„Takže so Zaynom. Ale so mnou sa rozlúčiť neprišiel, čo," odfrkol si.
„Povedal, že ak stihne, tak za vami príde zajtra," obraňovala som ho. „A teraz, ak dovolíte, rada by som si šla ľahnúť." Pobrala som sa k schodom.
„Vieš čo ma zaujíma?" Otočila som a zvedavo naňho pozrela. „Či ste stihli ísť do hotela alebo ťa ošukal v aute." Sánku som mala kdesi na podlahe. „Povedz, bolo dobré stratiť s ním panenstvo?" Zmagoril sa, či čo? Už som nestála na schodoch, ale zišla som a prešla až k nemu.
„Skade ste zobrali to, že som s ním spala? A to, že som panna?" Ruky som si založila na hrudi a čakala na jeho odpovede.
„No, viem, aký Zayn je. A ty vyzeráš ako mníška. Takže som usúdil, že si panna." Hodil na mňa drzý úsmev.
„Mníška? Mníška?!" Mohol si myslieť o mne všetko, ale toto nie. „Neviete o mne nič, pane. A aj keby som bola mníška, alebo tá najväčšia štetka na zemi, tak vás do toho nič nie je. Mám svoj vlastný osobný život, do ktorého vám nenechám strkať váš nos. A aj keby som so Zaynom spala, tak čo? A viete, čo? Poviem vám to, lebo sa zdáte byť veľmi zvedavý. Áno, spala som s ním. Rozdali sme si to v aute. A vie to určite veľmi dobre, podľa mňa lepšie než vy. Užila som si to, a čo?" Ľahostajne som kývla ramenom. Určite som si nemyslela, že Zayn je lepší ako on, ale to je jedno. Radšej si takéto veci nepredstavujem, pre vlastné dobro. Chcela som ho uraziť, tak ako urazil on mňa.
„Vedel som to. Si taká ako ostatné. Obyčajná štetka. A teraz mi zmizni z očí."
„A viete, čo zaujíma mňa? Mali ste rande s nejakou ženskou alebo s fľaškou whisky?" Všimla som si ju hneď, ako som vošla.
„Do toho ťa nič. Padaj!" S úsmevom som šla do izby. Mohol ma urážať ako chcel, ale náladu mi to aj tak nepokazilo.
Vyzliekla som si šaty a znova vošla do sprchy. Rozmýšľala som o všetkom. Je pravda, že Zayn je veľmi milý, pozorný, a krivého slova naňho povedať nemôžem. Cítila som sa ním naozaj dobre, ale niečo mi tam chýbalo. Ale taktiež je pravda, že Harryho slová sa ma dotkli, aj keď si to priznať nechcem. Ale s tým, že som mníška to prehnal. Musela som mu to nejako vrátiť. Viem, že je to veľký gigolo. Po sprche som si na seba dala župan a hodila sa na posteľ. Rýchlo som sa odlíčila a rozprestrela sa na posteli. Zaspala som s úsmevom na tvári a šťastná.
****
Jeho ruky prechádzali po mojom tele. Chytil ma za boky a pritiahol si ma k sebe bližšie. Tvrdo ma pobozkal a následne hodil na posteľ. Bola som vzrušená, potrebovala som ho v sebe cítiť. Bozkával mi každučký kúsoček môjho tela a mne to vyvolávalo zimomriavky. Prešiel až k pod brušku. Vyzliekol mi rifle a hodil ich niekde za seba.
„Si tak krásna," zachrapteľ.
Strčil do mňa dva prsty a začal nimi pohybovať. Drvila som plachtu a hryzla si do pery. Bola som blízko, ale vytiahol zo mňa prsty. Nepríjemne som zakňučala. Nechápem, prečo ma trápi. Strhol zo mňa nohavičky a tie leteli za džínsami.
ČTEŠ
Crazy in love (h.s)
FanfictionNataly - žena, ktorá si zažila svoje, napríklad sexuálne obťažovanie. Stratila prácu a dochádzajú jej úspory. Čo sa stane, ked' začne pracovať u arogantného Harryho Stylesa? Harry - chlap, ktorý je milý ku každému. Neverí na lásku, a preto strieda ž...