21. Falošný priateľ

418 39 7
                                    


Zobudila som sa nepohodlie. Pomaličky som otvorila oči a pozrela sa na hodinky, ktoré ukazovali 5 hodín ráno. Otočila som sa na druhú stranu, čakajúc, že tam bude Harry. Ale na miesto Harryho tam bola prázdna posteľ. Prevalila som sa na chrbát, rukou buchla do matracu a povzdychla si. Čo som čakala? Že tu bude, pobozká ma a dáme si ďalšie kolo? Áno, presne to som čakala.

Postavila som sa a zabalila sa do prikrývky. Bodla by mi sprcha.

Vošla som do kúpeľni, rozopla si vlasy a vošla do sprchového kúta. Na vlasy si naniesla šampón a vmasírovala si ho do kože. Do ruky som si zobrala mydlo s úmyslom vydrhnúť sa.

Zo zadu ma zrazu ovial chlad a moje telo uchopili dva mohutné ruky.

„Harry," vydýchla som spokojne.

„Daj," zachrapteľ a z ruky mi vytrhol mydlo.

Začal krkom a pomaličky sa premiestňoval. Po tom, ako sa dostal ku prsiam ich začal masírovať. Vyvolávalo to vo mne túžbu. Túžbu znova zažiť minulú noc.

Pobozkal ma na krk, ktorý začal sať. Tuším tam budem mať pekný cucflek. Zaklonila som hlavu, aby som mu umožnila lepší prístup. Pritom, ako sal, začal rukami prechádzať po mojom tele, až sa dostal k môjmu vchodu. Prilepil ma na seba, takže som na zadku mohla cítiť jeho vztýčený penis. Prstom do mňa vošiel a začal dráždiť môj klitoris. Onedlho pridal aj druhý a tretí prst. Prinášal mi neuveriteľné potešenie. O pár chvíľ sa mi roztriasli nohy a prežívala som svoj najlepší orgazmus vôbec. Ešte šťastie, že ma držal, inak by som sa zrútila na zem. Otočil ma k sebe a vášnivo pobozkal. V jeho očiach som zahliadla túžbu. 

****

Vyšla som von a zahalila sa do osušky. Usmiala som sa na Harryho, ktorý si zachovával vážnu tvár. Všetka tá vášeň a túžba v jeho očiach bola preč.

„Pohni si, o hodinu odlietame." Znovu predo mnou stál ten nafúkanec Harry, ktorého som tak nenávidela.

„A to mi oznamuješ až teraz?" Úsmev mi z tváre zmizol a nahradilo ho rozhorčenie. Len tak mi to oznámi a myslí si, že budem tancovať ako on píska. Nie som žiadna jeho bábka, s ktorou sa môže hrať.

„Oznámil som ti to včas, takže si švihni." Vyšiel z kúpeľne.

„A nemyslel si nato, že sa chcem rozlúčiť s rodinou?" Vyšla som za ním a ruky si vložila vbok.

„ A nemysleli ste na to, pane?" Opravil ma. Čo to má, do riti, znamenať?! „A áno, myslel som na to, ale myslel som aj nato, že zajtra ma čaká porada a musím sa vyspať." Upravil si golier na košeli a pozrel na mňa.

„Takže sme znova prešli k vykaniu, sebeckosti a namyslenosti. A všetko sa vrátilo do starých koľají." Skonštatovala som. Vôbec sa mi to nepáčilo. Mala som viacej rada Harryho, ktorým bol ešte pred desiatimi minútami.

„A kedy to bolo iné?" Nadvihol obočie a znova sa upravoval v zrkadle.

Pokrútila som nad ním hlavou a radšej sa vrátila do kúpeľni. Nemyslela som si, že to bude až tak bolieť. Dúfala som, že ešte dnes to bude ten milý Harry. Ale ako vidím, tak to tak nebude. Mala som chuť niečo rozbiť, ale nechcela som robiť scény. Radšej som zapla sušič a začala si sušiť vlasy.

„Konečne." Zamrmlal si, keď som vyšla. Stále v osuške. „Trvalo ti to celú večnosť." Prekrútil očami a pohodlnejšie si ľahol. 

„Bola by som rada, ak by ste šli von. Rada by som sa v pokoji prezliekla a pobalila, pane." Ukázala som na dvere.

Crazy in love (h.s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat