6. Košeľa

313 39 3
                                    


Hneď ako Zayn odišiel z izby som zobrala mobil a písala SMS Niallovi.

Niall, prepáč, ale musím zrušiť našu schôdzku v piatok. Všetko ti vysvetlím zajtra. Sľubujem! Ľúbim ťa, Natt

Stlačila som tlačítko odoslať a čakala, kým sa správa pošle. Sadla som si na posteľ a vtedy ma to napadlo. Čo si, sakra, oblečiem? Neznášala som, keď som musela ísť na rande, lebo som bola vystresovaná a nevedela si vybrať nijaké pekné šaty. Stále som sa rozhodovala najmenej medzi troma. Dnes som už nemala energiu vyberať šaty. Najradšej by som sa hodila spať, ale ešte som musela popratať stôl. Počula som buchnutie dverí a to bol pre mňa signál, že Zayn odišiel.

Zišla som dolu a mala som pravdu. Harry sedel sám na sedačke a v ruke mal pohár vína. Pozeral niekde na stenu a vyzeral byť celkom mimo. Tuším rozmýšľal. Kašľala som naňho. Šla som k barovému stolu a natrepala riady do umývačky. Stlačila som gombík a umývačka sa zapla.

„V piatok nemôžeš ísť." Vyhlásil Harry. Už nepozeral do blba, ale uprene ma sledoval. Prekvapením som otvorila ústa.

„A to už prečo, pane?" Spýtala som sa, keď som sa spamätala zo šoku.

„Budem mať návštevu. Chcem, aby si navarila." Odpovedal jednoducho.

„Nie. Navariť môžem aj pred tým, ako odídem. Vy si to potom len zohrejete." Usmiala som sa. Nemienim sa tak ľahko vzdať. Inokedy by som stiahla chvost, ale nie dnes. Myslím, že mu došli slová.

„Dobre. Chcem byť sám." Bol to pre mňa signál toho, že mám odísť.

"Dobrú noc, pane." Šla som do izby a rovno sa hodila na posteľ. Nemala som energiu sa kúpať. Tuším si privstanem. 

Ako bude prebiehať stretnutie so Zaynom? O čom sa budeme baviť? Stresovala som a to nebola pre mňa vôbec dobré. S myšlienkami na Zayna som napokon zaspala.

****

Ráno som si predsa len privstala. Vošla som do sprchy, ktorá ma ako-tak prebudila. Už som si zvykla na ten môj ranný stereotyp.

Zišla som dolu a Harry už sedel na sedačke, ešte vo včerajšom obleku a robil papiere. Začínala som ho fakt ľutovať. Nemá sekretárku?

„Dobré ráno, pane." Z jeho úst vyšlo len nejaké mrmlanie.

„Urob mi kávu. Nemusíš pre mňa robiť raňajky, nie som hladný." Zrak mal stále v papieroch.

„Dobre, pane." Prešla som do kuchyne a dala variť vodu.

Harry sa postavil a šiel hore. Dúfam, že tam bude dlho. Rýchlo som zaliala kávu a prešla ku stolu. Pozrela som sa na papiere, sadla som si a začala ich vypracovávať. Celkom som sa pohrúžila do práce. O pol hodinu boli všetky dorobené a ja som sa spokojne usmiala na svoju prácu. Ako mi to len chýbalo! Ešte som ich zoradila tak, ako mali byť a oprela som sa o sedačku. Keď som počula rýchle kroky, postavila som sa a znova prešla do kuchyni.

Mal na sebe len nohavice. Pohľad mi, čistou náhodou, padol na jeho hruď Tak toto som nemala vidieť. Mal ju vypracovanú a tie tetovania. Hlavne ten motýľ na bruchu. Hneď upútal moju pozornosť.

„Čo má toto znamenať?" Prešiel blízko ku mne a v rukách držal zničenú košeľu. Ou. Tuším som ju mala vyhodiť do kontajnera.

„Pane, ja..." nevedela som sa vykoktať. Pohľad som mala stále na košeli. Ani som sa nestihla rozlúčiť s Niallom. Po tomto ma fakt zabije.

Crazy in love (h.s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat