19. Sydney

392 38 8
                                    

Sedela som v taxíku, ktorý ma niesol na letisko. Oprela som si hlavu o sklo. Najradšej by som spala, ale keďže let by mal trvať  19 hodín, musela som vstať už o štvrtej, aby som bola na piatu na letisku. Privrela som oči a povzdychla si. Čím bližšie som bola k Sydney, tým mi bolo horšie.

Bola som si istá, že stretnutiu s tým zradcom sa nevyhnem. Možno preto mi bolo tak na nič. Prisahala by som, že keď uvidím jeho a tú kravu, ktorá od zajtra bude mojou švagrinou, tak sa neovládnem a nedopadnú dobre. Teraz mi zostávalo modliť sa, aby som sa ovládla.

Taxík zastavil a ja som otvorila oči.

„Slečna, sme tu." Ozval sa taxikár.

Vydýchla som a začala v kabelke hľadať peňaženku. Hodila som mu určitú sumu a vystúpila. Upravila si kabátik a prešla ku kufru. Taxikár vystúpil a vybral mi kufor.

„Ďakujem," vďačne som sa naňho pozrela.

„Nemáte za čo. Majte sa."

„Dovidenia." Zobrala som kufor a mierila si to dnu. Už z diaľky som mohla vidieť mohutnú postavu stojacu pri dverách. Zrýchlila som krok, aby na mňa nezačal hundrať.

„Dobré ráno, pane." Pozdravila som ho, keď som k nemu prešla.

„Dobré," vrtel sa na jednom mieste a bolo na ňom vidieť, že je dosť nervózny. Nemala som chuť riešiť jeho nové stavy.

„Pod'. Pilot nás už čaká." Prikývla som a vyšla s ním z dverí.

Boli sme pri lietadle, keď sa vrtula rozkrútila. Vlasy mi začali viať na všetky svetové strany, hlavne do očí. Nevedela som, čo robiť skôr. Či ísť a ťahať za sebou kufor, či sa starať o vlasy, ktoré mi bránili, aby som si videla poriadne na kroky.

„Čo ideš tak pomaly? Kedy sa tam chceš dostať? Pohni s kostrou." Začal sa znervózňovať.

Prekrútila som očami a zrýchlila krok. Našťastie sa mi podarilo nestrepať sa a do lietadla som sa dostala živá a zdravá.

Lietadlo bolo fakt luxusné. A čo som vlastne čakala? Že to tu bude ako v normálnom lietadle? Možno áno. Ale určite som si to nepredstavovala také luxusné. 

Sadla som si na koženú sedačku a pozrela na Harryho. Ten už sedel v kŕči na sedačke. Čo sa mu stalo?

„Pane, ste v poriadku?" Opýtala som sa ho. Zaryto mlčal.Lietadlo začalo stúpať a ja som mohla vidieť, ako Harry silno zvieral operadlo sedadla. Ozdaj sa nebojí.

„Pane, bojíte sa?" Opýtala som sa trošku s posmešným hlasom. Silno privrel oči. Usmiala som sa a sadla si k nemu.

„Čo ak spadneme?" Mal priškrtený hlas.

„Nespadneme. V poriadku doletíme až do Sydney." Snažila som sa ho upokojiť.

„Nie, spadneme a zomrieme." Začal panikáriť.

„Pane, dýchajte. Už sme vo vzduchu, nemáte sa čoho báť. Otvorte oči." Len krútil hlavou a odmietal otvoriť oči.

„Pane," oslovila som ho a chytila jeho ruku do tej mojej. Prešiel mnou elektrický pocit.

V tom momente som cítila, ako sa trošku uvoľnil. Začala som ho hladiť po chrbte ruky. Aj keď mi to nebolo dvakrát príjemné, ale čo už. Po minúte otvoril oči a pozrel na mňa.

„No, ehm, ďakujem. Môžeš ísť na svoje miesto." Odlepila som svoju ruku od tej jeho a šla si sadnúť na druhú stranu ku oknu.

Sledovala som vychádzajúce slnko. Bolo to niečo, čo vo mne vyvolávalo spomienky. Spomienky na čas, keď som bola šťastná.

Crazy in love (h.s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat