3. Bölüm

9.9K 823 397
                                    

"Isındın mı?" sorduğum soru ile kupasını daha sıkı avuçladı

"Evet, teşekkürler." Nazikçe cevaplamıştı beni.

"Umarım benim yüzümden hasta olmazsın." Söylediğim şey ile kıkırdamıştı.

"Kız gibi görünüyor olduğum için hemen hasta olacağım diye bir şey yok." Söylediği şeye gözlerimi devirmeden edememiştim. Kız gibi görünmesi değildi onu hasta edebilecek şey, zayıf vücuduydu.

"Sehun?" içeriden gelen adımın söylendiği ses ile ayaklandım.

"Sen burada durabilirsin. Ben gidip bakayım." Söyledikten sonra odadan çıktığımda genç bir kızı etrafa bakınırken bulmuştum.

"Nasıl yardımcı olabilirim." Kız sesimi duymasıyla arkasını dönüp bana gülümsedi. Kendisi devamlı müşterilerimden biriydi.

"Yine dövme yaptırmak istiyorum."

"Pekala, aklında bir şey var mı?"

"Evet, var."

"Tamam, sen şöyle geç, ben hemen geliyorum." Elimle oturması gereken yeri işaret ettim.

**** (LUHAN)

Sehun odadan çıktıktan sonra üstümdeki battaniyeyi alıp kenara koydum. Kupanın dibinde kalan kahveyi de içip ayağa kalkmıştım. Bir an önce Sehun'un yanına gidip, ona yaranacağım şeyler yaparak ikna etmeye başlamam lazımdı.

Odadan çıktığımda Sehun ve bir kızın eğilerek ellerindeki kağıda baktıklarını görmüştüm. Ellerimi ceplerime sokup yavaş adımlarla yanlarına ilerledim.

Eğildiklere kağıda ellerim cebimde kalmaya devam ederken, onlar gibi durarak baktım. Kız şekli anlatırken Sehun dikkatle onu dinliyordu.

"Evet, göğsümün üst kısmına istiyorum." Kızın söylediği şey ile ona baktım. Ciddi miydi yani? Bu dövmeyi gerçekten göğsüne mi yaptıracaktı?

"Tamam, ben seni anladım. İstediğin gibi olacak, merak etme."

"Sehun, senin yeteneğinden şüphem yok zaten. Eminim iyi bir iş çıkartacaksın." Kız cilveli tonda söylerken göz devirdim.

"Bir şey söyleyebilir miyim?" Sehun'a bakarak bir bakıma izin istediğimde ikisi de ne söyleyeceğime dair merakla bana bakmaya başladı.

"Bence o dövme göğsünde kötü duracak." Kıza bakarak söylemiştim bunu ve kızın gözleri söylediğim şey ile kocaman açılmıştı. Sehun'u görmesem de onun da öyle baktığına emindim.

"Ne?"

"Bir erkek olarak söylüyorum, eğer bu dövmeyi bir kızda görseydim, özellikle de göğsünde, kızdan koşarak uzaklaşırdım."

"Bir erkek olarak mı? Sen daha çok bir kız olarak fikir verebilirsin bana!" pekâlâ kirli oynamayı kendisi istemişti. Benimkisi sadece ona bir öneriyken kızın yükselen sesi ve çirkinleşen tavrı beni de çirkinleştirecekti.

"Sana kız olup olmadığımı mı kanıtlamamı istiyorsun yoksa?" tek kaşımı kaldırarak cevabımı verdiğimde kız sinirle Sehun'a döndü.

"Sehun, bu hadsiz kim?" bakışlarım Sehun'u bulduğunda bana ne kadar sert baktığına dair bir fikriniz dahi olamazdı.

"Sen onu boş ver. İstediğin şeyi, istediğin yere yaptırabilirsin!" cümlesine baskı uygulayarak ve bana bakarak söylemişti.

"Ben sadece fikrimi söyledim. Bel altı vuran oydu." Omuz silkip Sehun'a açıklama yaptım.

TATSTARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin