** Aslında bölümü olayı ilk bilene ithaf edecektim ama bu bölüm tam nidoşluk oldu o yüzden sonraki bölümü o kişiye ithaf edeceğim kbzdkvbdf
Ve şarkı (kız olarak düşünmeden vnfvld) ile gife de bakın TATLISTARLARIM u.u **
"Ya! Çekilsene önümden!" Chanyeol'ü bir anda yana ittirip karşıya baktığımda gördüğüm görüntü, emin olun yıllarca düşünsem de aklıma gelmeyecek türdendi... Ve ben neler olduğuna dair fikir bile yürütemiyordum.
Daha fazla şaşkınca bakmayı kesip birkaç adım attım ve kükrercesine konuştum.
"Neler oluyor burada?" Sesimle birlikte adeta birbirinin içine girerek öpüşen ikili de ayrılmıştı.
"Lu-Luhan?" Baekhyun kekeleyerek adımı söylediğinde ona hala inanamayan gözlerle bakıyordum. Baekhyun nasıl olur da Jongin ile öpüşebilirdi?
"Bu görüntü de ne?" Sinirle söylediğim şeyden sonra Jongin, biraz yanımda duran Chanyeol'e doğru yanaşmıştı.
"Neden haber vermedin?" Jongin'in Chanyeol'e fısıldadığı şey fısıltı olmaktan çıkmış ve hepimiz duymuştuk.
Salak! Gizli saklı öpüşmeyi beceremiyordu en azından sessiz olmayı becerseydi keşke...
"Bağırarak haber vermeye çalıştım ama artık nasıl odaklandıysanız duymadınız bile!" Chanyeol Jongin'e çemkirdiğinde gözlerimi kısarak ikisinin üstünde gezdirdim. Ardından dudağını ısırarak bana bakan Baekhyun'a dönmüştüm.
"Evet... Bir açıklama bekliyorum, Byun Baekhyun!" kollarımı bağlayıp ayağımı yere vururken konuşmuştum.
"Şey... Luhan... Şey, şimdi... Jongin'e şey olmuştu..."
"Ne olmuştu?" Bakışlarımla Baekhyun'un üstünde baskı kurduğumda ne zaman öteceğini merakla beklemeye başladım. Ötmek zorundaydı.
"Jongin boğuluyordu ben de ona suni teneffüs yaptım!" Baekhyun neredeyse anlaşılmayacak bir hızda söylediğinde ben tabii ki ne dediğini anlamıştım. Onu uzun yıllardır tanıyordum ve hızlı konuşması durumu için her an hazırlıklıydım. Söylediklerini de bu yüzden anlayabilmiştim.
"Demek Jongin boğuluyordu, ha?"
"Evet, evet! Boğuluyordu... Değil mi, Jongin?" Baekhyun Jongin'in yanına yaklaşıp koluyla dürtüklerken bir yandan da konuşmuştu.
"Hayır, boğulmuyordum." Jongin aralarındaki mesafeyi tamamen kapatıp, kolunu Baekhyun'un omzuna attı.
"Ne saçmalıyorsun, Jongin!" Baek ağzını oynatmadan dişlerinin arasından mırıldanmıştı.
"Biz bir aydır sevgiliyiz, Luhan. Az önce de öpüşüyorduk ki iki sevgili olarak bu yaptığımız şey oldukça doğal!" Jongin'in söylediği şeyden sonra gözlerim kocaman açılmıştı. 1 aydır sevgililerdi ve benim yeni haberim oluyordu, öyle mi?
Bakışlarımı Jongin'den ayırıp Baekhyun'a çevirdiğimde suçlulukla bana baktı. Çünkü suçluydu bunu benden sakladığı için...
"Baek... Bu doğru mu? Onunla sevgili misin? Hem de 1 aydır..."
"Şey... Evet, ama Luhan sana söyleyecektim gerçekten..."
"Ne zaman Baek? Kaç ay sonra?" duyduklarım beni kızdırmıştı çünkü bu durum yeni olan bir şey değildi ve eğer görmeseydim benden daha uzun süre saklayacaklar gibi duruyordu.
O anda aklıma gelen şey ile Chanyeol'e döndüm.
"Sen! Biliyordun ve benim öğrenmemi engelledin!" Parmağımı göğsüne doğrulttuğumda Chanyeol hemen savunmaya geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATSTAR
Fanfiction**** "Bana yardım eder misin?" beklemeden sorduğumda bana baktı. "Ne konuda?" "Senin gibi olmayı bana öğretmen konusunda..." "Ne?" söylediğim şey ile bu sefer bakışlarında şaşkınlık hakim olmaya başlamıştı. "Duydun işte... Bana nasıl bu şekilde güç...