Hoofdstuk 1

929 14 7
                                    

Hey bedankt dat je mijn verhaal aangeklikt hebt! Echt super van je! Vooral door blijven lezen ik weet dat het begin een beetje shitty is maar ik moet een beetje op gang komen snap je? Dankjewel!! <3

Comment&Vote!<3

xxxRenee

--------------------

*ROSIE'S POV*

"Meiden schiet nou eens op joh! Ik moet zo bij mevrouw Johnsons zijn en dat wijf is echt elke dag chagrijnig!" Riep ik geïrriteerd de trap op. 

Als antwoord daarop hoorde ik 5 keer zuchtend "Jahaa!!" 

Gina kwam als eerste van de trap af lopen en grinnikte toen ze de paniek zag op m'n gezicht. 

"Rosie, chill. Johnsons zal je heus niet aanvliegen." Zei ze terwijl ze op een been in haar laars probeerde te komen. 

"Dat weet je niet. Ik weet zeker dat ze nog vrij hard kan rennen.." Giechelde ik. 

"Hahaha dat jij nou vrij sloom bent betekend niet meteen dat zij snel is." Lachte ze plagend. 

Ik gaf d'r een tik op haar arm. 

"Pestkop.." Lachte ik. 

Gina liep de keuken in om nog iets te pakken. Waar bleef de rest nou toch?

"LOLA! DELILAH! RIKKY! EMILY! GET YOUR ASSES DOWNSTAIRS! NOW!!" Riep ik boos. 

"Rosalie! Jezus!" Zeiden Delilah en Emily die samen de trap af kwamen. 

"Ja je moet echt even chillen." Vulde Rikky aan die met Lola naar beneden liep. 

Ik rolde met m'n ogen.  

"Delay. Niet m'n hele naam gebruiken. Please... Je weet dat ik dat haat. En jullie willen met mij in de Mini meerijden, dan moeten jullie gewoon opschieten!" 

"Hahaha sorry Rosie." Zei ze en ze gaf me een knuffel. 

Laat ook maar, ze zijn in ieder geval klaar.

We stapten in m'n auto. Ik had voor m'n zestiende verjaardag van m'n ouders een gloednieuwe mini-cooper gehad met een Engelse vlag op het dak. Gina had ook een Mini gehad voor haar 16e verjaardag. Zij had er een met de amerikaanse vlag.

Gina en ik woonden vroeger ook al samen. Toen we klein waren zijn allebei onze ouders gescheiden. En uiteindelijk zijn haar vader en mijn moeder verliefd geworden en gaan trouwen. Gina was dus mijn stiefzusje.

Iedereen stapte in zijn auto en we reden achter elkaar naar de universiteit.

Het was een vrij mooie dag dus ik deed t dak open en genoot van de wind in m'n gezicht. Ik voelde me even heel gelukkig. Ik besloot de radio aan te zetten en draaide aan de volumeknop.

"One way, or another. I'm gonna find ya. I'm gonna getcha getcha getcha getcha!  

One way' or another!" Klonk het uit de boxen van het dashboard.

One direction! Ik was zo'n grote directioner! Al sinds ik 13 was! O mijn god het was me de laatste maanden helemaal ontgaan dat we in dezelfde stad woonden!  

Sterker nog, we woonden in hetzelfde deel van de stad! West-Londen!

Harry zou hier in de buurt zijn huis hebben staan nadat hij verhuisde uit het apartement van Louis maar ik was hem jammer genoeg nog nooit tegen gekomen.

Het leuke was dat we allemaal directioners waren. Ik viel als een blok voor Harry, Delilah was gek op Niall, Lola hield van Zayn, Rikky vond Liam het leukst, Gina koos Louis en Emily was grappig genoeg stapel op de drummer, Josh Devine.

Ik neuriede mee met het liedje en na een minuutje kwam ik aan op school. D'r hing hier zo'n gezellige sfeer. Iedereen wilde altijd maar bezig zijn met muziek. T leek eigenlijk wel een beetje op High School Musical. Ik grinnikte bij de gedachte.

Ik parkeerde m'n auto, pakte m'n tas en stapte uit. Ik klapte de deur achter me dicht en toen de meiden de parkeerplaats op kwamen rijden zwaaide ik naar ze.

"Rose!" Hoorde ik een bekende stem roepen achter me. Ik draaide me om en zag de jongen waar ik nu net 4 maanden iets mee had.

"Hey Brandon." Zei ik tegen hem en hij gaf me een kus op m'n wang.

"Hey, heb je zin om na school met de jongens en mij wat te gaan drinken in de pub?" Vroeg die terwijl hij een arm om m'n schouder sloeg.

Ik keek naar hem. Zijn ogen hadden een hele lichte kleur blauw en hij had zwart kort haar. Hij hield van trainen en dat kon je ook zien. Hij had flink wat spieren. Die me eigenlijk soms een beetje intimideerde. 

Hij kon best eng zijn als die wilde.

"Ik weet het niet. Ik heb best veel huiswerk. Ik moet nog een nieuw nummer schrijven voor morgen.." Zei ik aarzelend, nerveus voor z'n reactie.

"Jezus Rose. Je moet echt school een beetje laten zakken. Eén drankje en dan breng ik je weer naar huis. Oke?" Zei hij weer en hij keek me doordringend aan.

Een drankje kon toch geen kwaad?

"Oke." Gaf ik uiteindelijk toe.

"Ik haal je na school bij je huis op." Zei hij terwijl hij richting de school liep.

"Hee Rosie! Loop je met ons mee?" Riep Lola.

"Jaa ik kom er aan!" Riep ik terug en ik rende naar de meiden toe.

...

Ik zat bij m'n laatste les voor vandaag. We hadden het over klassieke muziek en ik viel bijna in slaap. Geef mij maar pop en rock muziek. Klassiek kon wel mooi zijn hoor, maar nu moesten we er naar luisteren en opschrijven wat goed aan het stuk was en wat niet. Geweldig.

"TRINGG!!" Galmde door de school.

Yes! Saved by the bell!  

Ik stopte m'n spullen in m'n tas en liep het lokaal uit.  

De meiden zaten nog tot wat later op school dus ik kon gewoon alvast naar huis gaan en wachten tot Brandon me op kwam halen.

Ik pakte m'n jas uit m'n kluis en trok hem aan. Ik deed m'n kluis dicht en keek op m'n telefoon op twitter.

"@Harry_Styles: Amazing to be back home again in London!"

Dus ze waren weer terug van tour.

Ik liep naar buiten en stapte in m'n auto opweg naar huis.

Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu