*HARRY'S POV*
"Harry.. Word alsjeblieft wakker.." Hoorde ik een bekende stem.
"Brandon.. W-Waar is hij." Kreunde ik.
"De politie heeft hem opgepakt. Zayn belde me na het gevecht. Ik heb je opgehaald en Zayn is met Brandon mee naar het bureau om alles uit te leggen.." Snikte Rosie.
"P-Politie..?"
Ik probeerde m'n ogen te openen. Ik lag in een bed en in een kamer die ik nog nooit had gezien. "Waar ben ik?" Vroeg ik aan Rosie. "Mijn kamer. De logeerkamer was een bende dus hebben we je maar in mijn bed gelegd.." Zei Rosie bloosend.
Ik probeerde rechtop te gaan zitten en voelde een enorm pijnlijke steek in m'n voorhoofd. "Auw! Jezus wat is dit?" Gromde ik. Rosie stond op van haar stoel naast het bed en duwde me zachtjes weer onderuit. "Je hebt een flinke hersenschudding. Blijf rustig liggen alsjeblieft." "Het gaat wel." Zei ik en ik voelde aan m'n voorhoofd. Een verband zat om m'n hoofd gewikkeld. Ik voelde aan m'n oog en schrok. "
"Wow. M'n oog is heel erg dik." "Het was eerst veel erger hoor." Giechelde ze zacht. "Ik vind het echt lief dat je me hier hebt neer gelegd!" Zei ik. Ze bloosde weer en ik grinnik. "Ik vind het lief van joú dat jij míj steeds beschermd tegen Brandon." Zei ze.
"Maar.." Begon ze. Ze pakte m'n hand vast en speelde met m'n vingers. "Waarom?" Vroeg ze verlegen.
"Ik..." Zuchtte ik. Kom op Harrold. Je denkt alleen nog maar aan haar. Vertel het!
"Ik kan gewoon alleen nog maar aan jou denken..." Gaf ik zuchtend toe.
"Echt waar?" Zei ze en ik zag dat ze tranen in haar ogen kreeg. Het was even stil...
"Wat vind jij van mij?" Vroeg ik bijna fluisterend.
Ze was even stil.
"Dat is een domme vraag. Ik ben al gek op jou sinds m'n 13e." Lachte ze. Ik grinnikte. "Sorry." Ze bloosde en ik lachte harder. Geweldig gesprek dit.
"Kom eens." Zei ik met nogsteeds een beetje een ochtendstem. Ze kwam dichterbij en ik drukte zachtjes m'n lippen op die van haar. Wow...
"Rose.. Is Harry al wak.... Oh sorry!" Zei Lola terwijl ze binnenkwam. Rose ging weer op haar stoel zitten en zuchtte. "Wat Lola." Zei ze. Ik begon beter te worden in Nederlands! Ik kon al 2 halve zinnen verstaan! "Zayn zit beneden en wil even naar Harry toe. That's OK right?" Vroeg ze aan mij. Ik knikte en voelde meteen weer een steek in m'n hoofd. Ik kreunde.
"Ga lekker liggen Harry.. Je moet heel rustig aan doen nu. De komende concerten zijn verplaatst hierom dus je hoeft je ook geen zorgen te maken." Zei Lola. Rose gaf me een kusje op m'n wang en knipoogte terwijl ze opstond. "Ik zal wel wat ijs halen voor op je oog. Heb je ook trek? Je hebt al een tijd niks gegeten. Ik maak wel wat lekkers voor je." Zei ze. Toen ze dat zei begon m'm maag gênant hard te rommelen. Rosie lachte.
"Dat is een ja." En ze liep de kamer uit.
"Ik stuur Zayn wel even naar boven Harry. Hij is super bezorgd. Echt lief gewoon." Zuchtte ze. Ik keek haar scheinheilig aan.
"Je vindt hem leuk hè?" Grinnikte ik.
"Als je je smoel maar houdt Styles. Anders kan je nog meer hoofdpijn verwachten!" Lachte ze. Ik knikte en gaf een knipoog. Ze draaide zich om.
"Lola." Zei ik toen ze in de deuropening stond. Ze draaide om en hing aan de deurpost. "Ja Harry?"
"Probeer het bij Zayn. Ik vind dat hij bij je past." Fluisterde ik en ik hield m'n vinger voor m'n mond. "Sst.." Siste ik. Lola's gezicht lichtte op, knikte en ze liep de trap af.
"He's upstairs." Hoorde ik Lola vanaf beneden zeggen tegen Zayn. Voetstappen gingen de trap op.
"Hey man." Zei hij en hij gaf me een box. "Gaatie al wat beter met je?" Vroeg hij.
"Ja dat kan je wel zeggen ja.." Zei ik schijnheilig. Zayn trok een wenkbrauw op"Tell me Styles." Ik grinnikte.
"Ik denk dat Rosie en ik iets hebben.." Zei ik en ik lachte. "Aaahhh Ik had zo gelijk jonge! Wacht.. Je denkt het?" Ik haalde m'n schouders op. "Ik kuste haar net. Het was echt geweldig!" Zuchtte ik terwijl ik er aan terug dacht. "Go Harry!" Lachte Zayn. "Kan ze goed zoenen?" Vroeg hij nieuwgierig.
Voordat ik antwoord kon geven verscheen Rose in de deuropening met een dienblad in haar handen. Op het dienblad stond een bord met veel sandwiches en drinken. "Ohja, als de beste." Grinnikte ze terwijl ze het dienblad op het voeteneind van het bed neerzette.
Op het dienblad lag ook verband en een icepack. Ze ging naast me zitten op de zijrand van het bed en haalde de verbanden en pleisters van m'n gezicht. "Doktertje spelen?" Zei ik tegen haar. Ik wiebelde m'n wenkbrauwen op en neer en trok een prethoofd. Rose kreeg ze slappe lach. "Viezerik." Mompelde ze terwijl ze verder ging met m'n verwondingen. Ze deed een nieuw verband om m'n hoofd nadat ze de wond had schoongemaakt en plakte pleisers op de kleine sneetjes in m'n armen en handen.
Pas toen ik naar beneden keek besefte ik dat ik geen shirt aan had, waardoor je m'n zwaluw en vlinder tattoo's goed kon zien. Ook zaten er veel blauwe plekken op m'n torso. Daarna pakte ze het icepack en hield het tegen m'n oog aan. Ze was echt lief voor me. Ik hield zelf de icepack vast en Zayn gaf me een sandwich aan. Ik had echt honger!
*DELILAH'S POV*
Niall had me vandaag gebeld of ik zin had om af te spreken. Hij kan nu elk moment komen om me op te halen. Ik was blij dat hij tijd met me wilde doorbrengen maar door dat gedoe met Brandon en Harry kon ik niet bepaald blij zijn. Zayn zat naast me nerveus met zijn vingers te draaien. Rose kwam naar beneden lopen en had een mega-glimlach op haar gezicht en haar wangen kleurden roze. "Vertel maar." Grinnikte ik en ik klopte naast me op de bank om aan te geven dat ze moest gaan zitten. Zonder antwoord liep ze met dezelfde lach door en nam plaats naast me. "Je kan naar boven hoor Zayn. Je mag gewoon doorlopen." Zei Rosie tegen hem. "Ik moet Delay even wat vertellen. Zayn knikte en liep de trap op.
"Hij zoende me." Fluisterde ze. Ik wou gillen maar voordat er geluid uit m'n keel kon komen had Rose haar handen over m'n mond gelegd. "Hij vindt me leuk maar we hebben volgensmij nog niet iets." Aarzelde ze. "Als hij je zoent komt dat nog wel.." Knipoogte ik. Op dat moment ging de deurbel. "Oh daar is Niall vast, veel plezier met je date en SMS'en als hij je zoent mevrouwtje. Harry en Zayn hebben honger. Ik ga wat van m'n beroemde sandwiches maken." Zei ze. Ik gaf d'r een knuffel en liep naar de deur en deed open.
"Hey beauty! Klaar om te gaan?" Zei Niall met een lief lachje op z'n gezicht.
JE LEEST
Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)
FanfictionRosie, Gina, Lola, Emily, Delilah and Rikky are six best friends who moved from the Netherlands to London one year ago. They go to the adacemy of popmusic and everything is normal in their lives untill they bump into One direction. Will it be love a...