*HARRY'S POV*
Ik stond voor de deur van het huis van de meiden en drukte op de deurbel. Toen de deur open ging zag ik Rose met aardig natte en rode ogen voor me staan. Ik stapte op d'r af en nam haar in m'n armen. "Wat is er aan de hand? Heeft iemand je pijn gedaan?" Die laatste zin gromde ik bijna. Als het die Brandon was zou ik dit keer serieus z'n kop van z'n romp aftrekken.
"N-Nee. Er is niks, sorry.." Zei ze.
"Je hoeft je niet in te houden voor mij Rose. Ik wil dat je je bij me op je gemak voelt." Fluisterde ik in haar oor. Zeliet me los en knikte terwijl ze een traan van haar wang af veegde.
"Ik leg het zo dan wel uit. We moeten tijdens de tocht ook iets hebben om over te praten toch?" Zei ze en ze probeerde weer te glimlachen.
"Goed punt. Zullen we dan gaan? De paarden staan al klaar." Zei ik en ik sloeg een arm om haar heen. "Doei meiden!" Riep ze waarna we 5 doei's terug hoorden en we liepen samen naar mijn Audi.
De autorit duurde normaal een uurtje maar met mijn Audi R8 iets meer dan een half uurtje. Dit was een geweldig groot stuk ongerepte natuur waar paardrijden wel geweldig moést zijn! Rivieren, Bos, Vlaktes, Boomstammen. Ik parkeerde de auto en liep daarna met Rose naast me naar de stallen. Daar stonden twee paarden klaar en werden vastgehouden door een vriendelijk uitziende vrouw.
"Hier zijn onze beste paarden meneer Styles. Veel plezier op uw rit!" Zei ze en ze lachte naar me.
Op de manege waren ook gewoon lessen bezig en er zaten veel giechelende meisjes naar ons te kijken. En dan vooral boos naar Rosie.
"Wauw ze zijn echt prachtig." Zei Rosie en ze aaide ze over hun neus. "Welke wil je?" Vroeg de eigenares.
"Doe mij maar de makkelijkste alsjeblieft." Zei ik voorzichtig. Ik had wel vaker gereden maar vallen zou echt weer wat voor mij zijn. Rosie giechelde. "Een pittig paard is geen probleem." Zei ze tegen de vrouw. "Dan kan jij op Bonnie meneer Styles. Een heel goed paard maar ook erg braaf. Zet geen voet verkeerd!" Legde ze trots uit. Ik knikte.
"En dit is Red. Een pittig paard met aardig wat streken, maar hij is een geweldige renner." Vertelde ze Rose. Ze knikte. "Dankuwel." Zei ze vriendelijk en ze pakte de teugels aan van het paard. De vrouw gaf mij de teugels van Bonnie.
"Ik leg m'n jas even binnen in de kantine. Hou jij mijn paard even vast?" Zei ze. Ik knikte en ze gaf me de teugels van haar paard.
Toen ze naar binnen was kwamen er drie meisjes naar me toe. "O mijn god. Harry! Van One Direction!" Piepte een van de drie. "Hi girls." Zei ik vriendelijk. "We wisten niet dat je paardreed." Giechelde een andere. "Nu dus wel." Lachte ik. "Heb je helemaal geen beveiliging bij je? Zoals Paul..?" Vroeg de derde. Ik wilde zuchten. Rose had zulke vragen nog niet eens aan me gesteld. Ah daar kwam ze weer aan. De drie keken haar jaloers aan. "Red is niet voor beginners hoor. Iedereen valt e altijd af." Lachte de eerste. "Ik kan hem wel aan denkik. Ik leerde tergelijk paardrijden en lopen." Grinnikte ze.
"Probeer die hindernis dan eens." Zei ze en ze wees naar een hoge muur in een van de rijhallen. "Rosie, laat je niet gek maken.." Fluisterde ik in haar oor. "Oh dat doen ze niet hoor. Sterker nog, ik neem die hindernis wel even." Zei ze.
Ze steeg op op Red en spoorde hem aan naar de rijhal. Ze stapte een paar rondjes, natuurlijk moesten de spieren van het dier eerst warm en los worden ander zou hij een blessure kunnen krijgen. Na een aantal rondjes draafde ze aan. Bonnie schudde met d'r hoofd. Die wilde natuurlijk ook op pad.
"Jij komt zo aan de beurt maatje." Zei ik tegen het dier.
Rosie sprong aan in galop en opeens stopte Red en gaf een flinke bok. Rose spoorde hem weer aan om hem te waarschuwen. Het paard kreeg door dat hij haar er niet af kreeg en sprong weer braaf aan. "Ze zal niet lang meer blijven zitten hoor!" Lachte een van de meisjes. "Wat bedoel je daarmee?" Vroeg ik bezorgd.
JE LEEST
Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)
FanfictionRosie, Gina, Lola, Emily, Delilah and Rikky are six best friends who moved from the Netherlands to London one year ago. They go to the adacemy of popmusic and everything is normal in their lives untill they bump into One direction. Will it be love a...