Hoofdstuk 10

207 11 5
                                    

Hier is dan m'n 10e hoofdstuk van dit boek! Echt bedankt voor de leuke en lieve reactie's! It means a lot!

xxx Renee

---------------------

*RIKKY'S POV*

Ik opende m'n ogen en keek om me heen. De tv stond nog aan en ik lag op de bank. Ik was gisteren dus in slaap gevallen.. Ik drukte de tv uit en stond op. Wacht.. Als ik op de bank had geslapen... Waar was Rosie dan?

"Rosie?" Riep ik terwijl ik de trap op liep. "Ze is hier." Hoorde ik Harry zeggen. Ik deed de deur open van Rosie's kamer en ik zag dat Harry haar in z'n armen had en zij nog lag te slapen. "Doe jij eens even rustig aan met haar meneertje." Waarschuwde ik hem. Harry grinnikte. "Er is niks gebeurd hoor. Ik wilde alleen niet dat ze door mij op de bank terrecht zou komen."

Rosie bewoog en kroop in haar slaap dichter tegen Harry's borst aan. Toen ze stil lach zuchtte ze tevreden. Ik lachte. Ze waren echt schattig zo!

Harry gaf haar een kus op haar voorhoofd en aaide over haar rug. "Rikky, ik ben echt gek op haar.." Fluisterde hij. "Ik weet hoe het voelt.." Zuchtte ik.

"Weet je.. Liam en Danielle zijn net uit elkaar en hij heeft het er nu nog moeilijk mee. Maar als je hem liefde geeft zal hij echt van je gaan houden. Ik weet dat je gek op hem bent." Zei Harry. "Hoe wist je dat?" Vroeg ik verbaasd. "Doet er niet toe." Ik keek boos naar Rosie. "Jij hebt wat uit te leggen als je wakker bent dame!" Zei ik boos waarop er een snurk ontsnapte uit haar mond die erg charmant klonk. Harry en ik lachte.

"Ik ga even bij de andere meiden kijken." Zei ik. Harry knikte en ik liep de kamer uit.

Ik opende die van Delayla. En suprise suprise. Niall. In haar bed. Ze waren tv aan het kijken met z'n tweeën en keken me verbaasd aan toen ik binnen kwam lopen. "Goodmorning!" Zei Niall vriendelijk. "Iedereen heeft dus maar besloten om gezellig met elkaar te gaan rollebollen!?" Riep ik boos.

Delay en Niall kregen de slappe lach en ik hoorde Harry vanuit de andere kamer ook helemaal stuk gaan. "Chill meis, d'r is niks gebeurd." Zei Delayla.

Ik stak m'n tong uit en ging naar beneden. Ontbijt maken voor de leuke stelletjes..

-later die middag-

*GINA'S POV*

Ik liep met Rosie en Lola door de stad.

"Hey meiden zullen we die winkel even in gaan?" Vroeg Lola en ze wees naar een schattig boetiekje "Ja kom op!' Zei Rose en we liepen met z'n drieën het zaakje binnen.

We hadden op school binnenkort een soort eindejaarsfeest en we moesten in gala-stijl. Dus de jongens in smokings en de meiden in lange jurken. Ik zag dat Lola naar een lange bordeaux-rode jurk aan het kijken was en Rose naar een marineblauwe. Mijn oog viel echter op een prachtig lichtroze jurk met spaghetti-bandjes en op kniehoogte.

We liepen met z'n drieën naar de pashokjes en deden de jurken aan. "Klaar meiden?" Vroeg ik. "3. 2. 1..." Zei Lola en we sprongen de hokjes uit en bekeken elkaar.

"Wauw! Beauty's!" Riep ik naar Lola en Rosie. "Je bent zo mooi! Ik haat je!" Lachte Lola. "M'n prachtige zussie." Riep Rosie.

"Hey kijk eens wie daar zijn.." Giechelde Lola en ze wees naar de winkelruit. In het raam zagen we Zayn en Louis langslopen en toen ze ons zagen liepen ze de zaak in.

"Wauw meiden! Gorgeous!" Riep Zayn en hij gaf Lola een up-down.

Ze giechelde en haar wangen kleurden roze. "En waarvoor zijn deze prachtige jurken?" Vroeg Louis.

"We hebben binnenkort een gala op school." Legde Rosie uit. "En we moeten dates meenemen.." Zei Rosie en ze wees naar mij en gaf Louis een knipoog. "Hint hint." Zei ze. Typisch Rose. Shameless. Ik daarin tegen liep zo rood aan als een tomaat.

"Ik was al van haar mee uit te vragen. Dit lijkt me een geweldige eerste date. Gwen, zou je met mij naar dat feest willen?" Vroeg hij lief. "Awwh dat had ik nou echt niet verwacht!" Zei ik en ik keek Rosie boos aan. Ze lachde. "Maar heel graag Louis. Lijkt me echt leuk!" "Top! SMS me de info maar dan." Louis pakte m'n hand en liet me een rondje draaien. M'n jurk zwierde elegant om m'n lijf. Ik kon nu al niet wachten tot het feest!

We kochten de jurken en liepen tevreden met de jongens de winkel uit. "Dus.." Begon Louis. "Is het goed als ik straks even langskom om Harry op te zoeken?" Vroeg hij aan Rose. "Ja tuurlijk! Het gaat al wat beter met hem. Hij kan als hij heel rustig doet al opstaan zonder erge hoofdpijn te krijgen." Legde ze uit.

"Super! Dan kom ik vanmiddag even langs." Antwoordde hij blij. Ik kreeg een tik tegen m'n elleboog van haar.

Ik keek achter me en zag Zayn en Lola kletsen. Alleen klikte het niet geweldig volgens mij...

Lola keek Zayn boos aan en Zayn hefde ontschuldig z'n handen boven z'n hoofd. Uhoh.

Lola liep voor hem uit en botste tussen ons door en liep de starbucks in. "Oke blijkbaar gaan we koffie halen.." Mopperde Zayn. "Waar sloeg dat nou weer op?" Vroeg Louis.

Zayn stak geïrriteerd z'n handen in z'n zakken en haalde zijn schouders op. "Hmpf." Zuchtte hij en we liepen achter Lola aan de starbucks in.

Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu