3 maanden later...
*ROSIE'S POV*
De laatste maanden waren geweldig geweest! Harry en ik waren weer samen - beter dan ooit - en was terug gegaan om de tour af te maken. De meiden waren terug gekomen en ik was terug ingetrokken in ons huis. Red stond nog steeds op de manege maar met de auto was dat maar een kwartiertje rijden dus die zocht ik nog dagelijks op. Onze band werd elke dag sterker. Brandon zat weer in de gevangenis en de politie had me beloofd dat hij voorlopig niet meer vrij zou komen.
Volgens Harry had Liam weer contact met Danielle gehad maar was dat - alweer - op niks uitgelopen. Ik vond het zo jammer... Waren Rikky en Emily maar hier. Rikky maakte hem zo vrolijk toen ze er nog was. Emily was niet van plan terug te gaan had ik gehoord maar ik wist dat Rikky Engeland miste. Die dacht natuurlijk dat ze nu zo langzamerhand wel terug zouden gaan. Ze voelde zich hier thuis, net als ik. Nederland was mijn geboorte land maar ik heb me altijd zoiezo half-Engels gevoeld. Ik zou Rikky binnenkort maar bellen om te vragen of ze terug kwam. Ze zat heus niet vastgegroeid aan Emily en moest ook aan zichzelf denken.
Morgen zouden de jongens terug komen en ik lag nu op de bank onder een dekentje me Gina, Lola en Delayla. We waren een enge film aan het kijken, teminste, dat moest het voorstellen. De film heette 1408 en was al wat ouder maar zou super eng moeten zijn. Niet dus. Ik had gehoopt dat de angst me af zou leiden van het feit dat ik Harry al 3 maanden niet meer gezien had. Ik trapte de deken van me af en liep naar de keuken.
"Wat ga je doen?" Vroeg Gina. "Even wat popcorn pakken." Antwoordde ik zonder om te kijken. "Ik wil zoet!" Riep Delayla me na. Toen ik de zak popcorn uit het keukenkastje boven m'n hoofd vandaan haalde en in een plastic kom gegooid had, slofte ik op m'n pantoffels weer terug naar de bank en tv. Ik zette de bak neer op de plek waar ik zat tussen de meiden in. "Ik ga even naar de wc."
Ik liep de trap op en naar mijn badkamer. Ik deed het licht aan en schrok van mezelf in de spiegel. M'n haar zag er niet uit en ik had wallen onder m'n ogen. Ik voelde me raar. Ik voelde me nog steeds vreemd over het feit dat Harry en ik.. Nouja. Ookal was het 3 maanden geleden.
Ik ging naar de wc, waste m'n handen en daarna liep ik de trap weer naar af beneden. Ik plofte zette de bak popcorn bij Lola op schoot en plofte neer op m'n plek. Ik trok het dekentje weer over m'n lijf en keek bij welke scene de film nu was. Niks speciaals. "Meiden.. Ik moet jullie iets zeggen." Zei ik. Ze keken me nieuwsgierig aan en Delayla, die de afstandsbediening in haar handen had, zette de film op pauze.
"Zeg het maar." Zei Lola terwijl ze een hand popcorn haar mond in schoof. "Uhh." Stamelde ik. "Kom op Rose." Zei Gina. "Harry en ik zijn.." Begon ik maar ik kapte af. Ik kreeg het m'n mond bijna niet uit. Ze schoten alledrie in de lach. "Ooh! Ik dacht dat er iets ergs was!" Lachte Lola. Ik keek haar verbaasd aan. "Ja? Denk je dat Zayn en ik.." Ik schoot in de lach en zag dat ook Gina en Delayla een beetje een rood hoofd kregen.
"Dus ik ben weer de laatste?" Giechelde ik. Delayla gooide popcorn in m'n gezicht. "Ja dus." Waar maakte ik me zorgen om? Ik kon deze meiden alles vertellen.
"Oke meiden we moeten het over nog iets hebben." Zei ik. Delayla die alweer met de afstandsbediening klaarzat kreunde vermoeid. "Geen sexverhalen oke? Daar heb ik geen zin in! En trouwens, ik wil weten of die gozer in de film doodgaat of niet!" Ik trok een gezicht. "Hij gaat doo.." Floepte ik eruit tot Delayla geirriteerd de deken over haar hoofd trok. "Shit shit shit!"
"En daar wilde ik trouwens helemaal niet over praten! Ik wil dat Rikky weer terug komt jongens. Emily wilde dat ze meeging voor een paar maanden maar nu blijft Emily en ik weet dat Rikky in Engeland thuishoort." Legde ik uit. "Goed punt." Zei Gina die nog een hap popcorn naar binnen schoof. "We bellen haar morgen wel. Het is al laat."
"Weltrusten meiden! Morgen weer naar onze boys!" Giechelde ik voor ik de trap op liep. Ik had geen zin om die film nog af te kijken. Ik liep naar m'n slaapkamer. Het was best warm hierbinnen zeg.. Ik deed het raam open en de witte gordijnen waaide mee met de plotselinge koude lucht die naar binnen kwam. Ik kroop onder de dekens van m'n grote en warme bed.
Ik hoorde een bekend deuntje achter me en draaide me om. M'n telefoon ging af vanaf m'n nachtkastje. M'n ringtone was Harry die 'isn't she lovely' zong op zijn auditie. Harry belde me via facetime!! Ik drukte snel op de groene knop op het scherm en hield het apparaat voor me. Snel deed ik nog even m'n haar over m'n schouder en keek hoe ik eruit zag. Het kon er mee door.
"Harry!" Zei ik blij. "Rose!" Lachte hij. "Ik mis je.." Hij trok een pruillipje. "Ik jou ook! Maar jullie hebben je laatste concert over een uurtje ofzo toch?" Vroeg ik. Ik zag dat het bij hem nog licht was. "Ja klopt. Volgens mij is het bij jullie live op tv te zien omdat het de laatste is. Dus als je wilt kan je kijken." Stelde hij voor. "Graag!" Zei ik. Ik was blij hem te zien. Of het nou op een scherm was of niet.
"Zullen we morgenmiddag gaan paardrijden?" Stelde hij voor. "Tuurlijk joh!" Lachte ik. Ik wist dat hij het lang niet zo leuk vond als ik. "We gaan morgenmiddag iets doen wat jij leuk vind." Stelde ik vast. "Dat klinkt interessant.." Zei hij en hij trok een brede glimlach en wiebelde zijn wenkbrauwen op en neer. Ik gaf een tik op het scherm en Harry liet zichzelf dramatisch achterover vallen waarna we samen in een deuk lagen.
Na nog een half uurtje gekletst te hebben kwam het gesprek aan z'n einde. "Liefje ik moet zo het podium op. Kijk je mee op tv?" Zei hij. Ik knikte en hij glimlachte. "I love you." Zei hij. "I love you too." Zei ik terug. Harry gaf een kus op de camera en ik deed hetzelfde. "En voor daarna slaaplekker meisje. Morgen kan ik weer naast je liggen." "Yaay." Zei ik. "Doei!" "Bye." En ik hing op. Ik draaide me om naar de tv en zette hem aan. Ik zette het volume zo zacht dat ik het nog kon horen maar niemand wakker zou maken.
Harry keek veel naar de camera's en zwaaide veel. Hij gaf blaaskusje's en zei steeds "I love you." tussen zijn teksten door. Ik moest steeds om de jongens lachen. Op een gegeven moment zag ik dat hij tegen de jongens iets fluisterde en vervolgens begonnen die ook heel enthousiast naar me te zwaaien. Ik was blij te zien dat alles weer goed was tussen hun. We hadden allemaal vergeten wat hij gedaan had en het los gelaten. Wat maar beter was. Zo was alles een stuk gezelliger.
Tevreden viel ik met de tv nog aan in slaap. Morgen zou ik hem weer vast kunnen houden en de geur van zijn kleding kunnen ruiken. Morgen zou ik zijn gespierde armen weer om me heen voelen. Morgen zou ik zijn voor mij perfecte gezicht weer kunnen aanraken en zoenen. Morgen werd geweldig...
JE LEEST
Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)
FanfictionRosie, Gina, Lola, Emily, Delilah and Rikky are six best friends who moved from the Netherlands to London one year ago. They go to the adacemy of popmusic and everything is normal in their lives untill they bump into One direction. Will it be love a...