Hoofdstuk 2

309 14 5
                                    

*ROSIE'S POV*

Ik stapte in de auto en stak de sleutel in het contact. De mini gromde tot leven.

Ik begon wat donkere wolken te zien boven m'n hoofd en deed het dak dus maar omhoog. Ik had dus echt geen zin in natte kleren.

Uit m'n tas hoorde ik het bekende toontje dat 'Je hebt een sms' betekende.

Ik pakte de iPhone uit m'n tas en keek.

LOLA: "Kijk je wel uit met Brandon?? Xx van ons! <3"

"We zitten om de hoek bij de pub. Ben zo thuis als het moet! Xx ;)" Stuurde ik terug.

Ik gaf gas en reed de parkeerplaats af. Ik moest nu snel opschieten wilde ik nog optijd zijn voor mijn date met Brandon.

Na een korte auto-rit reed ik de grote parkeerplaats van ons huis op. Groot moest die zijn anders konden de andere 5 auto's er nooit geparkeert worden. Ik zette de auto op de handrem en stapte uit.

Toen ik het huis binnenliep was was het erg stil. Het werd toch maar eens tijd voor een huisdier vond ik. Ik zou d'r later met de meiden nog wel over praten... Het zou leuk zijn voor ons, zo'n beestje in huis... Genoeg gepiekert! Brandon kan er ieder moment zijn! Ik rende de trap op en liep m'n kamer in.

Ik trok een vale gescheurde spijkerbroek aan met een leuk wit blousje erop en zwarte pumps eronder. Nog een leuke, lange ketting om m'n nek en that's it. Zo zou het wel goed zijn.

Ik liep m'n badkamer in en kamde m'n haar en deed nog wat lipgloss en mascara op.

"TRINGG!"

Dat zou Brandon wel zijn. Ik rende de trap af en deed de deur open. "Hey schat," Zei die en hij gaf me een kus op m'n wang. "Hii." Zei ik terug. "You look hot." Zei hij en hij kuste m'n nek. 

"Kom, we gaan." Zei hij.

Ik liep achter hem aan en stapte in zijn auto. Hij gaf gas en reed met een rotvasrt de straat uit.

"Brandon, je mag hier maar 30.." Piepte ik voorzichtig.

"Jezus niet zo zeuren Rose. Ik weet echt wel wat ik doe!" Zei hij geirriteerd.

"Ofcourse." Zuchtte ik terwijl ik uit het raam keek.

Toen we bij de kroeg aankwamen stapten we uit de auto en liepen we samen naar binnen.

"HEY BRANDY!" Hoorde ik een stem schreeuwen.

"Hey Nick!" Zei Brandon terug en hij gaf een gozer die aan kwam lopen een box.

"Dus dit is je chick? Lekker hoor.." Zei hij en hij keek me aan op een manier die me van hem liet walgen... Ik had al meteen de balen van deze avond en zuchtte diep.

"Hier man, biertje. achterover slaan. Dan word je misschien wat gezelliger" Ging Nick verder en hij gaf Brandon een biertje.

Brandon nam het flesje aan en sloeg het zo achterover. Nick keek me aan.

"Oh sorry moppie. Wat onbeleefd! Wil je er ook een?" Vroeg hij.

"Doe mij maar gewoon een ijsthee." Zei ik tegen hem.

"Okay dan. Laten we bij de rest gaan zitten." Zei Nick.

Oh shit.. D'r waren er meer..

"Hey guys!" Riep Brandon en hij trok me mee naar een stoel aan de hoek van de tafel waar nog 3 andere jongens aan zaten.

Ik moest bij Brandon op schoot zitten en luisterde denkik 2 uur naar verhalen over vanalles en nogwat. En ondertussen had Brandon aardig wat bier achterover geslagen en hij begon vrij dronken te worden..

"Brandon. Ik moet zo naar huis. M'n huiswerk weet je nog?" Fluisterde ik in zijn oor.

"We zijn er net. Waarom moet je altijd de lol verpesten?" De sterke geur van de alcohol uit zijn adem trok m'n neus in waardoor ik tranen in m'n ogen kreeg.

"Ik meen het Brandon. Ik wil naar huis." Drong ik aan.

"Nog eventjes. Please?" Vroeg hij en hij keek me aan met zijn diepblauwe ogen.

Ik zuchtte en stond boos op.

"Ik haal nog wat te drinken. En dat ga jij straks betalen. Ik baal hier echt van Brandon!" Zei ik boos waarop alle vrienden van hem aan tafel "Oooeeeh!" riepen.

Ik liep naar de bar en ging op een kruk zitten zover mogelijk van de tafel af. Door alle mensen die ertussen stonden kon ik de tafel niet meer zien. Mooi.

Ik ging met m'n handen in het haar zitten en er rolden een paar tranen over m'n wangen. Ik haatte drank.

Ik ging weer rechtop zitten. Ik veegde de tranen van m'n wangen en deed m'n haar weer goed. Alles komt goed Rose gewoon rustig blijven.

Ik keek op me heen om te zien of iemand me had zien huilen.

M'n ogen vielen op een tafel in de achterste hoek van de kroeg.

Een jongen met bruine krullen zat tussen een paar andere jongens en keek me aan.

"You OK?" Gebaarde hij met z'n mond.

Ik knikte. Hij leek wel een beetje op Harry Styles met dat kapsel haha.

Ik bestelde een ijsthee en ging weer terug naar de tafel van de jongens.

Ik ging weer op Brandon's schoot zitten en nam een slot van m'n ijsthee.

Brandon leunde met zijn gezicht naar m'n oor en fluisterde wat in m'n oor.

"Zet me niet nog een keer zo voor paal."

"Morgen weet je het toch niet meer aangezien je erg veel drank op hebt." Kaatste ik terug.

"Watch it Turner." Waarschuwde hij.

Ik stond boos op en pakte m'n jas.

"Waar denk je dat je heen gaat liefje?" Zei Nick waarop de andere jongens begonnen te lachen.

"Rot op." Zei ik boos.

"Nogmaals, kijk uit met wat je zegt.." Zei Brandon weer.

Ik was het zat. Ik pakte mijn ijsthee en gooide het over het hoofd van Brandon.

"Wij zijn zó klaar mannetje.." Zei ik schijnheilig .

De jongens lachten Brandon uit terwijl hij zelf rood aanliep van woede. Hij stond op en duwde me tegen de muur.

"Luister jij eens even goed bitch.." Begon hij half grommend.

"AUW! Jij bent echt niet goed in je kop!" Gilde ik pissig en bang.

"Hou je bek!" Schreeuwde hij en hij hief zijn vuist op om me een stomp te geven.

Ik deed m'n ogen dicht en wachtte doodsbang voor de klap in m'n gezicht...

"Misschien is het beter als je haar met rust laat.." Hoorde ik een lage en vaag bekende stem zeggen.

Ik keek op en zag de jongen met bruine krullen Brandons hand tegenhouden..

Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu