Hoofdstuk 27

157 8 0
                                    

*ROSIE'S POV*

Harry en ik hadden het weekend op de manege doorgebracht en eigenlijk niks anders gedaan dan praten. Praten, praten en nog eens praten. Ik lag op m'n buik op het bed in het huisje en Harry lag op zijn rug naast me naar het plafond te kijken.

"Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest." Zuchtte ik. Harry keek me vragend aan. "Was je voor .. mijn fout dan niet gelukkig met me?" Vroeg hij, we hadden allebei moeite met praten over wat hij had gedaan. Maar ik had hem vergeven. Dat voelde als het beste wat ik kon doen en natuurlijk zou ik het niet vergeten. Daarvoor had ik teveel pijn geleden. Maar ik kon met hem verder, omdat ik wist dat hij het nooit meer zou doen.

"Jawel, maar Elize heeft me Red gegeven dus ik heb nu ook sinds tijden weer een eigen paard. Iets wat ik heel erg gemist heb sinds Charly's ongeluk. Ik was altijd bang dat ik als ik weer een paard zou nemen ik het weer zou verpesten. Ik heb me sinds die dag altijd een moordenaar gevoeld... Maar Red geeft me het gevoel dat ik het niet zal verpesten. Hij is geweldig." Legde ik uit. "Charly was jou schuld niet, dat weet je." Susde hij me en hij pakte m'n hand.

"Dat was het wel.." Zuchtte ik en ik speelde ongemakkelijk met zijn vingers. "Je kan je niet voorstellen hoe schuldig ik me voel." Piepte ik half. Harry greep plotseling m'n polsen en draaide me op m'n rug hij ging over me heen liggen en ik schoot in de lach. "Word je hier nerveus van?" Lachte hij. Ik voelde m'n wangen tintelen. Hij zette zijn scheve glimlach op en boog naar voren."Je bloost.." Zei hij tegen m'n lippen.

"H-Het is hier gewoon warm." Zuchtte ik. Hij was zo mooi... De lichtgroene ogen die me doorboorden als hij me aankeek. Zijn superschattige kuiltjes in zijn wangen, die rood kleurden als ik hem vertelde hoe ik gek ik op hem was. Z'n blinkende, hagelwitte tanden. Zijn volle roze lippen. Zijn bruine krullen over zijn voorhoofd voor hij ze weer naar achter deed met zijn hand. Ik giechelde zenuwachtig.

"Harry?" Vroeg ik aan de jongen die nogsteeds bovenop me lag en me nieuwsgierig aankeek. "Ja?" "Je bent mooi." Fluisterde ik en ik streelde zijn zachte en nu rood aanlopende wangen. Hij drukte een kus op m'n lippen en bracht zijn mond naar m'n oor. "En dat zeg jij.." Fluisterde hij. De trilling van zijn lage stem ging door m'n hele lijf en ik voelde dat ik kippenvel kreeg.

"Schei uit!" Zei ik half ademloos en ik duwde hem van me af. Hij rolde naast me neer en keek me verbaasd aan. "Wat doe ik verkeerd?" Vroeg hij. "Je maakt me helemaal gek!" Klaagde ik en van schaamte plofte ik een kussen bovenop m'n gezicht. "Is dat iets goeds?" Ik kreunde, nogsteeds met m'n gezicht in het kussen gedrukt. Waarom moest hij er nou weer een vraag van maken?

"Ik denk het.." Gaf ik uiteindelijk toe terwijl ik het kussen wegschoof zodat ik naar z'n gezicht kon kijken. Hij glimlachte ondeugend, alsof hij iets van plan was.

"Waag het niet." Giechelde ik. Zijn grijns werd breder. "Je hebt de ticklefights gemist, ik weet het zeker." Gromde hij speels. Uit m'n mond ontsnapte een zenuwlachje en ik rende weg van het bed voor Harry me kon grijpen. Ik rende naar de keuken en Harry zat me op de hielen. Ik sprong over de bank toen hij me bij m'n middel greep en tegen zich aantrok.

"Waar denk je dat je heen gaat?" Fluisterde hij en weer voelde ik een rilling over m'n rug lopen. Hij legde me neer op de bank en begon me te kietelen op m'n buik. Ik gierde het uit en smeekte om genade. "Harry! Stop! Alsjeblie-hie-hieeft!" Lachte ik.

Plotseling stopte hij en keek me aan. Een klein, scheef glimlachje sierde z'n volle roze lippen. Hij leunde naar voren tot z'n krullen op m'n voorhoofd hingen. "Ik hou van jou." Fluisterde hij. "Ik was zo bang dat ik je voor altijd kwijt was.." Zei hij en een traan viel op m'n wang. Ik veegde het weg en hing mijn armen om zijn nek. "I'm yours.." Zei ik terug. Meer had hij niet nodig om me in bruids-stijl op te tillen en naar de slaapkamer te brengen...

Hij legde me voorzichtig neer op het bed. M'n hart klopte in m'n keel en hij zag hoe nerveus ik was. "W-Wil je niet? Want dat is oke." Suste hij me. Ik voelde m'n wangen zwaar verkleuren en Harry glimlachte naar me. "Je bent schattig als je bloost." Ik legde m'n vinger op zijn mond en kuste hem daarna terwijl ik hem over me heen trok.

Ik ontknoopte voorzichtig de witte blouse die hij aanhad. Zijn getintte en gespierde buik kwam tevoorschijn. Ik vond Harry's lichaam geweldig. Hij was perfect op zijn eigen manier. Het feit dat hij geen sixpack had maar wel veel spieren. En toch nog een beetje 'chubby' was. De zwaluwen op zijn borst werden eerst zichtbaar, de vlindertattoo volgde. Ik volgde de lijnen met m'n vingers. "Wat doe je?" Vroeg hij. "Ik vind ze mooi." Fluisterde ik. M'n adem stokte toen hij met zijn hand onder m'n shit over m'n buik streelde. "Dat kietelt." Giechelde ik zachtjes.

"Relaxstagram." Lachte hij en ik we kregen allebei de slappe lach. "Sukkel." Zei hij voor ik een paar krullen weer op hun plek deed. Hij glimlachte. "Ik hou van je." Zei hij en hij zoende me weer met zijn zachte lippen...

------------------------

Comment alsjeblieft? Ik wil echt graag weten wat jullie ervan vinden!! :3

Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu