Hoofdstuk 21

178 14 4
                                    

*HARRY'S POV*

Ik keek Rosie verbaasd aan. Ze had tranen in haar ogen en de perste haar lippen stevig op elkaar. Ik denk omdat als ze dat niet zou doen ze zou gaan huilen.

"Rose..?" Vroeg ik onzeker. Ze draaide haar hoofd weg. "Ga." Zei ze en ze wees opnieuw naar de deur.

Ik knikte en liep naar buiten. Liam kwam achter me aan rennen en hield me tegen aan m'n schouder. 

"Naar Taylor gaan is wel het laatste wat je nu moet doen..." Zei hij en hij keek me serieus aan. "Ik weet het. Maar ze wilt even wat tijd dus ik ga een paar uurtjes en dan kom ik weer terug." "Ik zou het niet doen maar je moet het zelf weten." Zei hij. Ik zuchtte en liep naar de auto.

Ik had het echt verknalt. Alweer.

...

"Harry! Cutie!" Zei Taylor en ze viel me om de hals. "Zin om te dansen?" Zei ze en ze trok me de dansvloer op. Ze had een strak, zwart jurkje aan en ze danste dicht tegen me aan. Ze keek me aan en knipoogte. Ze bleef ongelooflijk mooi... En aardig sexy..

Na een half uurtje had ik eigenlijk niet zo'n zin meer om te dansen. Ik gebaarde naar Taylor dat ze mee moest komen en we liepen naar het Vip-gedeelte van de club. In een hoekje daar konden we normaal tegen elkaar praten zonder boven de harde muziek uit te moeten schreeuwen.

"Waarom doe je zo afwezig?" Vroeg ze. Ze had me dus door. "Ik had net hele erge ruzie met Rosie." Ik slikte.  

"Oh nee... Harry wat erg voor je!" Dit keer klonk het alsof ze het echt meende. Ik keek haar aan. Oprechte schuld in haar ogen. Die me raar genoeg een beetje aan Rose deed denken.  "I-Is het om mij? Rosie vind me nou niet bepaald aardig.." Zei ze en ze pulkte nerveus aan haar nagels. Dat deed Rose ook altijd...

"Ik denk niet dat het alleen daaraan ligt. Ze mist twee van haar vriendinnen heel erg. Die zijn terug gegaan naar Nederland een paar maanden terug.." Legde ik uit. Ze knikte begrijpend.

"Ik denk dat het maar beter is als ik uit de buurt blijf dus.." Zei ze en ze stond op en liep weg. Nee! Dat is niet wat ik wilde! Ik rende achter haar aan. Ze liep door de groep mensen naar buiten. Ik kon haar moeilijk bijhouden door alle mensen die ongestoord door dansden voor m'n voeten.

"Taylor wacht!" Riep ik toen we allebei buiten waren en op het moment dat ze omdraaide struikelde ik over een stoeptegel. M'n geweldige voetenwerk zorgde er dus voor dat Taylor me half moest opvangen. Ze zorgde met veel moeite ervoor dat ik niet op de stenen kletterde.

Ik keek op en keek recht in haar ogen. Ik kwam omhoog en drukte m'n lippen op de hare. Ik wist niet wat ik dacht. Ik wist niet waarom! Ik wist alleen dat ik nu verlangde naar haar. Na een paar seconden duwde ze me zachtjes weg en ik keek verbaasd. Dit was toch wat ze wilde of niet? "Rosie?" Vroeg ze. Ik schudde m'n hoofd. Nee. "Hier komt ze toch niet achter.."  Zei ik en ik leunde weer naar haar toe. Taylor draaide haar hoofd weg.

"Nee!" Zei ze alsof ik niet begreep wat ze bedoelde. Dat bleek ook zo te zijn.. "Rosie!" Zei ze en ze wees naar achter mij. Ik draaide me om en zag Rosie met open mond me aanstaren.

"Liefje.. Ik.." Begon ik en het leek wel alsof ik wakker schrok. Wat had ik gedaan!

"Why..?" Zei ze zacht en na een minuut  stilte deed ze wat voor haar het beste zou zijn. Wegrennen.

"ROSIE!" Schreeuwde ik en ik rende achter haar aan en ik liet Taylor achter in het donker op de straten van New York. "Rosie!" Riep ik. Ik rende zo snel als ik maar kon maar het feit dat ze kleiner was maakte haar veel wendbaarder dan ik. Ze scheurde makkelijk elk hoekje in waar ik eerst moest afremmen om niet op m'n bek te gaan.

Op een gegeven moment was nergens meer een spoor van haar te bekennen...

Ik had dit echt verkloot as F*CK!!!

...

*ROSIE'S POV*

Ik kon het niet geloven. Hij zoende Taylor... Ik rende zo snel als ik kon terug naar het concertgebouw waar de tourbus geparkeerd stond. Ik stormde naar binnen en keek om me heen. Ik zag alleen Lola op de bank zitten. Toen ze me zag legde ze haar boek weg en keek me bezorgd aan.

"Roos! Wat is er gebeurd?" Vroeg ze bezorgd en ze rende naar me toe. Ohja, ik was keihard aan het janken. "H-Harry..." Snikte ik. Te overstuur om normaal te kunnen communiceren. 

"Harry wat?" Vroeg ze terwijl ze aan m'n schouders schudde. "T-Taylor... H-hij zoende Taylor!!" Gilde ik en ik zakte door m'n knieën. Ik begroef m'n gezicht in m'n handen. "Wat?!!" Riep ze woedend.

Lola knielde neer voor me en knuffelde me.

"Meiden!" Riep ze en Gina en Delayla verschenen vanuit hun hokje. "Wat is e.. O mijn god Rosie!" Riep Gina en ze rende naar me toe. Delayla hield geschokt haar handen voor haar mond en rende ook op me af. 

"Harry heeft Taylor gezoend voor haar ogen." Zei Lola. Het klonk zo hard en pijnlijk. Op het moment dat ze het uitsprak snikte ik weer. "Wat?!" Riepen ze tergelijk. "Rosie is dat waar?" Vroeg Delayla. Ik knikte lichtjes. Gina en Delayla hielpen me naar de bank. "Ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik heb het uitgemaakt..." Zei ik zachtjes. 

Op dat moment kwam Liam binnen lopen en hij keek verbaasd naar hoe we erbij zaten en vol ongeloof keek hij me aan. "Je hebt het uitgemaakt? Wat is er gebeurd?" Vroeg hij en hij ging bij me zitten. Opeens vond ik de kracht om weer normaal te kunnen praten en ik veegde de tranen van m'n wangen en ging rechtop zitten. 

"Hij heeft er voor gekozen Taylor te zoenen. Een paar maanden terug was het al bijna klaar omdat ik een gesprek had met jou. Dit was de druppel. Ik weet al wat ik ga doen. Ik ga terug naar Engeland." Zei ik. Liam keek me met pijn in zijn ogen aan maar dat veranderde al snel in woede. "Hij heeft wát?! Taylor?! Ik zei het hem nog!!" Schreeuwde hij pissig. 

"Liam ik weet het..." Zei ik. "Nee je weet het niet! Hij had vorig jaar ook al iets met Taylor en toen mochten wij haar ook al niet! Ze flikt het steeds! En Harry, that nasty bastard, blijft er maar voor vallen!!" Hij werd helemaal rood van woede. Ik trok hem in een knuffel. "Liam doe rustig.. Ik red me wel. Hij zal vanzelf wel inzien dat hij fout zat." Hij klemde zich vast in het t-shirt dat ik aanhad maar ontspande zuchtend toen ik hem over z'n rug wreef. 

"Dankje.." Zuchtte hij. 

"Rosie! Waar ben je! Ik móet met je praten!" Ik liet Liam los en zag Harry die in paniek en hijgend binnen kwam rennen. "Rot op Harry." Zei ik droog en ik draaide m'n hoofd weg. "Nee. Ik moet je spreken. Ik wil dit uitleggen!" Zei hij en hij wilde me om de hals vallen. Ik hield m'n handen voor me maar Liam was me voor. Hij duwde Harry weg en ging voor me staan. "Ze moet je niet." Zei hij. 

"Liam wtf?" Zei Harry vanaf de grond. "Ze moet je niet!" Zei Liam nu harder.

Ik stond op en gaf Liam een knuffel. "Dankje. Ik neem het eerst volgende vliegtuig terug." Zei ik in z'n oor. "Ik ga met je mee." Zei Delayla. "Nee, dat overleefd Niall niet. De tour is afgelopen over 4 maanden. Ik zie jullie dan wel. Ik heb deze tijd alleen nodig." Bij de laatste zin keek ik Harry, die nogsteeds op de grond lag, vol walging aan. Ik hoefde hem nooit meer te zien en dat mocht hij weten. Hij stond op en liep op me af.

Hij drukte zijn voorhoofd tegen me aan. Liam probeerde hem weg te duwen maar Harry vertrok geen spier. Hij keek me aan, zijn ogen donkerder dan ik gewend was. Hij keek me verscheurd aan. "Please.." Fluisterde hij. Zijn ogen probeerde zich zijn weg door de mijne te boren, maar het werkte niet. 

"Ik weet dat ik me als een lul gedragen heb de laatste tijd," Begon hij en hij nam de hanger die ik van hem had gekregen in z'n handen. "maar er is een ding wat ik geweldig doe. En dat is van je houden. Wil je weten waarom ik Taylor zoende? Ik denk omdat ze me deed denken aan jou liefde en ik de echte niet kon bereiken." Zei hij en tranen verschenen opnieuw in zijn ogen. "En omdat ik het toch niet hoefde te weten. Ik heb me vergist Harry. Taylor is een bitch maar wist waar ze moest stoppen. Jij bent veel erger..."  Zei ik en ik liep de deur uit. Mijn spullen stuurde de meiden maar op.

Ik wilde geen seconde langer in dezelfde ruimte als hij zijn...

Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu