Hoofdstuk 16

179 11 1
                                    

*ROSIE'S POV*

"Dus ik neem Delayla mee op tour." Zei Niall terwijl hij een hap van m'n zelfgemaakte pasta naar binnen werkte. Delayla sprong enthousiast op van haar stoel. "O mijn god Niall!" Riep ze blij. "Ik kan niet wachten!" Niall glimlachte trots. Emily en Rikky hadden het nieteens gehoord! Ze waren zo te horen druk over Nederland aan het praten. Ach, laat ze ook maar. Ik begreep het wel..

Harry legde zijn arm om mijn middel, trok me tegen zich aan en kuste m'n wang. "Beste tour ooit." Fluisterde hij met z'n lage stem. Ik voelde weer een rilling over m'n ruggengraad lopen. Z'n stem was niet normaal zo hot! Ik legde m'n hoofd op z'n schouder en zuchtte. "Can't wait." Zei ik zacht.

"Maar.. Gina en ik moeten het jaar overdoen. We zijn net niet geslaagd..." Zei Lola. Het voelde als een klap in m'n gezicht. Emily en Rikky terug naar Nederland deed al pijn! Maar nu moest ik ook nog wel zonder Lola en zelfs m'n zusje Gina?

"Dan ga ik ook niet! Ik wil jullie niet een jaar niet zien!" Flapte ik eruit. Harry keek me verbaasd en verdrietig aan. Hij snapte het natuurlijk wel.. "Of jullie komen langs in de vakantie?" Stelde Louis voor. "Wat een goed idee Lou!" Riep Gina blij en ze kuste Louis vol op de mond. We keken ze verbaasd aan. "Oh jullie wisten het natuurlijk nog niet!" Giechelde Gina. Ik schudde m'n hoofd met open mond. Oke dan. Alleen maar stelletjes hierzo.

"We gaan dus gewoon naar school en alle vakanties komen we naar waar jullie zijn op dat moment." Vatte Lola samen. Zayn knikte. "Geweldig!"

...

"Tot over 2 maanden.." Fluisterde Zayn met tranen in z'n ogen tegen Lola. Ze knuffelde hem en moest huilen. Arme meid... Gina viel mij onverwachts ook om de hals. "Ik ga je missen zussie." Zei ze snikkend. "Ik ga jullie zo missen meiden.." Zei ik tegen ze terwijl ik ook Lola een dikke knuffel gaf.

Het afscheid met Emily en Rikky hadden we al gehad en daar was iedereen nog steeds erg down van. Zij waren nu in Nederland terug bij hun ouders en we zouden erg veel skypen en whatsappen.

Toen iedereen teminste een keer gejankt had en we elkaar allemaal geknuffeld hadden stapten Delayla, ik en de jongens op het vliegtuig. Dit werd echt een reis om nooit te vergeten! We hadden een privé-jet en ik zat naast Harry. Aan de overkant zaten Niall en Delay.

"Hoe is het eigenlijk met Liam?" Vroeg ik voorzichtig aan Harry. Liam zat uit het raam te kijken. Het regende en dat maakte het plaatje erg depressief. "Hij is nog steeds niet helemaal over Danielle heen volgens mij." Fluisterde hij zo zacht dat alleen ik het kon horen. "Arme jongen.. Als we vliegen ga ik even bij hem zitten goed?" Zei ik tegen Harry. Hij knikte. "Da's lief van je."

Toen we opgestegen waren stond ik op en liep naar de plek waar Liam in z'n eentje zat. "Hey Liam.." Zei ik en hij keek me aan. Hij klopte op de stoel naast zich als gebaar dat ik mocht gaan zitten. "Hi Rose.." Zei hij. "Liam, het doet ons allemaal pijn je zo te zien." Zei ik en ik legde m'n hand op zijn schouder. Hij keek op en zijn prachtige bruine pretoogjes keken me aan. "Het komt wel goed! Je vindt wel iemand!" Ik knuffelde hem.

"Ik hoop het. Maar dankjewel. Ik stel het erg op prijs." Ik glimlachte en stond op. "Kom je bij ons zitten? Zayn en Louis kunnen ook wel wat troost en hugs gebruiken." Zei ik. Hij knikte en we liepen samen naar de rest.

Hij leek al wat vrolijker en afentoe als hij in gesprek was met iemand keek hij even snel naar mij en glimlachte. Liam was zo lief! Hij verdiende iemand die minstens net zo lief was. Maar die mensen zijn zeldzaam...

"We gaan landen jongens. Riemen vast." Zei Louis. We waren nu in Miami, Amerika. Vanuit het vliegtuig werden we opgepikt door een limousine en werden we bij ons hotel afgezet. Bij de ingang van het hotel stonden heel veel fans gillend te wachten om ook maar een glimp van de jongens op de vangen.

"Klaar?" Zei Harry en hij pakte m'n hand. Ik knikte. Hij glimlachte en hield me beschermend achter zijn rug. "Klaar!" Riep hij tegen de chauffeur en hij deed de deur open. Harry leidde me door de menigte gillende fans. O mijn god. In Londen kon je gewoon over straat met ze en hier worden je kleren van je lijf gescheurd. Letterlijk! Een meisje greep me bij m'n arm en probeerde me van Harry af te trekken. Ze pakte de mouw van m'n blousje en scheurde het van m'n arm af. "Blijf van Harry af!!" Gilde ze huilend voor Paul en een andere bodyguard haar van me af trokken.

Ik was bang van d'r maar had ook wel met haar te doen...

Eenmaal door de menigte heen stonden we in de lobby van het hotel. Wat chique!

"Welcome! We hope you'll enjoy your stay at the best hotel in Miami." Zei de manager van het hotel en hij zette een supergrote nep-glimlach op. "Thanks." Zei Harry en hij keek me aan. "Die is raar.." Fluisterde hij. Ik giechelde. Delayla en de andere jongens kwamen nu ook binnen. Paul en de bodyguards volgden.

"Kom, we gaan naar onze kamer." Zei Harry. Hij nam de sleutel aan van de receptioniste en sleurde me mee de trap op. Toen we voor de deur van de kamer stonden tilde Harry me op en hing me over zijn schouder. Ik spartelde tegen en gierde het uit. "Harry zet me neer!" Probeerde ik er nog uit te krijgen. "No way!" Zei hij. Hij stak de sleutel in de deur en maakte hem open.

Hij rende de kamer neer en gooide me neer op het bed met een grote plof waarna hij er zelf ook op sprong en me begon te kietelen. Ook nu gierde ik het weer uit. Ik greep hem op een gegeven moment bij z'n zij en begon terug te kietelen. Harry giechelde en het klonk zo schattig! "Denk maar niet dat je gaat winnen." Zei hij lachend. "Watch me." Zei ik maar voor ik ook maar iets kon doen zat Harry bovenop me. Hij was buiten adem en z'n borst ging op en neer. "Geef je je over?" Hijgde hij. "Never!" Riep ik.

Harry drukte zijn lippen zacht op die van mij. Ik vouwde m'n benen om hem heen. Na een tijdje keek hij me aan. "Zullen we wat gaan eten? We hebben alle tijd." Zei hij en hij knipoogde naar me wat me weer aan het blozen bracht.

Ik knikte en we liepen samen naar beneden om wat te gaan eten met de rest.

Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu