Hoofdstuk 15

178 14 3
                                    

*ROSIE'S POV*

"Hi love." Zei Harry terwijl hij door de deuropening naar binnen stapte. "Blijf je eten? Ik ga pasta maken." Vroeg ik aan hem en ik wees naar de keuken. Hij knikte enthousiast. "Graag!"

"Je mag de jongens ook wel vragen. Gina heeft de boodschappen gedaan en aan de hoeveelheid te zien hoopte ze dat ik jullie zou vragen denk ik." Legde ik uit. "Heel graag! Ik zal ze even bellen." Zei hij en hij pakte z'n telefoon uit z'n broekzak. Ik liep naar de keuken en keek nog even stiekem om het hoekje.

Hij had een zwarte broek aan die strak maar mooi om z'n gespierde benen zat. Een wijd wit shirt met v-hals en z'n haar zat wat meer naar achteren dan eerst. Maar het stond hem wel echt mooi. Door de korte mouwen van het t-shirt zag zijn armtattoo's en door z'n hals kon je nog net een stukje van de zwaluwen zitten. Ik was gek op al z'n tattoo's.

"Rosie?" Hoorde ik Delayla van boven roepen. Ik liep de woonkamer weer in. "Ja?" Riep ik terug. Haar gezicht verscheen bovenaan de trap. "Mag ik je gitaar even lenen? Ik heb een leuk idee voor een liedje. Oh, hi Harry!" Zei ze. Harry zwaaide snel terwijl hij aan de telefoon zat. "Ja tuurlijk! Hij staat naast m'n bed in de standaard." Zei ik. Ze glimlachte en verdween weer. Ik gaf Harry een knipoog en liep de keuken weer in.

Ik keek nog even om. Hij keek me na met die scheve glimlach op z'n gezicht waar ik van flauw kon vallen. Even serieus, ik wist even niet meer wat zuurstof was als hij dat deed. Toen begon ik met de pasta.

Ik vroeg me af waar alle andere meiden waren. Ik wist dat Emily volgende week zou vertekken. Rikky had besloten met haar mee te gaan... Ik zou ze echt missen maar misschien was het maar beter voor ze. Nederland bleef ons thuisland en daar voelden we ons allemaal thuis. Ik kende het gevoel wel en ik had altijd wel m'n twijfels, tot ik Harry ontmoette. Hij was de nummer 1 reden om in Engeland te blijven voor mij. Ik was zoveel van hem gaan houden in onmogelijk korte tijd. Dat zei wel iets toch?

*HARRY'S POV*

Ik hing net op van Niall. Iedereen zou zo hier heen komen. Rose stond in de keuken en ik keek naar de tv.

M'n telefoon trilde. Een e-mail van Modest!Management.

"Tour datum vastgesteld. Volgende week vertekken. Dan gaan we naar Amerika. Meer informatie volgt.

Modest!Management."

Wat? Nu al? Nee! Het gaat zo goed tussen mij en Rosie en ik wil niet zo lang van haar weg zijn! Dan zijn we volgend jaar pas weer terug en missen we alle leuke dingen samen!

Hoe moet ik dit vertellen...

M'n telefoon trilde weer.

"Rosie?" Vroeg ik. "Kom even hier een. Ik moet dit allemaal in de gaten houden voor het aanbrandt." Antwoordde ze. Ik liep naar haar toe en ging aan de keukentafel zitten.

"Is er iets?" Vroeg ze. Shit. Je kon het dus gewoon van m'n kop lezen. "I-Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen.." Kreeg ik met veel moeite m'n keel uit. "Harry. Je kan me alles vertellen. Zei ze en ze drukte een zacht kusje op m'n lippen."

"Volgende week gaan we op wereldtour voor een jaar." Flapte ik er snel uit. Rosie liet een pan vallen en een harde echo klonk door de keuken. "Een jaar weg..?" Piepte ze en aan haar stem hoorde ik dat ze op het punt stond om te huilen..

"Rosie.. Love..." Fluisterde ik. Ik stond op en knuffelde haar van achteren. "Ik wil echt niet weg. Niet nu ik eindelijk dat ene meisje gevonden heb.." Zei ik zacht in haar oor en ze snikte. Ze draaide om en sloeg haar armen om m'n hals. Ik knuffelde haar stevig en verborg m'n gezicht in haar nek. Dit wilde ik niet kwijt...

"Eigenlijk ben je best stom geweest.. Je wist dat je op tour moet! En dan neem je een vriendin!" Zei ze en ik hoorde wanhopige woede in haar stem.

"Dat was ook niet volgens planning maar verliefd worden is ook niet iets dat echt te plannen valt." Fluisterde ik. Het was even stil.

"Wil je met ons mee?" Vroeg ik. Ze liet me los, keek me verbaasd aan en haar mond viel open. "Ik? Mee op tour met jullie?" Vroeg ze ongelovig.

Ik knikte. Dat was eigenlijk helemaal geen slecht idee...

"Heel graag Harry!" Riep ze blij en ze viel me om de hals. Ik tilde haar op en draaide een rondje. Met Rose op tour.. Geweldig!

"Maar.. Kunnen de andere meiden ook mee?" Vroeg ze onzeker. Ik haalde m'n schouders op. "Ik vind het goed maar als jij mee gaat betaal ik je hotel, eten en alle andere dingen. En dat moet dan Louis voor Gina doen, Niall voor Delay, Zayn voor Lola en Liam voor Rikky."

Ze knikte. "Dat hotel gaat je geen extra geld kosten.." Fluisterde ze. Ik lachte. "Win win situatie!" Zei ik en ik wiebelde m'n wenkbrauwen op en neer. Rosie kreeg de slappe lach. "Zal ik dan maar die pasta-saus van de vloer opruimen?" Grinnikte ze. "Ik help je wel." Zei ik.

Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu