*HARRY'S POV*
Rosie was al de hele dag op de manege en ik in de studio. Ik had de hele dag eigenlijk alleen maar aan haar kunnen denken.
Bij de andere 4 was het hetzelfde.
Zayn zat uit het raam te staren aan zijn gebruikelijke gezicht te zien was hij in diepe gedachtes. Ik wist wel zeker dat ze over Lola gingen.
Niall had zelfs bij de lunch geen hap door z'n keel gekregen. Typisch gevolg van verliefdheid.
Louis zat alleen maar te praten over hoe mooi Gwen was en Liam had mij verteld dat hij Rikky steeds leuker begon te vinden.
Uiteindelijk hadden we vandaag wel drie nummers geschreven. De meisjes hadden ons geweldig geïnspireerd!
'Over again', 'They don't know about us', 'I would' en 'Rock me'. Wat ik de jongens nog niet verteld had is dat ik samen met een andere vriend van mij een solo-nummer had geschreven.
'Don't let me go.'
Ik was er echt trots op en ik wilde het graag aan de jongens laten horen.
"Hey jongens, ik heb een nummer geschreven. Willen jullie het horen?" Vroeg ik. Ze knikten allemaal enthousiast. Ik gaf aan Josh en de rest van de band de bladmuziek en ging zelf achter de piano zitten.
"Now you were standing there right in front of me
I hold on it's getting harder to breathe
All of a sudden these lights are blinding me
I never noticed how bright they would be
I saw in the corner there is a photograph
No doubt in my mind it's a picture of you
It lies there alone on its bed of broken glass
This bed was never made for two
I'll keep my eyes wide open
I'll keep my arms wide open
Don't let me
Don't let me
Don't let me go
'Cause I'm tired of feeling alone
Don't let me
Don't let me go
'Cause I'm tired of feeling alone
I promise one day that I'll bring you back a star
I caught one and it burned a hole in my hand oh
Seems like these days I watch you from afar
Just trying to make you understand
I'll keep my eyes wide open yeah
Don't let me
Don't let me
Don't let me go
'Cause I'm tired of feeling alone
Don't let me
Don't let me go
'Cause I'm tired of sleeping alone"
De jongens keken me met open mond aan. "Wauw haz..." Zei Louis.
"Wat vinden jullie?" Vroeg ik. De jongens keken me aan of ik iets heel stoms gezegd had. "Wat we vinden?" Vroeg Zayn verbaasd. "Ja..?" Zei ik. "Harry dat was echt helemaal geweldig! Rosie gaat zó hard janken als je dat voor haar doet!!" Riep Niall en hij sprong op en neer.
Ik glimlachte en keek naar de grond. Ik voelde m'n wangen rood kleuren. "Bedankt jongens.." Fluisterde ik. "Grouphug!" Riep Liam en we omhelsden elkaar.
--------------------
Hey jongens! Ik weet dat dit echt een super kort hoofdstukje is. Maar ik wilde even extra aandacht geven aan dat nieuwe solo-nummer van Harry. Als je het nog niet gehoord hebt, ZOEK HET OP! OM TE JANKEN ZO MOOI!!
Harry Styles - Don't let me go.
ZOEKEN! NU! YOUTUBE!
Comment&Vote <3
Xxxx Renee
JE LEEST
Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)
FanfictionRosie, Gina, Lola, Emily, Delilah and Rikky are six best friends who moved from the Netherlands to London one year ago. They go to the adacemy of popmusic and everything is normal in their lives untill they bump into One direction. Will it be love a...