Hoofdstuk 18

176 13 0
                                    

*ROSIE'S POV*

We waren nu een week in Amerika en hadden al aardig wat steden afgereist. We waren allemaal al aardig bruin geworden en ik zat op dit moment alleen op m'n bedje in de tourbus. Die was voor tien personen dus met z'n zevenen hadden we nog een beetje de ruimte om te bewegen.

Het was 's avonds en de jongens waren druk met hun concert. Delayla was backstage. Ik had echt hoofdpijn van al dat gegil. Ik kon me niet voorstellen hoe die jongens dat nou al 3 jaar deden... Maarja, even een avondje alleen tot rust komen was wel even lekker. Ik lag languit op m'n buik een saai tijdschrift te lezen. Nahh.. Dan maar op m'n mobiel. Ik pakte m'n telefoon uit m'n broekzak en keek op twitter. Sinds ik en Harry samen waren had ik een paar duizend volgers erbij gekregen. Ik keek door m'n mentions. Bijna allemaal positief! De haters had ik geleerd te negeren. Ik kreeg een sms'je. Oh.. Van Liam.

LIAM: "Please, geef me een kans het uit te leggen? Ik word gek als je me nog langer negeert."

Hij zat er echt mee... Arme jongen..

ROSIE: "Wat valt er uit te leggen?"

Stuurde ik terug.

Even later klonk het toontje weer. Ik wist zeker dat hij aan het sms'en was tijdens het omkleden bij het concert omdat het steeds zo'n 10 minuten duurde voor hij weer reageerde.

LIAM: "Dat ik er niks aan kan doen dat ik van je hou.. Please.."

Hij vond me dus niet alleen leuk.. Hij hield van me.. O mijn god.. Nee!

ROSIE: "Doe normaal Liam!"

Ik zette m'n telefoon uit, kieperde hem in m'n tas en draaide me om op het bed. Wat was dit erg...

...

Ik werd wakker in m'n kleren van gisteren. Alleen lag er een dekentje over me heen. Ik stond op en liep naar de onderverdieping in de bus. Ik was vast wakker geworden van het feit dat we reden.

"Goodmorning." Zuchtte ik. De jongens zaten te kaarten. "Delayla slaapt nog?" Vroeg ik. "Ja." Zei Liam snel alsof hij persé iets tegen me wilde zeggen. "Oke.." Zei ik en ik ging bij Harry op schoot zitten en zoende hem. Als reflex deed hij automatisch zijn handen op m'n heupen. Na de zoen keek hij me verbaasd aan. "Waar heb ik dat aan verdiend?" Zei hij vrolijk. "Ik hou gewoon van je."

Liam gooide zijn kaarten op tafel en liep stampend naar boven. Hopelijk was dat dan wel duidelijk genoeg voor hem.

"Kom je even mee naar boven?" Zei Harry. Ik knikte en liep achter hem aan mijn 'slaapkamertje' in. Hij schoof het luikje achter zich dicht.

"We hebben vandaag een maand, dus ik wil je iets geven." Zei hij. Helemaal vergeten! Harry haalde een doosje uit z'n broekzak en gaf het aan me. Ik maakte het open en er zat een kettinkje in met een superschattige hanger! Een infinity-tekentje! In het teken stond de naam Harry gegrafeerd.

"Harry.. Ik.." Zei ik. Ik kreeg bijna geen woorden uit m'n mond.

Hij glimlachte lief, waardoor ik weer de gebruikelijke vlinders in m'n maag. "Het is prachtig." Zei ik en hij pakte het doosje. "Mag ik?" Vroeg hij en hij deed het kettinkje bij me om. Ik giechelde zenuwachtig. "Je hebt echt geen idee hoe geweldig je bent." Zei ik en ik viel om z'n nek. Hij zoende me en kwam boven me terecht.

"Klaar voor nog een kietelgevecht?" Grinnikte hij. "Vals hoor! Je misleidt me gewoon om me te kunnen martelen." Zei ik. Harry lachte en ging van me af. "Ha!" Riep ik en ik sprong bovenop hem. Harry keek verbaasd en ik voordat hij ook maar iets kon doen had ik hem in de houdgreep. Hij kon niks doen!

"Revenge!" Riep ik en ik begon hem te kietelen.

...

"Rosie!" Riep Liam naar me. "Rosie wacht even. Mag ik je even spreken? Alsjeblieft.." Smeekte hij. We liepen naar de concertzaal via de achterdeur. Er was een groot hek omheen gebouwd dus de fans konden niet bij ons komen. "Straks. Kom voor het optreden maar even naar me toe." Zei ik. Hij knikte en liep naar wat fans bij het hek waar de andere jongens ook al stonden.

"Rosie!!" Gilden heel veel meisjes. Ik keek naar ze en zwaaide. Delayla zag ik er ook staan. Ik liep op ze af. "Omg! Jij date met Harry!" Riep er een. "Uhh jaa!" Giechelde ik. "Hij is van mij!" Riepen er een paar. Ik negeerde ze. "Wil je ons volgen op twitter?" Vroegen twee meisjes die een beetje achteraan stonden. Ik riep naar de meiden dat ze hun erdoor moesten laten.

"Wat is je twitter lieverd?" Vroeg ik aan het meisje dat ik schatte op zo'n 13 jaar. Ze gaf haar twitter. Ik tikte het in op m'n telefoon en drukte op follow. "Wow! Echt super bedankt!" Riep ze blij. Haar vriendin gaf haar twitter ook en ook haar volgde ik. Verder deelde ik nog wat handtekeningen uit. Wat echt heel raar voor me was. Ik had nieteens een echt handtekening!

Wat beveiligers gebaarde naar ons dat we naar binnen moesten komen. "We love you!" Riep Harry en hij zwaaide. Ik glimlachte en zwaaide ook. "Kom babe." Zei hij en hij pakte m'n hand. Iedereen begon weer te gillen. We liepen samen naar binnen.

De soundcheck was geweest en het optreden zou in een kwartiertje beginnen. Ik vroeg me af waar Liam nou bleef... Oh daar was hij!

"Hey..." Zei hij en hij ging naast me zitten. "Hi." Zei ik en ik keek de andere kant op. Het was even stil...

"Liam.. Je wilde wat uitleggen?" Vroeg ik. "Uh.. Ja. Het is alleen dat ik me zo slecht voel omdat je toch de vriendin van een van m'n beste vrienden bent." Legde hij uit. "Dat is wat ik je probeerde duidelijk te maken." Zei ik.

Ik dacht dat ik voetstappen hoorde en keek om me heen. "Hallo?" Riep ik. Geen antwoord. Het zal wel niemand zijn.

"Maar vind je me dan zo vreselijk?" Zei hij. "Nee ik vind je alles behalve vreselijk! Dat moet je niet denken! Je bent echt geweldig Liam en ik zou echt wel met je kunnen daten. Maar dat kan niet door Harry." "Ik begrijp het. Het is gewoon dat je zo lief bent en je mensen echt begrijpt. En dan ook nog eens zo mooi.." Zuchtte hij.

"WAT?" Schreeuwde Harry opeens en hij kwam van achter een hoekje vandaan. Hij liep bijna paars aan en z'n vuisten waren gebaldt. "Harry het is niks doe rustig!" Riep ik. "Sst!" Siste hij naar me. Ik keek hem beledigd aan. Siste hij me nou zojuist. "Liam! Hoe de fuck kan je me dit aandoen? Ik dacht dat we vrienden waren lul!" Schreeuwde hij naar Liam. Liam keek beschaamd naar de vloer. "Harry het spijt m..." "Hou je smoel! Ik kan dit echt niet van je geloven en ik wil je voorlopig ook echt niet meer zien." Riep hij pissig. "Harry genoeg! Hij kan er toch niks aan doen!" Riep ik boos en ik ging beschermend voor Liam staan. Hij verdiende dit niet.

"Wat flik je nou?" Zei hij ongelovig. "Ik wil dat je normaal tegen hem doet Harry." Zei ik. "Je neemt het voor hem op? Je vind hem zo geweldig en je kan met hem daten. Dat is wat je wilt of niet?" Riep hij. "Harry!" Riep ik huilend. Waarom luisterde hij nou niet... "Date maar met Liam! Ga je gang! Ik zal niet langer in de weg staan." Hij draaide om en rende weg.. Wat had ik gedaan....

"Rosie.. Het spijt me zo! Het is mijn schuld!" Huilde Liam. Ik ging naast hem zitten. "Dat is het niet. Harry is een jaloers kreng net als ik. Ik ga even een rondje rijden. Is er een auto in de buurt?" Vroeg ik. Hij riep Paul en vroeg om zijn autosleutels. "Ja tuurlijk meis! Hier!" Zei hij. Ik knikte dankbaar en liep naar buiten.

Ik ging in de auto zitten en zette hem aan. Zo laat waren er bijna nergens auto's te bekennen. Ik gaf gas en trok hem op naar de 110 km/u. Ik deed de ramen open en genoot van de wind in m'n haren.

"WTF!" Riep ik hard en ik zag een grote flits voor me. Ik gilde en alles werd wazig.

Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu