*DELILAH'S POV*
"Hey beautiful!" Zei Niall en hij lahte lief naar me. "Hi Niall!" Riep Rosie voordat ik ook maar wat kon zeggen. Niall stapte op me af en gaf me een kus op m'n wang.
"Wat ben je vroeg!" Zei ik. "Ja ik wilde nog even kijken hoe het met Harry was.. Mag dat?" Vroeg hij. "Ja tuurlijk! Loop maar mee!" Zei ik en ik liep met Niall achter me aan de woonkamer in. "Rosie is vast ook al naar bovn gelopen." Zei ik en we liepen de trap op Rosies kamer in.
"Hey Nialler!" Zei Harry en zijn gezicht lichtte op toen hij binnenkwam. "Jezus wat zie je d'r uit man!" Zei Niall geschrokken. "Ja maar ik Brandon ziet er ook niet beter uit dan ik. We hebben hem gegrepen joh!" Zei Harry spottend en hij gaf Zayn een highfive. "Kijk nou maar uit dat je niet weer flauwvalt.." Plaagte Zayn. "Weet je hoe raar het voor mensen is als ze mij met jou bewusteloos op m'n rug over straat naar je auto zien lopen." Lachte hij. Iedereen ging stuk. Harry bloosde. "Ik heb een hersenschudding oke." Zei hij met een pruillipje.
Na een tijdje gekletst te hebben met z'n alle stond Niall op van Harry's voeteneind. "Hey Haz, ik neem Delay nu mee naar haar verassing. Ik kom morgen nog wel even langs." Zei Niall en hij pakte m'n hand. "Misschien kan iemand dan ook zijn of haar sandwiches voor mij maken.. " Grinnikte hij en hij wees naar het bord met aangevreten broodjes. "Ik zal een flink bord vol maken morgen." Zei ze en ze knipoogde. Niall lachte naar haar. Ik keek naar Harry en ik zou zweren dat ik een beetje jaloezie zag op z'n gezicht. Ik giechelde bij de gedachte.
Zayn stond op en liep naar de deur. "Ik ga ook, heb een date met Anna." Zei hij. Wauw.. Gelukkig was Lola er niet... We liepen met z'n allen naar beneden en lieten Rose en Harry alleen. Harry moest niet teveel drukte om zich heen hebben met die hoofdpijn.
Niall hielp me instappen in zijn auto en toen hij zelf ook zat stak hij de sleutels in het contact en reed weg met flinke snelheid.
"Dus..." Begon ik en ik draaide me naar hem toe. "Wat gaan we doen vanavond?" Vroeg ik aan Niall.
Niall sloeg zijn arm om de hoofdsteun van mijn stoel en keek me aan. "Dat is een verassing," Hij keek weer naar de weg. "en als ik het zou verklappen.." Zei hij. "Ja ja, zou het geen verassing meer zijn bla bla bla.." Zuchtte ik. Niall lachte. "Je zal het super vinden." Zei hij en hij knipoogte naar me. Omg steeds als hij dat deed voelde ik vlinders!
Toen we ergens parkeerde keek ik nieuwsgierig om me heen. "Waar zijn we?" Vroeg ik enthousiast. "We moeten nog een klein stukje lopen. Ik kan op de plek zelf de auto niet kwijt." Antwoordde hij terwijl hij uit de Landrover stapte. Fijn. Ik had de Jeffrey Cambells van Rose geleend en die kwamen bij wandelen écht van pas! Not.
Gelukkig was het stukje lopen niet heel lang en stopte Niall voor een pier. Op een steiger stond een tafel met kaarsjes erop en een hele berg eten. Echt super romantisch!
"Niall.. H-Het is geweldig!" Zei ik half zwijmelend. "Ik ben blij dat je het mooi vindt." Er verscheen een grote glimlach op z'n gezicht.
Nadat we heerlijk gegeten en gekletst hadden rolde Niall z'n broek op en deden we allebei onze schoenen uit. Zo gingen we op de rand van de steiger zitten. Kijkend naar de maan.
Na een tijdje merkte ik dat ik het steeds kouder begon te krijgen en ik begon te trillen en ik kippenvel over m'n lichaam kreeg. "Heb je het koud?" Vroeg hij bezorgd. "H-Het gaat wel.." Zei ik met trillende stem.
"Hier.." Fluisterde hij en hij trok z'n blazer uit en hing het om m'n schouders. "Dankje.." Zuchtte ik en ik trok de blazer dichter om me heen. Dat was beter. Niall sloeg z'n arm om me heen en trok me dicht tegen z'n borst aan. Dit voelde geweldig. Hij was warm en zo lief...
"Delay... Ik denk dat ik je echt leuk begin te vinden.." Fluisterde hij. Ik keek op en keek recht in z'n diepblauwe ogen die me lieten smelten als boter. Onze lippen raakten elkaar bijna. "Ik jou ook.." Fluisterde ik en Niall drukte zacht zijn lippen op de mijne... Wow...
*ROSIE'S POV*
"Wil je nog iets te eten?" Vroeg ik aan Harry aangezien Zayn ook veel broodjes op had. "Nee dankje. Je bent al te lief voor me geweest.." Zei hij. "Oh oke. Dan kan jij wel op de bank slapen vannacht.." Giechelde ik. "Dat was ik eigenlijk ook al van plan. Als ik bewusteloos ben kan ik er vrij weinig aan doen. Maar als ik wakker ben kus ik niet eerst een meisje om vervolgens haar bed in te pikken." Zei hij. "Doe normaal Harry. Je hebt een hersenschudding. Ik ga je niet verplaatsen en je blijft lekker liggen." Zei ik boos. Waar sloeg dat nou weer op.
"Of we slapen allebei hier..." Fluisterde Harry zacht. Ik aarzelde. "Slapen ja.." Zei ik om alle andere opties in een bed even uit te sluiten. Harry lachte. "Rustig maar hoor. Zo iemand ben ik niet." Stelde hij me gerust. "Dat hoop ik." Zei ik en ik liep naar m'n kast. Ik pakte m'n pyama uit de kast en liep naar de badkamer. Ik keek in de spiegel. Haalde m'n mascara eraf, deed m'n nachtcrème op en trok m'n pyama aan. M'n lange bruine haar borstelde ik en deed het in een rommelig knotje. Daarna poetste ik m'n tanden en liep de badkamer uit.
"Kom je nog? Het is een tweepersoons bed en dus veel ruimer dan de bank..." Zei Harry.
"Goed dan." Zuchtte ik en ik ging naast hem liggen onder de dekens met m'n rug naar hem toe. Hij ging tegen me aanliggen en gaf een kusje op m'n wang. "Ik hou van je.." Fluisterde hij. Ik draaide m'n hoofd naar hem toe en keek hem verbaasd aan. "Je houdt van me?" Vroeg ik ongelovig.
"Ja.." Fluisterde hij. Zuchtend ging hij op z'n rug liggen naar het plafond staren. Ik ging op m'n buik naast hem naar hem kijken. "Sinds wanneer?"
Hij zuchtte. "Sinds het moment dat je me aankeek in de bar die avond. Ik vroeg of je oke was en je knikte. Ik voelde vlinders toen je merkte dat ik naar je keek en je terugkeek.." Legde hij uit en hij deed alsof hij iets heel stoms en genânts had gezegd.
"Dat vind ik echt heel lief Harry. En ik zal je wat vertellen. Ik hou ook van jou." Fluisterde ik in z'n oor. Zijn gezicht lichtte op en hij nam het mijne in z'n handen. Hij drukte z'n lippen krachter maar teder op de mijne en we zoenden. Daarna vielen we in elkaars armen in slaap...
JE LEEST
Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)
FanfictionRosie, Gina, Lola, Emily, Delilah and Rikky are six best friends who moved from the Netherlands to London one year ago. They go to the adacemy of popmusic and everything is normal in their lives untill they bump into One direction. Will it be love a...