De meisjes zijn nu een paar maanden in Amerika. Vandaag komen Lola en Gina uit Engeland langs! XxRenee
--------------------
*DELAYLA'S POV*
Ik stond hand in hand tussen Rosie en Niall in. De rest van de jongens stonden achter ons. De laatste maanden waren geweldig geweest maar we hadden Gina en Lola zó gemist! We stonden bij de gate waar ze aan zouden komen. Toen we de bekende gezichten zagen renden Rosie en ik naar ze toe en vlogen ze om de nek. Rosie sprong iets te enthousiast bij Gina in haar armen en ze vielen met z'n tweeën achterover op de grond waarna we allemaal de slappe lach kregen. Harry rolde lachend met z'n ogen. Lola keek afgeleid opzij.
Zayn opende zijn armen en Lola knuffelde hem. Ze begroef haar gezicht in de blazer die hij aan had. "I missed you so much..." Snikte ze.
"Sst.." Suste hij haar terwijl hij z'n armen om haar heen sloeg en hij gaf een kusje bovenop haar hoofd.
"Eindelijk zijn we weer bij elkaar!" Zei Rosie en ze veegde een traan van haar wang. We knuffelden elkaar met z'n vieren. Na een tijdje kuchte Louis overdreven. We keken hem geïrriteerd aan. "Jaja. Kom we gaan wat ergens eten en bijkletsen."
We zaten nu bij een schattig restaurantje aan een tosti en ik zat naast Niall en Rosie. Rosie zat tegenover Harry en ze waren druk in gesprek over vanalles.
"Harry!" Hoorde ik iemand roepen. Ik draaide me om om te zien waar het vandaan kwam en ik zag Taylor Swift op ons af komen rennen. De laatste tijd had ik zoveel beroemdheden ontmoet dat het bijna normaal geworden was. Ik keek naar Rosie. Die wist duidelijk ook dat ze samen waren geweest toen wij nog in Nederland woonde. "Hi Taylor." Zei Harry zuchtend. De meiden en ik vonden Taylor maar raar. Maar aan Harry's gezicht te zien vond hij dat ook. Gelukkig maar!
"Ik ben net terug van mijn tour en ik ga vanavond uit eten om het te vieren dat het zo'n groot succes was. Zin om mee te gaan? Ik zou graag willen bij kletsen met je aangezien de laatste keer dat ik je zag wij het héél erg gezellig hadden." Giechelde ze. Rosie spande haar kaak aan en drukte haar tanden op elkaar. Ze trok maar mond open maar sloot hem toen ik haar streng aankeek.
Als ze de verkeerde dingen zou zeggen kon Taylor zo naar de pers stappen. Wie weet wat die over haar zouden schrijven...
"Ik ga vanavond zelf ook al uit eten met deze groep meiden en de jongens, Taylor. Ander keertje?" Zei Harry maar ik wist dat dat laatste alleen maar beleefd bedoeld was.
Taylor opende haar mond verbaasd. Ze was natuurlijk niet gewend afgewezen te worden. Net goed.
"Zullen we anders met z'n allen gaan in een grote groep? Gezellig toch?" Zei ze. Die laatste vraag meende ze niet echt. Ik zag het aan d'r gezicht.
"Ja. Gezellig.." Zei Rosie hardop om duidelijk te maken dat zij er ook nog was. "Ik kan niet wachten om naast je te zitten Taylor! Harry heeft zoveel over je verteld!" Zei ze en ze zette een forceerde een brede glimlach. "Echt waar?" "Nee." Zei ze en ze keek haar boos aan. Harry had een slok van z'n drinken genomen en stikte bijna. Tussen het hoesten grinnikte hij zachtjes. Hij pakte een servetje en droogde zijn mond af.
Taylor keek Rosie met bitchy aan. Dit ging ze natuurlijk niet pikken. "En wie mag jij wel niet wezen?" Zei ze. "Rosie. Harry's vriendin." Zei ze trots. "Oh.." Ze draaide naar Harry. "Je bent er wel een beetje op achteruit gegaan liefje." Fluisterde ze. Rosie balde haar vuisten. Ze opende haar mond om iets te zeggen maar ik was haar voor.
"Ik zou zeggen schrijf er een liedje over." Zei ik poeslief. Rosie schoot in de lach. Taylor negeerde mij en bleef gefocust op Harry. "Dus de afspraak staat. Als je je vriendin tegen kan houden van mij in de haren vliegen." "Geblondeerde haren.." Hoestte Lola overdreven.
"Meiden even rustig nou." Zei Harry. "Ze vraagt ons alleen mee uit eten." Ik zag Rosie hem verbaasd aankijken. Ik deed hetzelfde. Was hij nou serieus? Taylor lachte tevreden. Bitch.
...
*HARRY'S POV*
Ik zat tussen Rosie en Taylor in aan tafel. Rosie zat met haar hand op m'n bovenbeen en streelde zachtjes over m'n knie. Ze had echt super zachte handen. Ik gaf haar een kusje op haar wang. Ze giechelde zachtjes.
"Dus, Rosie. Wat doe jij zoal in je leven? Ik hoorde dat je op van die beesten rijdt?" Zei ze. Ik voelde haar boos in m'n dij knijpen. "Auw Roos." Zei ik zachtjes en ze liet me los.
"Paarden." Zei ze met haar tanden op elkaar geklemd.
"Ik vind ze maar vies. Ze stinken en ze trappen." Zei Taylor weer. "Maar ja dat zal je na een tijdje wel niet meer doorhebben ofzo. Dan ga je zelf ook zo ruiken." Zei ze en ze trok haar neus op. "Taylor?" Zei ik en ik keek haar geïrriteerd aan. "Waarom moet je zo doen.." Zuchtte ik.
"Het spijt me Harry." Zei ze en ze streelde over m'n wang. Ze had bijna net zulke zachte handen als Rosie.
Ik hoorde Rosie opvallend kuchen waarna Taylor haar hand weer weghaalde. Waarom was ze nou zo jaloers aan het doen? Alsof ik wat met Taylor zou willen.
"Ik ga even naar de wc. Delay? Wil je even meegaan?" Delayla knikte en stond op. "Houden jullie Swift in de gaten?" Fluisterde ze in Gina's oor. Gina knikte en gaf het door aan Lola. Toen die haar duim opstak liep Rosie met Delayla naar de wc's.
"Eindelijk. Harry? Ik vroeg me af of je morgenavond zin had om met mij te gaan dansen in een club hier heel dichbij. Dit is waar ik woon en ik wil je graag de stad laten zien." Bood Taylor aan. Dat leek me eerlijk gezegd wel erg leuk. Ik had nu eindelijk een beetje tijd voor mezelf en dan kon ik net zo goed de stad gaan verkennen.
"Uhh.. Ja eigenlijk lijkt me dat wel leuk!" Zei ik. Ze glimlachde en knuffelde me. Toen ik weer voor me keek keken Gina en Lola me boos aan.
"Misschien moet je uit de buurt blijven Swift." Zei Lola waarschuwend. Oei, ik wilde geen ruzie met Lola op dit soort momenten maar Taylor scheen het niks te boeien. "Whatever." Zei ze. Rosie en Delayla kwamen weer aanlopen en gingen weer zitten. Leuk joh! Zo samen uit eten.
Super gezellig!
...
"Je gaat WAT?" Riep Rosie boos. We zaten met z'n allen in de tourbus en de rest zat ons nieuwsgierig aan te kijken. "Ik mag toch wel uit gaan of dat ook niet meer?" Zei ik. Ik wilde geen ruzie maken met haar maar ze moest me vertrouwen!
"Hoe bedoel je dat mag je óók niet meer? Wat heb ik je nogmeer verboden?" Schreeuwde ze. "Rosalie!" Zei Gina boos. "Je moet niet zo schreeuwen."
"Oh schreeuwen ga ik! Tegen die Taywhore voordat ik al die gebleekte tanden uit d'r bek stomp!" Ze was echt helemaal over de rooie. "Rosie! Hou op hoor! Je raakt Taylor niet aan hoor je me?" Schreeuwde ik.
"Oh nee. Dat wil jij zeker doen? Alleen dan op een andere manier!" Gilde ze en ze gooide een vaas van de tafel. Het porselein brak in allemaal kleine stukjes op de vloer.
"Nu moet je stoppen! Kijk nou wat je doet! Waarom vertrouw je me niet?" Ze haalde het bloed onder m'n nagels vandaan nu.
"Moet jij nodig zeggen! Laatste keer zat je tegen mij en Liam te schreeuwen omdat ik zogenaamd iets met hem wilde!" Ze liep rood aan van woede.
"Tuurlijk joh." Zuchtte ik. Er liepen tranen over m'n wangen. "Ga maar." Zuchtte ze en ze wees naar de deur. Had ze het nou uitgemaakt ofzo?
JE LEEST
Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)
FanfictionRosie, Gina, Lola, Emily, Delilah and Rikky are six best friends who moved from the Netherlands to London one year ago. They go to the adacemy of popmusic and everything is normal in their lives untill they bump into One direction. Will it be love a...