-We maken een kleine tijdssprong van een week, naar de avond van het feest op de academy.-
*LOLA'S POV*
Ik stond in de spiegel op m'n kamer naar mezelf te kijken. Ik had de jurk aan die ik vorige week met de meiden gekocht had. Die dag dat ik ruzie kreeg met Zayn..
Hij begon tegen míj te vertellen hoe leuk die Anna wel niet was. Nou als ik op een ding niet zat te wachten was het Zayn die opschept over hoe mooi en leuk zijn nieuwe vriendin wel niet was!
Ik draaide een rondje voor de spiegel en zag hoe m'n jurk elegant om me heen draaide. Ik was echt verliefd op deze jurk zeg! Hij viel precies goed en, al zei ik het zelf, hij stond me zeker niet verkeerd. Ik knikte tevreden en liep m'n badkamer in. Daar deed ik m'n make-up en krulde ik m'n haar. Toen ik klaar was stapte ik in de pumps die naast m'n bed klaarstonden.
Ik was op het laatste moment mee naar het feest gevraagd door Mark. Een aardig knappe jongen die al wat langer op de academy zat. Hij was erg lief dus ik besloot ja te zeggen toen hij me vroeg.
"LOLA! Ik wil weg! Schiet nou eens op and get your ass downstairs!" Riep Emily waarna ik Rosie helemaal stuk hoorde gaan.
"Jaja ik kom al doe eens rustig." Mopperde ik terwijl ik de trap afliep.
"Jeetje het feest begint al over een kwartier. Kunnen we nou nooit eens optijd zijn?" Zuchtte Gina.
"Gina zeik niet zo. We gaan naar een feest en jullie gaan het leuk vinden!"
Ik lachte en liep naar buiten. Het was bewolkt (het bleef Engeland) maar het was warm genoeg om zonder jas te gaan. We stapten in de auto en gingen naar het feest.
"Hey meiden!" Hoorden we een bekende stem roepen. Harry kwam vanaf zijn audi aanrennen en de rest van de jongens liepen achter hem aan. Ook Zayn zag ik uit de auto stappen. Zonder date.
"Hey Lola.." Zei hij tegen me. Ik negeerde hem en liep naar Harry. "Hey! Klaar voor een superavond?" Zei ik enthousiast.
"Uhh Lola, daar is Mark." Giechelde Gina. Hij zag er echt goed uit in z'n smoking. Hij kwam op me af lopen vanaf z'n auto en gaf me een kus op m'n wang. Aawwhh!
"Je ziet er geweldig uit!" Zei Mark en ik bloosde. De jongens begonnen te kletsen met Mark en de meiden gingen om me heen staan.
"Je had het niet door he!" Zei Rosie. "Wat gebeurde er?" Vroegen we aan haar. "Zayn zat je vet jaloers aan te kijken!" Giechelde ze. Ik schudde neerbuigend m'n hoofd. "Rose je ziet spoken. Zayn zal nooit geïnteresseerd zijn in mij. En hij heeft Anna." Legde ik uit.
"Ik ben niet gek Lola, ik weet wat ik zag." Siste ze. Ik zuchtte. Ik had de afgelopen week zo m'n best gedaan hem te vergeten en nu dit weer. Ik wist niet wat ik moest doen..
We stonden te dansen op het feest met z'n alle. De jongens gingen een beetje in het midden staan zodat ze niet zo op zouden vallen voor al die meisjes hier. Ik stond rustig met Mark te dansen en te lachen. Hij was echt grappig en kon supergoed dansen.
"Je ziet er echt mooi uit! Beautiful!" Zei hij over de harde muziek heen. Ik kleurde rood en keek weg.
Ik zag Rosie bij Harry op schoot zitten bij de drankjes en ze waren aan het lachen en gezellig aan het kletsen.
Verder zag ik Liam en Rikky die het wel gezellig hadden, Delay en Niall stonden ernaast en Delayla was Niall aan het uitlachen om z'n geweldige moves. Ik grinnikte. Emily en Josh waren nergens te bekennen.. Hmm, die zouden zo wel weer komen.
Toen ik nog verder keek zag ik Zayn alleen op een stoel met een drankje zitten. Ik voelde een vlaag van medelijden. "Ik vraag even of Zayn mee wilt dansen oke? Hij zit zo alleen." Zei ik in het oor van Mark. Hij knikte en ik liep naar Zayn toe.
"Zin om te dansen?" Vroeg ik. "Nah.." Zuchtte hij. Ik zuchtte.
Wat een onmogelijk kind!
"Ik probeer alleen sociaal te doen hoor." Zei ik en ik keek hem boos aan. "Misschien moet je dan maar lekker sociaal gaan doen tegen Mark." Zei hij onverschillig. Ik voelde m'n bloed koken. Waar had ik dit nou weer aan verdiend?
"Kom jij eens mee ik moet jou even onder 4 ogen spreken." Zei ik boos en ik liep naar de WC's. Daar konden we elkaar tenminste normaal verstaan. Zayn zuchtte, stond op en liep vermoeid achter me aan.
"Waarom doe je zo? Als er iets is zeg het dan gewoon! Als je me haat zeg het dan! Daar kan ik prima mee leven en dan laat ik je wel met rust hoor!" Zei ik boos.
"Je ziet spoken. Ik doe helemaal niks en je loopt nu echt om niks te zeiken." Zuchtte hij en hij stak z'n handen geïrriteerd in z'n zakken.
"Zeker relatie struggles met die Anna.." Nu kon die het krijgen ook.
"Waar bemoei jij je mee?!" Riep hij boos. "Aha! Het is dus wel zo! Jezus je moet je niet aanstellen!"
"Hou je bek je weet er niks van!" Schreeuwde hij weer.
"Je hebt echt niet door wat voor enorme lul je bent he?! Je moet die kapsones eens opzij schuiven en kijken wat andere mensen van jou vinden want ze vinden je echt niet zo goed als jij jezelf!" Zei ik met tranen in m'n ogen.
"Hoer!" Riep hij.
"Klootzak! Ik haat je echt!!" Riep ik boos en voordat ik verder nog iets kon schreeuwen had Zayn zijn lippen op die van mij gedrukt en nam hij me in een stevige omhelzing. Hij drukte me ruw tegen de muur en ik voelde me helemaal slap worden in m'n knieën.
Na de kus liet hij me los. Ik stond nogsteeds tegen de muur en zakte langzaam door m'n knieën tot ik tegen de muur op de grond zat. Zayn ging naast me zitten.
"W-Waar sloeg dát nou weer op..?" Vroeg ik verbaasd zonder echt geluid uit m'n keel te krijgen.
"I-Ik weet het niet zo goed..." Stamelde hij half hijgend.
"Ik denk dat ik verliefd op je ben Lola..." Fluisterde hij en hij keek me aan. Ik glimlachte. "Liefde en haat liggen echt dicht bij elkaar zeg.." Giechelde ik. Zayn lachte en gaf me nog een teder kusje op m'n mond terwijl hij over m'n rug streelde met z'n vingertoppen.
"Arme Mark.." Fluisterde hij opeens en we kregen allebei de slappe lach.
JE LEEST
Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)
FanfictionRosie, Gina, Lola, Emily, Delilah and Rikky are six best friends who moved from the Netherlands to London one year ago. They go to the adacemy of popmusic and everything is normal in their lives untill they bump into One direction. Will it be love a...