*RIKKY'S POV*
Ik werd wakker van de zon die door het raam op m'n gezicht scheen. Ik had echt heerlijk geslapen zeg. Ik draaide me nog een keer om in m'n kingsize bed en keek op m'n wekker. 11 uur. Tijd om uit bed te gaan. Het was zondagochtend en beneden hoorde ik al mensen. Ik gooide m'n deken van me af. Oei, koud! Snel schoof ik in m'n sloffen en deed m'n badjas aan over m'n sweatpants en topje. Ik liep de trap af en de woonkamer in. Daar zaten Emily en Lola samen TV te kijken. Ik gaapte en liep door naar de keuken. Ik had trek in een broodje.
In de keuken was Roos al druk bezig. Ze was thee aan het zetten en ik rook de geur van croissantjes. "Hmm dat ruikt al lekker Rosie!" Zei ik tegen haar met m'n ochtendstem.
Ze giechelde. "Ga maar vast aan tafel zitten, ze zijn bijna klaar."
"Meiden! Breakfast!" Riep ze richting de woonkamer.
De andere vier kwamen aanlopen en gingen aan tafel zitten. "Hee Rikky, slaapkop! Je bent ook wakker! Lekker over Liam gedroomd?" Zei Emily plagend. Ik stak m'n tong uit. "Heeeerlijk." Zei ik. Emily lachde.
"Ik vind dat we ze nog een keer moeten uitnodigen. Het was echt gezellig!" Zegt Lola terwijl ze een croissantje op haar bord legt. "Ja! Niall en ik hebben zo gelachen!" Zei Delilah met haar mond vol. "Liam was zo lief.." Zuchtte ik. Ik had al sinds m'n veertiende een huge crush op hem. Z'n lach was zo lief en hij had een mooie stem... Hij was gisteravond ook zo lief.. Alles aan hem was lief!
"Rikky! Wake up!" Riep Rose. Ik schrok en keek op. "Liam zeker?" Vroeg ze en ze knipoogte naar me. Ik knikte. Ze moest eens weten.
"OMG ASDFGHJKL IK KRIJG EEN SMS VAN JOSH!" Gilde Emily opeens. We gingen allemaal stuk. Gekke Emily. "Hij wil met me uit eten!" Gilde ze. We juichden allemaal. "Hey Rose, we kunnen gaan dubbeldaten!" Stelde ze voor. Kon ik dat maar met Liam, maar die was toch nooit geintresseerd in mij...
Op dat moment hoorde ik dat m'n telefoon ging vanaf m'n nachtkastje. "Omygod Rikk rennen straks is het Liam!" Zei Lola. Ik stond op en vloog de trap op. "H-hallo?" Hijgde ik door de telefoon.
"Ja hi, is dit Rikky?" Vroeg de bekende stem terwijl ik weer naar beneden liep. De meiden keken me nieuwsgierig aan. "Uh ja hi Liam!" Giechelde ik en ik legde de nadruk op zijn naam zodat iedereen door had dat het ook echt hem was. "Hoe wist je dat ik het was?" Vroeg hij. "Uhh gewoon een gokje." Zei ik en ik knipoogde naar iedereen. "Heb je misschien zin om morgenavond wat te gaan doen samen?" Vroeg hij verlegen. Omg.. Liam James Payne vroeg me zojuist mee uit!
*HARRY'S POV*
Ik liep over straat met Zayn, we hadden even zin om wat koffie te gaan halen en wat rond te lopen. We liepen richting de starbucks en we bestelden wat. Het meisje van de kassa gaf ons onze koffie. Ik nam een slok en zag dat niet alleen m'n naam op de beker stond. Ook een telefoonnummer. Ik draaide me om en het meisje van de kassa zwaaide en knipoogte.
Ik had nu even geen zin in meiden. Ik was even lekker op stap met Zayn.
"Hey Harry, zij is wel knap hoor.. Waarom geef je haar je nummer niet gewoon?" Vroeg Zayn terwijl we naar buiten liepen. "Omdat het dan altijd op het internet terrecht komt en ik m'n nummer moet veranderen. Alweer.
"Goed punt. Sorry man.." Zei hij.
"Is niet erg joh!" Zei ik en ik gaf hem een tikje tegen z'n schouder.
"Kijk, is dat niet die Brandon?" Zei Zayn opeens en hij weer naar de overkant van de straat. Hij stond wiet te roken en was volgens mij erg stoned. "Moet ik er wat van zeggen?" Vroeg ik.
"Nah, niemand heeft nu last van hem toch?" Zei hij en hij gaf me een klopje op m'n schouder. "Nogniet.." Gromde ik. We liepen door en ik nam een slok van m'n koffie.
"Hey Styles!" Hoorde ik iemand van achter me roepen en ik keek om. Brandon kwam op me af rennen. Ik balde m'n vuisten en ik voelde m'n kaak aanspannen. Wat was zijn probleem?!
"Hazz. Hou je in man.. We lopen gewoon dit steegje in en dan ziet hij ons vanzelf niet meer." Stelde Zayn voor. Wat maar beter was! Als ik hem nu tegen zou komen zou ik hem ter plekke vermoorden.
"Zit hij nogsteeds achter Rose aan?" Vroeg Zayn toen we een steegje insloegen. "Vast wel. Maar ze gaat echt niet terug naar die eikel." Zei ik. "Waarom maakt het jou eigenlijk zoveel uit?" Vroeg hij.
Ik hield m'n mond dicht. "Harrold. You love her!" Zei hij. "Hou op joh. Dan gaan alle fans achter haar aan en ik wil niet dat ze al die haat op d'r dak krijgt." "Jajoh. Je houdt d'r ex uit haar buurt en je geeft die superknappe meid niet eens je nummer!" Grinnikte hij. Dit vond hij dus grappig. Oke dan. "Laat me." Zuchtte ik.
"Styles. Bang ofzo?" Lachte Brandon. We stonden tussen een paar gebouwen en er was niemand te zien. "F*ck off." Zei Zayn.
"Jij komt zo aan de beurt man. Chill." Grinnikte hij. Ik gromde. Brandon ging recht voor me staan en haalde uit naar m'n gezicht met z'n vuist. Net zoals de vorige keer hield ik hem tegen met m'n hand, alleen was hij dit keer sterker. Of gewoon nuchter..
"Kom dan! Als jij weg bent heb ik Rose zo weer terug." Kreunde Brandon. Hij deed moeite om overeind te blijven. "Ze moet je niet!" Zei ik boos.
"Haha moet jij eens opletten. Wat een hoer!" Lachde hij. Dat was het!
Even werd het zwart voor m'n ogen..
Ik stompte hem in z'n maag en op z'n neus. Z'n neus begon hevig te bloeden en hij snakte naar adem door de rake klap. Ik trapte tegen z'n knieholte en hij zakte in elkaar. Toen hij op de grond lag trapte ik in op z'n rug. Nu was hij te ver gegaan.
"Harry! Je vermoordt hem nog!" Riep Zayn in paniek. Het maakte me niks uit. Ik ging op m'n hurken zitten en sloeg op hem in. Hij haalde uit en raakte me vol op m'n neus. Ik gaf nog een stomp en voelde toen bloed over m'n bovenlip lopen. Nogmaals gaf hij een klap en ik verloor m'n evenwicht. Binnen een seconde had hij me in een greep en kon ik nergens heen. Hij gaf nog wat klappen tot Zayn hem van me aftrok en een flinke vuist op z'n slaap gaf. Bewusteloos. Alweer. Ik stond op en liep richting Brandon. Dit keer zou ik het afmaken. "Harrold Edward Styles. Nu is het genoeg!!" Schreeuwde Zayn naar me en hij duwde me achteruit. "Je hebt een diepe snee in je voorhoofd, je neus en lip bloeden en je hebt een blauw oog.. " Vertelde Zayn.
...
"Harry!"
...
"Harry blijf wakker!!.."
Op dat moment werd ik duizelig en werd alles zwart...
----------------------
Sorry dat het zo'n kort hoofdstukje is maar ik heb het nu deze 4 weken heel druk met school en ik wilde toch íets publishen. Volgende keer langer hoofdstuk! Promise!
Comment&Vote<33
xxxRenee
JE LEEST
Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)
FanfictionRosie, Gina, Lola, Emily, Delilah and Rikky are six best friends who moved from the Netherlands to London one year ago. They go to the adacemy of popmusic and everything is normal in their lives untill they bump into One direction. Will it be love a...