*ROSIE'S POV*
Ik werd wakker van het daglicht dat door m'n slaapkamer raam scheen en ik opende m'n ogen. Voor me zag ik de tv die dus blijkbaar de hele nacht aangestaan heeft omdat ik in slaap gevallen was. Ik pakte de afstandsbediening van m'n nachtkastje en zette de televisie uit.
Ik sloeg de dekens van me af en stond op uit bed. Ik zat op de rand en wreef in m'n ogen. Wacht.. Hoe laat was het? Ik draaide me om naar m'n wekker en zag dat het bijna 11 uur was. Over een uur zou Harry's vliegtuig al landen!
Ik vloog naar de badkamer en sprong onder de douche. Ik waste snel m'n lichaam en haar en droogde me af. Ik wikkelde m'n haar in een handdoek en rende naar m'n kast. Het was achteraf misschiej handiver geweest als ik kleren klaargelegd had...
Ik pakte een zwarte skinnyjeans en zwarte pumps met goude spikes op de hak. Erop een mouwloze blouse in het wit met goude drukknoopjes. Ik trok m'n lingerie aan, sprong in de broek en trok daarna de blouse aan. De pumps deed ik beneden wel aan; dat scheelde weer tijd met de trappen af komen.
Eenmaal aangekleed rende ik terug naar de badkamer om de handdoek van m'n hoofd af te halen. Ik föhnde m'n haar tot het droog was en borstelde toen de klitten eruit. Op naar het vliegveld!
Ik hoorde iemand op de deur kloppen. 'Rosie! Ben je ook al klaar?' Vroeg de stem van Gina. 'Ja!' Zei ik en ik pakte de pumps van de zachte tapijt vloer. Ik rende naar beneden met Gina en zag Delayla en Lola al klaar zitten op de bank. 'Ben ik weer als laatste?' Lachte ik.
..
We liepen het vliegveld binnen nadat we een horde fans gepasseerd waren. Allemaal waren ze nog steeds aan het gillen. Blij dat de jongens terug thuis waren. Ik denk toch dat ik het gelukkigst ben. Harry was het beste wat me ooit was overkomen en niemand kon dat kapot maken! Nooit!
We keken op het scherm met aankomsttijden en ik zag de naam van hun Jet staan: Gate 4.
Ik rende voor de meiden uit naar de gate. (Zelfs op die schoenen kan je nagaan hoe blij ik was.) Toen ik aankwam zag ik veel fans bij de Gate staan. Allemaal achter hekken met beveiligers ervoor. Met bordjes zoals 'Marry me Harry!' of 'Welcome home!!' Ik vond ze leuk.
De beveiliging herkende ons en lieten ons er langs. We volgden wat fans op twitter die erom vroegen en deelden wat handtekeningen uit. Dat bleef raar! We waren niet eens beroemd ofzo!
Op dat moment ging de deur open vanuit het vliegtuig en door de tunnel zag ik eerst Paul, Lou, Tom en Lux naar buiten komen. Ze zwaaiden enthousiast naar ons en we zwaaiden terug. Gina, Lola en Delayla gaven ze knuffels. Ik gaf alleen Lux een kus op haar wang maar bleef vol ongeduld wachten op de ene persoon die ik het liefste wilde zien.
Ik zag een bos krullen en een witte glimlach tevoorschijn komen en hij had een zwarte blouse aan met blauwe skinnyjeans. De oude versleten bruine laarzen lieten een grinnik uit m'n mond ontsnappen. Hij gooide die dingen ook gewoon niet weg.
Hij liet z'n bagage naast zich vallen en hield zijn armen voor me open. Ik beende op hem af en voelde zijn warme lichaam eindelijk weer tegen de mijne. 'Welkom thuis, love.' Zei ik en ik hoorde alle fans achter ons awwh'en.
'Ik heb je echt gemist..' Zei hij terug. 'Hoe is het tussen jou en de jongens?' Vroeg ik voorzichtig. Die waren de laatste keer dat ik ze zag niet heel erg blij geweest met hem..
Hij knikte tevreden. 'Top.' Zei hij. Hij wilde er duidelijk niet teveel aandacht aan besteden..
'We gaan naar huis.' Zei hij en ik hielp hem met zijn bagage naar buiten en in de auto.
..
Ik lag met Harry op zijn bed in zijn huis. Hij lag op zijn zij en ik lag op m'n rug tegen zijn borst. Zijn ene arm over me heen en de andere onder zijn hoofd om het te ondersteunen.
'Ik hou van je.' Zei ik. 'Ik ook van jou babe.' Hij kuste me zachtjes en liefdevol.
We waren in zijn huis. Iedereen was naar een restaurantje gegaan maar met ons slappe excuus (Rose heeft buikpijn en gaat vroeg slapen) konden we allebei wegglippen.
Harry leunde over me heen en rolde zich bovenop me. Hij zoende me en ik beet speels op zijn lip. Hij glimlachte scheefjes en ik voelde vlinders in m'n buik rond fladderen.
Ik sloeg m'n armen om zijn hals en drukte hem stevig tegen me aan. Harry's ademhaling versnelde terwijl we zoenden en ik moest toegeven dat de mijne ook alles behalve rustig bleef.
Ik wilde anders gaan liggen en tilde m'n benen lichtjes op. Harry, die me zachte kusjes in m'n nek gaf kreunde en ging met zijn tanden langs de plek onder m'n oor. Pas toen merkte ik dat ik bij zijn kruis terecht was gekomen met m'n knie en dat bij Harry zo langzamerhand het zweet uitbrak.
'Jezus wat is het hier warm..' Zuchtte hij terwijl hij rechtop ging zitten. 'Ik zou dan maar dat shirt uit doen of niet?' Giechelde ik. Hij trok zijn scheve glimlach en knoopje voor knoopje trok hij de zwarte blouse open en werd zijn getinte, gespierde borst en buik zichtbaar terwijl hij me zijn 'cheeky' glimlach gaf.
Ik kon niets anders dan staren. Hoe kon deze geweldige, knappe, mooie, lieve, sterke, beschermende, gespierde jongen in godsnaam voor zo'n meisje als ik bestemd zijn? Het was iets wat me vaak liet twijfelen of dit alles niet gewoon een droom was. Dat ik mezelf maar hoefde te knijpen om vervolgens wakker te worden in m'n eigen bed, alleen.
Iets wat me vroeger al vaak gebeurd was. Samen komen met de liefde van je leven en dan, poef, alles weg.
Harry had door dat ik diep in gedachten verzeild was geraakt en besloot me wakker te schudden. Hij boog voorover tot hij boven m'n hoofd hing. 'I love you so damn much..' Fluisterde hij ademloos. Ik volgde met m'n vingers de spierlijnen op zijn buik. Echt alles was mooi aan hem. Ik kuste hem in zijn nek.
'I love you more than you will ever know... Ever..' Was mijn antwoord voordat Harry me dit keer ruw maar lief kuste en zijn handen me stevig tegen hem aanhielden.
JE LEEST
Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)
FanfictionRosie, Gina, Lola, Emily, Delilah and Rikky are six best friends who moved from the Netherlands to London one year ago. They go to the adacemy of popmusic and everything is normal in their lives untill they bump into One direction. Will it be love a...