*ROSIE'S POV*
Ik voelde een brandende zon om m'n gezicht schijnen en opende m'n ogen. Door het felle licht knipperde ik een paar keer. Ik lag met m'n hoofd op Harry's borst en ik hoorde zijn hartslag, langzaam en regelmatig. Hij had z'n armen om me heen en steeds als ik bewoog spande hij ze aan en trok ze strakker om me heen. Ik tilde m'n hoofd op en keek naar zijn gezicht. Hij had z'n mond een beetje open. Ik grinnikte zachtjes. Hij was echt schattig zo.
Ik probeerde voorzichtig van hem af te rollen zonder hem wakker te maken. Maar steeds trok hij z'n armen weer strakker om me heen. "Nee.." Kreunde hij met z'n ochtendstem. Ik giechelde. "Goodmorning." Fluisterde ik en ik streelde een paar krullen uit z'n gezicht. "Blijf liggen.." Fluisterde hij.
Ik luisterde niet en rolde van hem af. Hij zuchtte vermoeid, wat me weer aan het lachen kreeg. Ik merkte toen pas dat ik alleen m'n ondergoed aan had. Toen ik omkeek zag ik Harry tevreden naar m'n achterkant kijken. Ik zuchtte. Ik pakte een shirt van hem uit z'n koffer en trok het aan. Het viel net over m'n heupen en hing half over een schouder. "Mijn kleren staan je goed." Zei hij. "Jou ook." Zei ik en ik plofte naast hem neer.
Hij gaf me een kusje en nam me in zijn armen. Ik legde m'n hoofd in z'n nek. Zo kon ik wel eeuwig blijven liggen.
"Zullen we dan maar naar de ontbijtzaal gaan?" Vroeg hij. Ik had inderdaad best wel trek. "Ja, kom op." Zei ik. Ik pakte een shortje en deed m'n haar in een hoge staart. Toen liepen we samen naar beneden.
Aan onze tafel zat iedereen al. Ik zag dat er twee lege plekken naast Liam waren. Zo kon Harry naast me zitten dus ik nam plaats naast Liam. Harry had het begrepen en ging aan de andere kant zitten.
"Lekker geslapen iedereen?" Vroeg ik. Iedereen knikte enthousiast. "Dus.. Wat gaan we vandaag doen?" Vroeg ik. Delayla keek me aan en haalde haar schouders op. "Daar ben ik ook wel benieuwd naar.." Zei ze.
"We kunnen naar het strand. We hoeven vandaag toch niets te doen. We hebben vanavond een concert maar dat duurt nog wel even." Stelde Louis voor. "Ja leuk!" Zei ik. Iedereen stemde in. "Super!" Zei Delayla.
Delayla en ik legden onze handdoeken op het zand en gingen erop liggen en jongens sprongen meteen in het water. Ik was op m'n buik met m'n rug naar de zee een boek aan het lezen.
Na een tijdje alleen het geluid van de golven gehoord te hebben, hoorde ik Delayla praten. "Als je het maar laat jongens..." Zei ze. Ik grinnikte en keek op. "Niall rot op ik meen het!" Gilde ze opeens. Ik draaide me om en zag Niall haar optillen en meedragen naar zee. Ze gilde en spartelde zoveel tegen als ze maar kon en ik kreeg de slappe lach toen ze met een verbaasd gezicht in het water belandde. "Je bent dood mannetje! Kijk m'n haar!" Riep ze en ze trok Niall onder water. Ik gierde het uit op m'n handdoek en legde m'n boek weg. Ik zou wel even naar hun kijken. Dat was grappiger.
"Wat lach je nou?" Zei Harry met een glimlachje dat ik niet helemaal vertrouwde. "Kijk hun dan." Zei ik en ik wees weer naar ze toe. Niall en Delayla waren elkaar heel kinderachtig met water aan het nat spatten. "Ja... Nu is het jou beurt." En voor ik ook maar kon protesteren had hij me moeiteloos van m'n handdoek afgezwiept en over z'n schouder gehangen.
"Harry Edward Styles! Zet me neer! NU!" Riep ik in paniek. "Nope." Zei hij grinnikend. Ik sloeg spartelend op z'm rug met al m'n kracht. "HARRY! Nee! Ik smeek het je." Gilde ik. M'n schreeuwen ging over in een zenuwlachje.
Hij haalde me van zijn schouder en hing me in z'n armen. Hij keek me aan met die lichtgroene ogen. "Hoeveel hou je van me?" Vroeg hij kinderachtig. Angstig keek ik naar beneden. Wat water was. "Heel veel!!" Riep ik. "Gelukkig..." Zei hij en hij gaf me een kusje op mn wang. Pfjieuw!
"Dan vergeef je me wel als ik dit doe!" Riep hij en hij gooide me met een plons het water in. Toen ik boven kwam keek ik hem boos aan. Maar dat duurde niet lang want met de lach die hij op z'n gezicht had kon ik onmogelijk boos blijven. "Je bent een idioot." Mopperde ik en ik sloeg m'n armen over elkaar. Ik keek om en zag Delayla en alle jongens helemaal stuk gaan. Erg grappig...
"Kom maar Rosie. Hier ben je veilig voor die eikel." Lachte Liam. Ik trok een pluillipje en zwom naar hem toe. Harry schudde glimlachend zijn hoofd en begon een bal over te gooien met Louis en Zayn.
"Het gaat zo te zien erg goed tussen jou en Harry." Zei Liam. Ik knikte. "Echt super!" "Wel jammer dat je nu bezet bent..." Fluisterde hij blozend. Oh no.. Shit! Shit! Shit! "Liam...?" Vroeg ik. "Sorry. Het is gewoon dat jij goed begrijpt dat ik het moeilijk heb." Zei hij. "Liam zeg je nou dat je me leuk vindt?" Zei ik. "Ja maar Rosie.." Zei hij. "Nee Liam! Dat kan niet oke? Zet het uit je hoofd!" Zei ik boos en ik zwom weg. Misschien had ik niet zo moeten reageren maar ik schrok er echt van. Laatst was hij nog zo gek van Rikky en nu vindt hij iemand leuk die bezet is door een van z'n beste vrienden. Hij kon dit echt niet maken.
Ik ging naar Harry en deed mee met overgooien. Liam ging zwemmen met Niall en Delayla. Mooi. Even uit m'n buurt blijven jij.
JE LEEST
Make A Wish (Dutch 1D Fanfiction)
FanfictionRosie, Gina, Lola, Emily, Delilah and Rikky are six best friends who moved from the Netherlands to London one year ago. They go to the adacemy of popmusic and everything is normal in their lives untill they bump into One direction. Will it be love a...