kényeztető érintés

10 1 0
                                    

                                                                          - Jonathan- 

Calebnek hatalmas háza van s emögött a hatalmas ház mögött egy mesterséges erdő húzódik amiben van egy kis faház ami egyszerűen szuper. Minden megtalálható ami fontos, felszerelt konyha, egy dolgozószoba telis- tele régi könyvekkel, fürdőszoba amibe befért egy kád illetve tusoló . Nappali melyben  a kandalló igazán családias hangulatot teremt. Csak egy gond van s az a gond a szobák számából ered, Caleb úgy döntött, hogy Annelise- é lesz a szoba én meg aludhatok a kanapén kész szerencse, hogy kihúzhatós ez a fekete bőr csoda.

 Annelise- nek is tetszett majd kiesett a szeme a csodálkozástól nem győzte becsukni a száját. De mégis a kutyának örült a legjobban aki nyüszítve próbált minél közelebb jutni az arcához. Míg én kipakoltam a cuccaimat a tükrös gardróbba addig Anne, a vakarccsal foglalkozott majd mikor úgy érezte elég szeretetet kapott, félrehúzódott a barna puha szőnyeghez, körbe táncolta a védőfalát és már aludt is, az igazak álmát .

Megállt az ajtóban s engem figyelt ahogy pakolok.

- Mire gondolsz?- kérdeztem, hogy megtörjem ezt a kínos csendet.

- Semmire.....- elfordult ami azt jelenthette, hogy el szégyellte magát.

- Nah ;Anne valamire csak gondolsz?- néztem ahogy simogatta az ajkát igazán izgató látványt nyújtott, ahogy keze végig siklik gyönyörű vastag száján s bámul a távolba elgondolkodva.

Végül kibökte.

-  Mit csináltál ott? Annak a lánynak  a társadnak fájt sikított! Mit csináltál vele? Bántasz másokat? Engem miért nem bántasz? 

- Azt akarod, hogy bántsalak?- kérdeztem

- Nem az senkinek nem jó ha másokat bántunk!- mérgesen nézett rám szinte kihívóan ha hozzám érsz meghalsz.

- Anne nem bántottam azt a lányt aki mellesleg  nem a társam, élvezetet nyújtottam neki ahogy sok más lánynak is!- ezt nem értem fejet vágott- gyere feküdj le az ágyra.

Kérdő pillantása angyali tekintetet varázsolt rá.

- Csak bízz bennem nem bántalak!

                                                              


                                                                          Annelise


Megkért, hogy feküdjek az ágyra először haboztam majd a kíváncsiságom legyőzte a velem született óvatosságomat. Hevertem s vártam, hogy mire készül egy másodperc alatt ott volt az ágyon mellettem feküdt, felém nyúlt ám a keze megállt, engedélyre várt, bólintottam s már a keze az arcomat simogatta. Letért a nyakamhoz félre fordította a fejem s szűzies csókot lehelt rá amitől a lábaim reszketni kezdtek. Hirtelen nagyon melegem volt, túlságosan meleg. Majd folytatta számolni sem tudtam hány érzéki csók csattant el a nyakamon. Rám emelte csillogó szemeit s bámult tekintete lágy volt nem ismertem rá, kezével simogatta a lábam és a derekam, arra vágytam ismét, hogy ajkaival az én számat kényeztesse. A gondolatra harapdálni kezdtem mintha ezzel érezhetném azt amit ő tehetne a csókjaival. Felém hajolt ajkai egyre közelebb voltak hozzám,adott egy szájra puszit, igen sokat időzött a számon amitől lent furcsa égetést éreztem, ezért összeszorítottam a lábamat, hátha enyhít a nyomáson amit most érzek.

Magamhoz szorítottam azt akartam, hogy közel legyen hozzám, hogy kényeztessen, hogy...... szeressen. Egy nyögés hagyta el a torkom.

Elhúzódott sötét volt a tekintete kisimított egy tincset a homlokomból, folyamatosan fürkészte a tekintetemet.

- Látod téged se bántottalak.

Azzal ott hagyott engem kavargó gondolataimmal, kételyeimmel a magányommal. A hirtelen jóleső bizsergést düh és a féltékenység váltotta fel.

  Anne nem bántottam azt a lányt, aki nem a társam, élvezetet nyújtottam neki ahogy sok más lánynak is!

Anne nem bántottam azt a lányt aki nem a társam, élvezetet nyújtottam neki ahogy sok más lánynak is!

A nne nem bántottam azt a lányt aki nem a társam, élvezetet nyújtottam neki ahogy sok más lánynak is!


AHOGY SOK MÁS LÁNYNAK.

Megráztam a fejem, hogy kitisztuljon nem akartam arra gondolni, ahogy megérintett és sok más lányt is,  hát engem többet nem fog az biztos én nem leszek az egyik nőstény a sok közül akiket kényeztethet.


Breathe- Hófehér lélegzetWhere stories live. Discover now