A labor

8 1 0
                                    

Egy fehér szobában ébredtem helyesbítve egy vakítóan fehér sterilizált szobában, megmozgattam a lábujjaim belenyilalt a fájdalom, lerántottam róluk a takarót, hogy láthassam mi bajuk van, mind be volt kötözve akár csak a kezemen lévő ujjaim, ezek szerint az összes körmömet letépte. A vasajtó nyitódott és három ember jött be, orvos kinézetük van,biztos, hogy az árvaház jelentette az eltűnésemet. Meg akartam szólalni de nem adtak rá lehetőséget csak csodálkozva tátva maradt a szám erre mondják, hogy belém szorult a szó.

- A következő alany az A 15ös! Az első próbát kiállta egész jó a fájdalomküszöbe, megvizsgáltuk és meg kell, hogy mondjam, minden kritériumnak megfelel, vihetjük is a laborba! 

- Várjunk csak, mi a fene folyik itt? - mozdulni akartam de megelőztek a két férfi lefogott amíg a nő valamit belém fecskendezett, biztos vagyok benne, hogy valami nyugtató mert a szemem elnehezült.

Csak sötét foltokat láttam, és éreztem, hogy valaki megsimogatja a homlokomat. 

-Kérlek te legyél az! Régóta figyellek te vagy az utolsó esélyünk! 

- Nem kötődhetsz ennyire hozzájuk Geret! - mondta az egyik férfi hang-  A végén elvisz az őrület! 

- Mégis hány gyermeket kell lemészárolni, ahhoz, hogy megértsük azt, hogy egy női szervezet nem bírja el ezt a parazitát és ha mégis mi van ha őt nyeli el! Ő a huszonötödik ha ez nem sikerül kiléptem, nem gyermekek mészárlására jelentkeztem!

- Akkor elnyeli a világot!

A nő sóhajtott egy nagyot.

- Mi alkottuk és most gyerekek bünhődnek! Csak 15 éves!

Hatalmas csattanás hallgatatta el a nőt. Talán egy ütés....

- Szedd össze magad gondolj rá akár egy parazitára az állam tartja el 1% az eséje, hogy nem egy híd alatt füvezik a drogos haverjaival és szétrakná a lábát egy csöpp borért, árvaházas a kutyának se fog hiányozni, elvégre ők adták el nekünk! - nagyon dühös volt a hangja. Majd riasztók hangja törte meg a csendet.

- A C 23as megszökött! üvöltötte be valaki.

- Folytatsd, ne feledd mi a dolgod! Én elintézem ezt a kis malőrt! 

Még egy szúrást éreztem a karomban és minden elcsendesült.




Breathe- Hófehér lélegzetWhere stories live. Discover now