A blogger

21 2 0
                                    

- Jonathan-

Sarah hisztérikus, sírását hallgattam egész álló nap, kezd elegem lenni ebből, próbáltam nyugtatni de rosszabb lett a helyzet, ezért magára hagytam, végül a saját hisztijével ringatta álomba magát. Végre volt egy kis időm elmélkedni, folyamatosan egy kék szempár meredt rám, nem tudtam kiverni a fejemből a lány semmit mondó tekintetét. Valahogy meg kell találnom, segítenie kell nekem, mert valami nem stimmel ezzel az egész helyzettel, miután elment ott maradtunk Bob testével, valamit tennünk kellett vele, szóval kihívtuk a rendőrséget. Sarahval az udvaron vártuk őket, nem akartunk egy lékörben maradni azzal a szétmarcangolt hullával, Sarah sokkos állapotban ült a verandán, s ringatta magát közben valamit motyogott az orra alatt. A rendőrségnek elmondtunk mindent kivéve azt, hogy milyen szándékkal voltam a házban.

- Szóval a nevelő apja megtámadta magukat, pontosabban meg akarta ölni önt és a nevelő anyját egy késsel.

- Ezt mondtam- válaszoltam közönyösen.

- S akkor.....

- Jött az a hófehér, tetovált lány az ablakon keresztül beugrott, és ...és...szétmarcangolta a férjemet- vágott közbe Sarah, dühösen néztem rá megbeszéltük, hogy őt nem említjük, elvégre megmentett minket.

A rendőr szó szerint nevetőgörcsöt kapott, majd nagy nehezen abbahagyta.

- Oké oké, a betört ablak stimmel- lépett oda a kollégája- de bűntett nyoma nem található a helyszínen.

- Tessék?- kérdeztem ijedten

- A hulla nincs a helyén ahogy állítják. Hacsak nem támadt fel, sőt most hívtuk a munkahelyét s azt mondták öt perce ment el, valami papírokért ment vissza.

Le kellett ülnöm, ez nem lehet igaz hisz Sarah is látta meg én is, a betört ablak meg minden nem lehet, hogy mindketten beképzeltük az egészet.

- De hisz.....

- Komoly bírságot szabhatnék ki önökre, hogy feltartottak minket minden ok nélkül, sőt bevihetnélek mindkettőtöket egy vizsgálatra, hogy beszedtek e valami tudatmódosítot, de most az egyszer kívételt tehetek tekintve, hogy Bob a legfelsőbb bíroság egyik tagja s ez nem vetne rá jó fényt, most pedig ha megbocsátanak, viszlát máshol nagyobb bajok is vannak. Itt kell aláírni, nyilatkozat, hogy átnéztünk mindent s nem találtunk.... fehér tetkós lányt- vigyorgott a bajúsza alatt.

Kurva rendőrség- gondoltam magamba.

Miután elmentek Sarah- t meggyőztem, hogy itt valami nem stimmel, ezért egy hotelben szálltunk meg hamis személyivel, ebben volt gyakorlatunk nem egyszer folyamodtunk ehhez az eszközhöz, s most itt vagyok, tehetetlenül. Lementem a számítógépes szobába s bepötyögtem: hófehér lány... vagy több száz link megjelent a hófehérkéről a hét kibaszott törpéjével együtt. Majd beírtam Springfield hófehér lánya. Bingó... A lány helyett SPRINGFIELD TITOKZATOS LÉNYÉT ADTA KI. Rákattintottam, s egy amatőr blogger, amatőr írását olvashattam aki váltig állítja, hogy ő személyesen találkozott vele. Elmesélte a történetet, mi történt bla bla bla hogyan blabla bla, de hogy hol azt nem. Szerencsére meg volt adva az e- mail címe ráírtam, pár másodperc múlva egy linket küldött vissza.

A HÓFEHÉR LÉNY

MIKOR MEGLÁTVA VALA A HÓFEHÉR LÁNY ÉS BŐRE SZIKRÁZIK A FEKETE FESTÉKTŐL MENEKÜLVE FOGD LÉNYED, HISZ HA MEGTALÁLVA LELKED NEM LESZ SZABAD, SZÖRNYSZÜLÖTT KI ARRA TEREMTETT, HOGY EMBEREK LELKÉT RABOLVA TÁPLÁLKOZZA BŰNÖS TERMÉSZETÉT. MINDEN EZREDIK ÉVBEN MEGSZÜLETVE, EL KELL PUSZTULNIA VAGY A VILÁGOT KÁOSZ URALJA HISZ ERRE TEREMTETETT.

Ismeretlen szerzetes

Majd még egyszer a történet, pontosabban leírva.

A TÖLGYFAPARKBAN TÖRTÉNT EZ AZ ESET, A HAVEROKKAL BULIZTUNK RÉGÓTA SENKI BE NEM TETTE A LÁBÁT ODA, VAN EGY ROSKATAG HÍD OTT ÉL, BULINAK GONDOLTUK S Ő OTT FEKÜDT HÓFEHÉR VOLT NEM VOLT ESZMÉLETNÉL PRÓBÁLTUNK SEGÍTENI, DE AKKOR FELÉBREDT ÉS RÁNK TÁMADT, ÉN ELESTEM A HAVEROK OTT HAGYTAK, MEGMARKOLTA A NYAKAMAT, UNDORODVA NÉZETT RÁM MIKÖZBEN FOJTOGATOTT, MAJD MONDTAM NEKI, HOGY KÉRLEK NE, FURCSA VOLT DE ELENGEDETT HÁTTAL ÁLLT NEKEM MEG SE VÁRTAM MÍG VISSZAFORDUL ELFUTOTTAM. SOHA TÖBBET VISSZA NEM MEGYEK ODA, AZÓTA SE JÁR ODA SENKI, HISZ AZ ISTEN HÁTA MÖGÖTT VAN VAGY ÖT KILOMÉTERT KELL GYALOGOLNI AZ ERDŐBE MIRE A HÍDHOZ ÉRSZ OTT VAN EGY PATAK AMI KETTÉ VÁLASZTJA AZ ERDŐT.

Ennyi útmutatás pont elég is volt ahhoz, hogy megtaláljam ..remélem.



Breathe- Hófehér lélegzetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin