Untitled Part 30

12 2 0
                                    

                                                                            - Caleb-

Anne- el már rég a házban voltunk egy igen takaros kis házikó mind a hármunknak külön szoba jutott, és a legnagyobb szerencsétlenségre egy fürdőszobán kell osztozkodnunk mindannyiunknak, ez jó nagy szívás de ez van, rosszabb is lehetne a helyzet. Ámbár a hatalmas konyha és a nappali kiengesztel.

Anne a bőrkanapén üldögél és olvasgatja a levelet amit Caleb adott neki illetve az új személyazonosságát magolja. Majd felnéz rám és őszinte szavakat int hozzám:

- Aggaszt hol lehet a nevelőanyád, remélem nincs semmi baja!

- Biztos kiakadt az összes cucca itt van lehet csak elment lazítani egyet!- vontam meg a vállam nála ezt nem lehet tudni.

Ő is egy vállrándítással nyugtázta ezt.

- Van valami érdekes?- biccentettem az iratok felé.

- Anne Morgen vagyok, 21 éves blablabla...semmi érdekes lakcím és mégtöbb blabla.

- A te neved ? Láttam, hogy te is elolvastad!

- Jason Grey 22 éves!

Hümmögött és elégedetten csücsörített az ajkaival amitől igazán beindult a fantáziám mi mindent tudnék csinálni ezzel a tudálékos szájával.

- Tetszik igazán rejtélyes név! Illik hozzád.

-Szóval szerinted rejtélyes vagyok- nevettem ami nem igazán vall rám- te sem panaszkodhatsz

Nem foglalkozott a megjegyzésemmel zavartan lehajtotta a fejét ismét a papírokat bámulta.

- Felolvasod kérlek! nyújtotta felém.

- Nem tudsz olvasni?- kérdeztem pimaszul ezt hamar megbántam mert láttam,hogy amilyen lendülettel felém nyújtotta olyan lendülettel rakta vissza az ölébe, basszus ebből a végén lelkizés lesz ami nem az én tésztám.

- Csak személyes és nem vagyok képes...- ne ne ne csak lelkizést ne.

- Add ide!- kaptam ki az öléből.

Még mindig az ölébe bámult nem láthattam a reakcióit miközben elkezdtem a levelet olvasni.

KEDVES ANNELISE!

SOK MINDENEN MENTÜNK KERESZTÜL EGYÜTT DE EZ MÉG SEMMI A JÖVŐHÖZ KÉPEST MELYEN KERESZTÜL FOGSZ MENNI HA NEM TESZEL ELEGET AZ UTASÍTÁSAIMNAK! CSUPÁN ANNYIT KÉREK NE ÉLJ A MÚLTBAN, NE BOLYGASD AZT, AMI TÖRTÉNT MEGTÖRTÉNT AZON MÁR NEM TUDSZ VÁLTOZTATNI, A TE ESETEDBEN A TUDATLANSÁG EGYENLŐ A BOLDOGSÁGGAL. NE AKARJ MÉG TÖBBET SZENVEDNI! LÉPJ TOVÁBB EZ A HELY AHOL MOST TARTÓZKODSZ VÉDVE VAN SENKI NEM FOG KERESNI HA NEM VONOD MAGADRA A FIGYELMET TÉGY ÚGY AHOGYAN TANÍTOTTALAK OLVADJ BE, LÉGY LÁTHATATLAN S AKKOR SEMMI BAJ NEM LESZ! TELJES ÉLETET ÉLHETSZ, EGYSZER MEGÍGÉRTEM EZT NEKED ÉS MOST MEGKAPTAD ÉLJ EZZEL A LEHETŐSÉGGEL. EMLÉKSZEM MINDIG EMLEGETTED, HOGY SZERETNÉL ÁLLATOKRÓL GONDOSKODNI, RÉGI TÁRGYAK UTÁN KUTANI, KÖNYVESBOLTBAN DOLGOZNI. MOST EZ MIND MEGADATIK NEKED AMIT CSAK SZERETNÉL A NAGY BÓRÍTÉKBAN KÜLÖNBÖZŐ DIPLOMÁK VANNAK, VÁLOGASS CSAK KEDVEDRE, PRÓBÁLJ ELHELYEZKEDNI, EZ A NAGY MEGLEPETÉSEM NEM KÉNYSZERÍTELEK AZ ISKOLÁBA TE AHHOZ TÚL JÓ VAGY HÁLA A MESTEREDNEK! A LEGFONTOSABB NE HASZNÁLD AZ ERŐDET ÉS AKKOR NEM TALÁL MEG AZ  A FÉREG. AZ IDEGEN TESTBEN EGYRE GYENGÉBB LESZ ÉS ELPUSZTUL A GAZDATESTTEL EGYÜTT, KÉTSÉGBEESETTEN FOG TÉGED KERESNI SZÓVAL A TE ÉRDEKED, HOGY NE VONDD MAGADRA A FIGYELMÉT. LÉPJ TOVÁBB NEKEM MÁR SIKERÜLT! REMÉLEM NEKED IS SIKERÜLNI FOG!

U.I.: NE PRÓBÁLJ A KERESÉSEMRE INDULNI MERT MIRE EZT A LEVELET OLVASOD ÉN MÁR MESSZE JÁROK! SOHA TÖBBET NEM LEHETSZ AZ ÉLETEM RÉSZE! A KUTYA ELŐKERÜLT PÁR NAP ÉS OTT LESZ NÁLAD!

SOK PÉNZT HAGYTAM RÁTOK, HASZNÁLJÁTOK KI! 

- Rohadék!-tépte ki a kezemből Anne a levelet- átbaszott! Azt hittem... - megrázta a fejét- csak egyszer találjalak meg azt a napot fogod átkozni a családoddal együtt! - a tetkói csak úgy izottak a dühtől.

Felment az emeletre majd becsapta maga után az ajtót a szoba elrejtette a dühét és a fájdalmát, talán mégse egy lelkizős fajta ha valami felizgaztja inkább tépi le valaki fejét, azt hittem a nap nehezén már túl vagyok de akkor a bejárati ajtó nyitódott Sarah viharzott be rajta csatag részegen.... Amikor az ember azt gondolja ennél rosszabb már nem lehet.

Breathe- Hófehér lélegzetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora