İnstagram : @dilaywats
İyi okumalar...
Bölüm resimlerini gıf olarak aralara koydum...
----
İçimde titreme oluşurken gözlerim bir kaç saniye kapandı. Ayağım takılırken kendimi toplayarak geri koşuma dönmüştüm. Sancak komutan ise hızla koşmaya devam etmiş ve bana bakmamıştı bile.
Ne yaptığını ve ya ne yapmaya çalıştığını anlamamıştım bile. Neden bahsediyordu?
Ne yapmıştım ben de konuşacaktık hiç bir fikrim yoktu. Sancak komutan hızla koşup sıranın başına geçerken hepimizi durdurdu.
Derin bir nefes aldım. Düşüncelerim ve koşu beni nefessiz bırakmıştı.
Komutanın komutuyla hepimiz sıraya geçerken gözlerini bir kaç saniye üstümde gezdirdi. Sinirli bakışları hala gözlerinde yerini koruyordu.
"Korkut!" Diye bağırdı. Korkut bir adım öne çıkarken eliyle selam verdi.
"Emret komutanım."
"Hepiniz spor odasına geçin. Korkut sen koşmaya devam et alayı 10 kez daha turlayacaksın. Sonra sporunu yaparsın." Gözlerim istemsizce Korkuta kayarken yutkunduğunu adem elmasından anlamıştım. Bir 10 tur daha çok zor olacaktı. Çünkü yemeğe bile geç kalacaktı.
"Size dediğimi duymadınız mı? Harekete geçin!" Sert bağıran sesini duyarken hızla kafamı kaldırıp Sancak komutana baktım. O kadar sinirli görünüyordu ki garip bir şeyler vardı sanki. Hepimiz sırayla koşarak spor odasına geçerken Korkut'ta alayı turlamaya başlamıştı. Gözlerimi Sancak komutana dikerken oda kafasını bana çevirdi kahve gözleriyle göz göze gelirken yutkundum. Sabah olan şeyler bir bir aklıma düşerken ne yapacağıma karar veremiyordum.
Beni öpmüştü.
Sancak komutanda bizim arkamızdan girerken hepimiz önünde sıra olmuştuk gri ve hafif dökük duvarla kaplı bir spor odasındaydık açıkçası alay eski olsa da içerisi yeni gibiydi yeni spor aletleri vardı. Bir kaç saniye etrafı göz ucuyla inceledim.
"Kızlar kol ağırlıklarıyla başlayın bacaklara doğru. Erkekler sizde karşı taraftaki ağırlıklara geçin. Ardından mekiklerle sonlandırırız yemeğe geçersiniz. Yarın ki programınızda silah kullanacaksınız." Herkes komutla birlikte yerlerini alırken iki tane ağırlık aldım.
"Dumbelları* başınızın üzerinde birleştirin. Ve geri elinizi aşağı indirin." Eline iki tane dumbell alırken ellerini aşağıda serbest bıraktı omuzlarını kasarak yukarı çekerken ağırlıklar başının üstünde birleşti. Bu hareketi lisede de yapıyorduk. Ama ayriyeten Sancağın sahip olduğu vücut gözlerimin önünde şekillenmişti. Kendini kasarak yaptığı hareket sonucu bütün kasları gerilmiş ve belirgin olan kaslar ortaya çıkmıştı. Gözlerimi utançla ondan çekerken bütün kızların salyaları akarak ona baktığını görmüştüm. Hiç görmedikleri bir şey görmüş gibi inceliyor ve bir de istiyorlardı.
Gözlerim Sancak komutana kayarken gözleri beni inceliyordu. Bütün vücudumun ısındığını hissederken dudaklarımdaki o tatlı tat bana kendini hissettirmişti. Bana kış aylarında aşık olarak yediğim kestaneyi anımsatmıştı tadı, ne alakala olduğunu düşünmek bile istemiyordum.
"Herkes başlasın!" Gözlerim bıraktığı dumbellara kayarken kendimi toparlayıp iki tane dumbellı elime aldım. Gösterdiği hareket Harp akademisinde çalıştığımı hareketlerdendi bu yüzden pek zorlanmıyordum. Çoğu kişide aynı şekilde hareketi yaparken zorlanmamalarını anlıyordum. Hepsi spor eğitimliydi. Zaten spor eğitimli olmasalardı burada bulunmaları belki de bir şans bile olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Yabancı
RomansaBu hikaye hayal ürünüdür! Gerçekle bağdaştırılmaz... Lütfen bunu dikkate alarak okuyun! "Ben bu hisleri daha önce hiç yaşamadım Nefes. Ben bu hislere yabancıyım. Ben aşka yabancıyım. Ama seninle öğrenmeye başladım. Eğer bu hisler aşksa güzelim, ben...