İnstagram : dilaywats
Sancağımızın instagramı : damienfrenchMedya: Sancak
✴✴✴✴✴Asudeyle iyice laf lafı açarken bugünlük bu kadar gülmek bana iyi gelmişti. Özellikle Rüya olayında pek bir mutsuz olduğum için şuan cidden mutluydum. Ve Asu'nun ağzından baya bir laf almıştım.
Ali ağabey baya baya Asu'yu sürekli rahatsız ediyor ve hastayım diye sürekli revirde bitiyormuş bu durumu Asudeye sorduğumda bu durumdan sıkıldığını söylemişti. Ama onun gözlerindeki parıltılar tam tersini söylüyor gibiydi.
"Asu bak doğru söylesene sen bu adama karşı bir şeyler hissediyorsun değil mi?" Asude sinirle ani bir şekilde ayaklandı.
"Ya Nefes saçmalama Allah aşkına. Yok öyle bir şey!" sesindeki sinire kıkırdarken mırıldandım.
"Tamam tamam otur yerine." Sandalyeye çöktükten hemen sonra kollarını bağlamış ve sinirli bir hal almıştı yüz ifadesi.
"Rahatsız ediyor adamdan rahatsız oluyorum diyorum gelmiş bana bir şey hissediyor musun diye soruyorsun ya ne kadar da can sıkıcı bir şey biliyor musun? Sürekli buraya damlayıp duruyor." Ali ağabeyin böyle bir şey yapması normaldi. Onun dışarıda ki kişiliğini tanıyan biri onun asker olduğuna dair küçücük bir inanç bile beslemezdi. Çünkü o, o kadar neşeli bir kişilikti ki bazen babamla konuşmalarını duyuyor ve kahkahalarla gülüyordum. Babam Ali ağabeyden büyüktü ayrıca Ali ağabey'in üssü idi.
Kapının sesini duyduğum anda kafam kapıya dönerken aynı anda Asude'nin de sesini duymuştum.
"Girin!" Asude'nin sinirli sesi beni güldürürken kapıyı açan bir Ali komutan tabii ki de bekliyordum. Beni gördüğü anda önce kaşlarını çatmış sonra ise hiç bir şey olmamış gibi Asudeye dönmüştü.
"Ne oluyor yine komutanım?" Asunun çıkışı gülümsememe sebep olurken Ali komutana belli etmemek için hafifçe kafamı eğdim.
"Hastayım birazda doktor hanım. Dedim ki beni tek iyi edebilen doktora geleyim." Kafamı kaldırıp Ali komutana şaşkınlıkla bakarken Asudeye döndüm hızla yanakları hafifçe ala bulanmış ve kendini belli etmişti. Onun bu haline kafamı salladım. Ardından sandalyeden kalkarken Ali komutana selam verdim.
"Bende çıksam iyi olacak akşam yemeğine yetişmem lazım. Sizde kendinize dikkat edin komutanım bu aralar baya bir hasta gibisiniz. Asude sizinle ilgilenir." Kafamı çevirip Asuya bakarken oda Ali komutanın bana bakmasından yararlanarak bana kaş göz işaretleri yapıyor büyük ihtimal de bu işaretler 'seni öldüreceğim' anlamına geliyordu.
Ali komutanda bana baş hareketi yaptıktan sonra hızla odadan kendimi atıvermiştim. İnanıyordum ki Ali ağabey kendini Asudeye zorla sevdirecekti.
-YAZAR ANLATIMI-
Ali komutan hala her gün hatta her fırsatta Asudenin yanına gidiyordu. Bu kadına aşıktı fakat kadının da ona karşı bir şeyler hissettiğine emindi.Onu görünce kızarıyor, bazen sinirlenmek için kendini adeta zorluyordu. Pes etmeyecekti. Odaya girer girmez Asudeye hissettirmeden kapıyı kilitlemişti. Şimdiyse kadının karşına oturmuş onu izliyordu. O kadar dalmıştı ki kadının sesini duyana kadar her şeyi unutmuştu.
"Evet komutanım? Bu sefer ne oldu?" dedi yine sinirliydi sesi fakat sahte olduğuna emindi. Eğlenen o gizli tınıyı duyabiliyordu Ali.
"Aslına bakarsan bir bahane bulamadım bu gün. Sadece seni izlemeye gelmiş olabilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Yabancı
RomanceBu hikaye hayal ürünüdür! Gerçekle bağdaştırılmaz... Lütfen bunu dikkate alarak okuyun! "Ben bu hisleri daha önce hiç yaşamadım Nefes. Ben bu hislere yabancıyım. Ben aşka yabancıyım. Ama seninle öğrenmeye başladım. Eğer bu hisler aşksa güzelim, ben...