İnstagram : dilaywats
Satır arası yorumlarınızı bırakın...
✴✴✴✴✴
Sabah vücudumda ki o tatlı sızıyla uyanmış olmak beni çok mutlu etmiş fakat bugünlerin sonuna yaklaşmış olma düşüncesiyle içimde ki huzursuzluğa engel olamıyordum. Sancak gece benden fazla yorulmuş olduğu için hala uyuyordu. Bende sessizce yataktan kalkıp onun tişörtünü üstüme geçirdim ve mutfağa yöneldim dün aldığımız malzemeler arasında bir çok kahvaltılık vardı. Onlarla güzel bir kahvaltı hazırlarken bugün Sancağa bir sürpriz yapmak istiyordum.
Küçükken izlediğim bir dizi sayesinde kendime verdiğim bir söz vardı eşim için hayal etmiştim ama hayatımda Sancaktan daha özel biri olabilme düşüncesine bile beynimde isyan bayraklarının kalkmasına sebep oluyordu. Fakat bunları yapabilmek için otelin organizatörüyle görüşmeliydim. Umarım orada bir bayan bulabilirdim. Yoksa bütün hayallerim tuzla buz olacaktı.
"Günaydın" sesini duymamla öyle bir dalmışım ki sıçrayıp elimde ki boş tabakları düşürüp kırılmalarına sebep olmuştum. Biran da irkilmiştim.
"Sakin ol çaylak. Tamam sen bırak gel yanıma iyi misin?" endişeli sesi beni biraz daha sakinleştirirken onu korkutmamak için hemen elini tutup
"İyiyim." dedim fısıltıyla. Gözlerindeki endişe beni düşündüğü için mutlu etmişti. Garip bir şekilde küçük bir yara almamı bile istemiyor gibiydi. Gerçi bende farklı sayılmazdım.
"Ne düşünüyordun öyle dalıp gitmişsin." sesi hemen meraklı bir hal almıştı.
"Hiç önemli değil. Sen geç otur ben ortalığı süpürüp geliyorum." Gözleri yerde gezinip onaylamaz gibi baksa da elimi sırtına koyup hafifçe ittirdim. O koltuklara geçip otururken televizyonu açmıştı.
Ortalığı toparladıktan sonra yeni tabaklar alıp salona geçtim.
Kahvaltımızı bittiğinde hazırlanıp dışarı çıktık. Beykoz da biraz gezmek istemiştim çünkü mükemmel bir manzara görünüyordu. Sanki küçükken buralardan geçmiştik babam ve annemle. Hafızamda çok küçük ve silik anılar vardı. Fakat kafamı tam oraya veremiyordum çünkü akşam yapacaklarımı düşünmekten kendimi alamıyordum.
O bana klasik de olsa bir sürpriz hazırlamıştı ve ben bunu çok beğenmiştim.Benimde ona bir sürprizim olacaktı.
Sonunda dışarıda biraz gezip kendimize yapacak şeyler bulduğumuz için mutluydum. Harika vakit geçiriyordum onunla.Akşam aparta döner dönmez ilk olarak kamuflajlarımı bulup kontrol ettim. Sonra Sancağa bin bir bahane uydurup odada kalmasını sağladıktan sonra dışarı fırladım. Hemen animasyon bölümüne geçip yetkili bir kadın aramaya koyuldum. Tam hüsrana uğrayıp döneceğim sırada elinde belgelerle bana doğru gelen kırklarında kadını görmemle gülümsedim.
Galiba başaracaktım.
"Bakar mısınız?" heyecanım sesime yansımıştı. Kadının bana dönüp bakmasıyla ayaklarım hareket edip ona daha çok yaklaştığında kadının yüzündeki meraklı ifadeyi görmüştüm.
"Buyurun nasıl yardımcı olabilirim?" kadının meraklı ve şüpheci bakışlarına aldırmadan anlatmaya başladım.
Kadın anlattıklarım karşısında bir yandan şok oluyor bir yandan kahkahalarını tutamıyordu. Bunu yaparken utanmıştım. Ama gelişi güzel bana istediğim şeyi sağlayamayacaklarını biliyordum.
İstediklerimi alırken hayal ettiğimden bile güzel olduklarını fark etmemle yüzümde güller açmıştı. Kadına biraz yalan söylemiş olmamsa beni hiç rahatsız etmemişti aslında. Sonuçta komutanımla demek yerine eşimle demeyi daha mantıklı bulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Yabancı
RomanceBu hikaye hayal ürünüdür! Gerçekle bağdaştırılmaz... Lütfen bunu dikkate alarak okuyun! "Ben bu hisleri daha önce hiç yaşamadım Nefes. Ben bu hislere yabancıyım. Ben aşka yabancıyım. Ama seninle öğrenmeye başladım. Eğer bu hisler aşksa güzelim, ben...