-16. Bölüm-

117K 3.1K 94
                                    

İnstagram : dilaywats
Sancağımızın instagramı : damienfrench

Medya : Nefes

Ve İYİ BAYRAMLAARR ❤️

✴✴✴✴✴

Gözlerimi ona dikmiş bakıyorken kahve gözleri beni deler gibi bakıyordu. Ne diyeceğini merak ediyordum fakat ya beni kıracak bir şey derse diye de düşünüyordum. Sözler beni çok çabuk kırardı bu yüzden sadece kahvelerine odaklandım. Yalan söylememesi ve düzgün anlatması için.

"Senin için..." kaşlarım anında çatılırken yüzüne baktım. Allah aşkına benim için onunla nasıl yakın olurdu? Nasıl böyle bir şey yapardı. "Anladım çaylak. O kızın sana bir şeyler yaptığını anladım. Özellikle o güzel yüzün asılırken izledim seni. Ya da o kızı şok cihazıyla üstüne gelirken gördüğümde o kızın sana bir şeyler için kin tuttuğunu anladım." elinin biri yüzümü bulurken onu izliyordum yanağımda bir süre oyalandı sonra büyük eli çenemin altına kayarak kafamı daha da yakınlaştırdı kendisine, eli hala çenemde duruyordu.

"Canın yansın istemedim güzelim. Özellikle suçsuz yere ceza almanı hiç istemedim. En önemlisi Disko cezasının sana verilmesini hiç istemem." şokla ona bakarken disko cezası almamın söz konusu bile olmasını istemezdim diye düşündüm. Çünkü cidden zordu. Hem bir yere kapatılmak hem sürekli temizlik yapmak hem de adam öldürmüş gibi hüküm yemek berbattı.

"Bu yüzden suçunu itiraf etmesi için yakın davrandım. Eğer bana güvenirse her şeyi anlatabilir." sinirle kafamı aşağı eğdim. Bunu yapmasına gerek yoktu. Evet zordu. Evet ceza almak istemiyordum. Fakat ya o kızdan hoşlanmaya başlarsa ne olacaktı? Ya da o kız itiraf etmezse? Canı yanacak olan bendim.

Acı çekecek olan bendim. Ayrıca bunu haberim yokken yapmıştı. Bir kaç gündür çıldırmak üzereydim yeterince.

"Bunu bu şekilde yapmana gerek yoktu!" sinirle konuştuğumda yüzüne bakmadığım için iki dakika sonra kafasını kaldırıp bana doğru eğildi.

"Benim güzelim bana sinirlenmiş mi?" beni çocuk yerine koyup saçma bir şekilde sesini inceldiğinde yüzümdeki gülümsemeye engel olamamıştım. Yinede pes etmeyecektim.

"Evet sana sinirlendim. Hem de fazlasıyla. Bunu bana acı çektirerek yapmana ne gerek vardı? Hem ya sana hiç bir şey anlatmazsa. Sana bir şeyler anlatacak kadar güvenebilmesi için şu bulunduğum yerde onun olması gerek Sancak farkında mısın?" bunları dile getirdikçe daha fazla sinirleniyordum.

"Hem sana ceza olmalıydı hem de aklıma başka bir şey gelmedi Nefes." sesi bıkkın geliyordu. Neden bıkmıştı bana açıklama yapmaktan mı?

"Pardon bana neyin cezası olacakmış acaba?" sinirle sorduğum soruya yine aynı ses tonuyla cevap verdi.

"Çünkü bana yalan söyledin çünkü benden sakladın. Bana güvenmedin Nefes."

"Sana güvenmemekle alakası yok. Seni kendi sorunlarımla meşgul etmek istemedim. Bak şimdiden bıkmış gibisin zaten her sorunumu sana anlatırsam benden bıkacaksın."

"Nereden çıktı senden bıkmak? Çaylak senin özel günün mü yaklaştı." az önce yanlış duymuştum değil mi? Allah'ım şuan kırmızının bin bir tonunda hissediyordum kendimi. Fakat o an fark etmiştim ki doğru tahmin etmişti. Özel günüm yaklaşıyordu.

"N..ne-ne alaka ya? S..sen of! Sancak öyle pat diye sorulur mu bu?" Utançla yutkunduğum da bunu bu şekilde sorması beni utandırmış ve birazcıkta germişti. Aslında regl olmaktan utanacak bir insan değildim fakat o anki sinirimin de regle bağlanacağını tahmin etmemiştim.

Aşka YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin