-24. Bölüm-

149K 3.2K 409
                                    

İnstagram : dilaywats

Sancağımızın instagramı : damienfrench
Nefesin instagramı : esti_ginzburg_

Multimedya : Nefes Sungur

Satır arası düşüncelerinizi bırakın...

✴✴✴✴✴

Sancağın şaşkın gözleri bana öylece bakarken dudaklarımı dişledim. Bu kelimeyi dediğim için o kadar çok utanıyordum ki.

"Nefes..." dudaklarıma daha çok yaklaştığında birbirimize bu kadar yakın olmamız berbat bir şeydi. Çünkü o, o kadar mükemmel görünüyordu ki.

"Emin misin?" gözlerim koyulaşmış kahvelerini bulduğunda kafamı salladım yavaşça.

"Hiç olmadığım kadar."

Belimdeki elleri beni önce kendine çekmiş sonra ise oradan ayrılıp yatağın çaprazındaki aynanın önüne getirmişti.

"Bana bak Nefes. Evet seni kendime istiyorum. Seni kendime her şeyinle istiyorum. Fakat ben senden yaşça büyüyüm beni kabul edebilecek misin? Ayrıca içimde bir hayvan bile yatıyor olabilir güzelim. Seni incitmek ve kırmak istemem. Sonradan pişman olmayacağına emin misin?" gözlerimiz aynadan birbirimizi incelerken ben onun dediklerinden sonra yüzüne baktım. Evet on yaş kadar, yaş farkımız vardı fakat ben onu seviyordum. Ve onun da beni sevdiğini duyduğumda kendimi geri çekecek değildim.

"Beni korkutmanı istemiyorum Sancak. Beni korkutma. Pişman olmayacağım." tamam daha bu yaşta bunu yapıyor olmam saçmaydı belki fakat ben bundan sonra da bir asker olacaktım. Askeriyeden ise Sancağa bulmuştum zaten. Ben gerçekten ona tüm kalbimle güveniyordum.

"Eğer korkup vazgeçeceksen buna karşı çıkmam." kafamı iki yana salladım ona aynadan bakarken.

"Vazgeçmeyeceğim." yanıma geldi, boynuma doğru bir öpücük kondurduğunda elleri hırkamı tuttu. Yavaşça kollarımdan aşağı indirirken aramızda santimlik boşluk bırakmış fakat arkamdan çıkmamıştı. Hırka çıktığında bisiklet yaka yüzünden bir açık olan omzuma da bir öpücük kondurduğunda içim titriyordu. Kadınlığımda hissettiğim o uyuşma veya titreşim hissi kendimi sıkmama sebep olmuştu. Hırkayı yere attığında ardından elleri tişörtümün kenarlarını buldu.

Soğuk elleri tenime deyip ürperttiği anda boğazımdaki yumru yüzünden yutkunamamıştım. Daha önce de yaşamıştım ama bu seferki daha farklıydı. Gözlerim aynada gözlerini bulduğunda gözlerindeki karanlık tamamen arzudan dolayıydı. Tişörtümü hala sıyırırken göğüslermin altına yaklaşmıştı parmakları. Karnımdan yukarı çıkan o parmaklar beni kendine yasladığında kot pantolondan hissedilen o sertlik ağzımdan bir mırıltı kaçmasına sebep olmuştu.

Tişörtü kollarımı kaldırmamla üstümden çıkarıp yere doğru bıraktığında elleri önce karnımı sardı. Parmakları ise usul usul okşuyor ve yukarı çıkıyordu. Sonunda göğüsümün altını yer edindiğinde derin nefesimle göğüslerim yükselmişti. Göğüslerime varmadan elleri okşaya okşaya aşağı inerken beni bu kadar heyecanlandırmış olması inanılmazdı.

"Sancak..." mırıltımı, pantolonumun düğmesini bulan ellerini fark etmem durdurmuştu. Gözlerimi istemsizce kapattığımda pantolonumu yavaşça sıyırdı. Ayaklarıma inen pantolonla ayaklarımı hafifçe kaldırıp içinden çıktığımda anında pantolonu ayağıyla itmişti.

Beni kendine yasladığında tek beden bir şekilde gözüküyorduk aynada. Hafifçe ona döndüm.

"İncitmemeye çalışacağım." mırıltısı dudaklarımızın arasında kaybolurken kafamı sallayarak ellerim tişörtünün uçlarına gitti. Ben ondan daha sabırsız davranıp hızlıca tişörtü çekip çıkartırken yere fırlatmıştım. Sancak benim bu hareketime gülümseyip beni kendine bastırdığında elleri kalçamdan yukarı çıplak tenimde gezinmeye başladı. Dudakları da aynı şekilde omuzlarımda gezinirken gözlerimin kapanmasına engel olamamıştım. Eli bütün tenimde geziyor ve keşfediyordu. Sanki hiç keşfetmemiş gibi. Bir an da eli karnımın oralarda gezerken iç çamaşırımın içine doğru girmesiyle nefesimi keserken gözlerim onun gözlerine kaydı.

Aşka YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin